Aihe: Jenkkifender.
1 2
samueld
11.09.2003 11:30:59

On onni omistaa amerikkalainen kitara. Se on huikea peli. Stratocaster on kaunis.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
PekkaM
11.09.2003 13:49:59
Ulokonäkö vähiten siinä miellyttää, mutta silti sellaista on alkanut tekemään mieli...
Osta JEM77BFP!
AoA
11.09.2003 14:03:04
Riippuu väristä aika suuresti. sunburst ja olympic white miellyttää oikein erityisesti.
Easy Comes Easy Goes
Socialite
11.09.2003 15:02:55
Ulokonäkö vähiten siinä miellyttää,

Siis no helvetti, stratohan on kaunis kitara!
Mä haluun mä haluun straton myös!

Strato on kitara.
The talkkari is out there!
Shaft
11.09.2003 15:28:38
Niin, tehdään Yhdysvalloissakin hyviä kitaroita.
Player
11.09.2003 15:33:35
On onni omistaa amerikkalainen kitara. Se on huikea peli. Stratocaster on kaunis.

Niin on... Se on todellakin huikea peli ja kaiken lisäks erittäin kaunis, etenki mustana, valkosella pleksillä ja vaahterakaulalla varustetuna
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Player
11.09.2003 15:35:39
Niin on... Se on todellakin huikea peli ja kaiken lisäks erittäin kaunis, etenki mustana, valkosella pleksillä ja vaahterakaulalla varustetuna

EDIT: Samueld minkä värinen jenkkistrato sulla on?
samueld
11.09.2003 17:03:06 (muokattu 11.09.2003 17:03:35)

EDIT: Samueld minkä värinen jenkkistrato sulla on?

Mulla on taivaansininen kaunokainen ruusupuuotelaudalla. En ikinä olisi uskonut, että omistan sen värisen kitaran, mutta olen nyt jo vuoden ollut helvetin tyytyväinen valintaani.

Siis toi väri 51, Sky Blue.

http://www.fender.com/resources/colors/
Player
11.09.2003 17:24:16
Siis toi väri 51, Sky Blue.

http://www.fender.com/resources/colors/

Se on hyvän värinen, muuten tiesitsä et richie samboralla on samanvärinen jenkki ku sulla, mut siin on vaahterakaula.
(käypä kattomassa rollingstonen sivuilta bon jovin say isn't so:n video)
samueld
11.09.2003 17:44:02

Se on hyvän värinen, muuten tiesitsä et richie samboralla on samanvärinen jenkki ku sulla, mut siin on vaahterakaula.
(käypä kattomassa rollingstonen sivuilta bon jovin say isn't so:n video)

en, mutta tiesin, että mm. Pulliaisella, vaikka en miehen faniksi tunnustaudu. Mielestäni se on todella äijän näköinen muuten mustaan pukeutuvalla (>100 kg) karjulla.

Seuraava strato on tumman sininen.
samueld
11.09.2003 17:44:30

Siis no helvetti, stratohan on kaunis kitara!
Mä haluun mä haluun straton myös!

Strato on kitara.

Älä muuta virka kirka.
booster
11.09.2003 17:48:25
Eipä tuo minun japsi-Squierikaan hassumpi ole, katsokaa vaikka oma kuva. Heh.
Shoot me again, I ain't dead yet!
samueld
11.09.2003 19:09:17

Eipä tuo minun japsi-Squierikaan hassumpi ole, katsokaa vaikka oma kuva. Heh.

Eipä ei. Mutta tämä threadi onkin perustettu jenkkifendereiden fiilistelyä varten Kopiot on kopioita.
Player
11.09.2003 19:22:23 (muokattu 11.09.2003 19:23:22)
Kopiot on kopioita.

Kyllä! Jenkkifenderi painii ihan eri sarjassa ku esim. squierin stratot.
Ajattelin et seuraava minkä kitara jonka ostan olis musta tai valkonen (mustia stratoja on nyt 2 kappaletta, seuraava vois olla tele ;) , mut sitte ku miettii et tarviiks sitä loppujen lopuks enää parempaa kitaraa ku ton jenkin laatu on omaa luokkaansa!)
EDIT: Muuten ootteks huomannu ketään komppikitaristia kuka käyttäis stratoa?
Shaft
11.09.2003 21:03:23
Eipä ei. Mutta tämä threadi onkin perustettu jenkkifendereiden fiilistelyä varten Kopiot on kopioita.

En aio pilata fiilistelyänne, mutta kyllä esim. meksikossa ja jaappanissa tehdyt Fenderitkin ovat ihan aitoja eikä kopioita..
samueld
11.09.2003 21:10:19

En aio pilata fiilistelyänne, mutta kyllä esim. meksikossa ja jaappanissa tehdyt Fenderitkin ovat ihan aitoja eikä kopioita..

On se sitten kai niinkin.
Player
11.09.2003 21:16:09

On. Ainakin mä oon sitä mieltä et oli minkälainen Fenderi tahansa ni Fender on AINA Fender, eikä se siitä paremmaks taikka huonommaks muutu oli se tehty missä tahansa.
Härski
11.09.2003 22:30:26
Mulla on Fenderin Mexico Deluxe Fat Strat, ja kuulkaas pojat: SE SOI! Jumalattoman hienosti vieläpä. Ylättävän hyvät vakiomikit (Tex-Mexit), en vaihda pitkään aikaan. Tän kaveriksi joku hyvä Jenkki/Mexico strato, joka ois semmonen Daphne Blue- värinen (Esa rules) isolla lavalla ja ruusupuuotelaudalla ja Texas special- mikit (S-S-S). Ottaisin vaikka lainaa, jos semmonen löytyis.
Invader
11.09.2003 23:34:23
Meikäläisen ihanne on sitä SRV-suuntaa tai sitten vaahterakaulaan sopiva vaalea naturaalipinta ja musta pleksi, valkoisilla mikeillä. Oijoi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)