friteerattu peruna 04.04.2006 21:39:50 | |
---|
V.U.K Uusis on ÄIJJJÄ kolmella jiillä! |
Topa 05.04.2006 10:14:44 | |
---|
Itse ostin pari vuotta sitten tuollaisen Telen, tosin väri oli eri. Itse olin ainakin hinta/laatu suhteeseen pettynyt. Nimi ilmeisesti maksaa. Mikit olivat aika kuraa, häiriöalttiit. Vaihtaessani mikit, alkuperäisissä ei ollut minkään valtakunnan vahausta tai muutakaan suojausta. Lisäksi ne mikkipoterot oli täysin suojaamattomat, hädin tuskin lakkaa oli sinne sipastu. Kitaran maadoitus kusi ihan kympillä, eli ritinää ja ratinaa hemmetisti. En ole mikään ammattilainen näitten vekottimien kanssa, mutta tämmöiset asiat mua ainakin kiusasi. |
ministeri 05.04.2006 13:33:00 (muokattu 05.04.2006 13:37:17) | |
---|
ei voi kyllä tuota mexico standardia hirveästi suositella...itsellä oli alle kuukauden...Jotenkin oli kolho viimeistely, mikit huonot kuten yllä mainittiin. Virettä kyllä piti kiitettävästi. Ja soi vireisesti ylipäätään. Ostaessa kyllä nauhat törrötti varmaan millin ulos:) saihan ne hiottua tietty. Mietona särönä Bad monkey digitechiltä ihan mainio. jos enempi laatua haluaa niin barber ltd kuulemma samankaltainen. |
Helsingin musamaailmasta. Osta se tokain japsitele. Tai sitten soundstoresta noita japanin fenkkuja. Mulla on 52 ri tele. On helvetin hyvä. Hinnat kyllä jossain yli kuussataa. Elämä on ihmisen parasta aikaa!
- M.Nykänen |
Ziggy Bubba 05.04.2006 16:04:37 | |
---|
Mulla oli aikoinaan ekana "kunnon" kitarana tommonen vasuri Tokain Breezysound tele (japsi siis) ja en voi kuin suositella. Todella jämäkkätekoinen ja helpposoittoinen kitara. Kitarapajalta mä sen ostin käytettynä, nykyrahassa hintaa oli noin 500€. Myydessä sain vielä omat pois... Eli käytettyjä kannattaa vilkuilla myös. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
panyy 05.04.2006 17:19:44 | |
---|
itelläni samanlainen tele löytyy ja ite tykkään kyl kerpeleesti. omaan käteen tuo kaula on loistava ja mikeissä hyvä saundi eikä kierrä hirveästi. tuo midnight wine o kyl komee väri. OU JEAH |