Muusikoiden.net
30.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Label Society
1 2 3 4 5
Coldman
02.04.2006 12:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt "kunnon" keskustelua tästä bändistä joten aloitin uuden.
 
Ideana olisi kertoa tänne mielipiteitä bändistä ja sen jäsenistä ja kaikesta mikä bändiin liittyy. Eli mitäs mieltä olet kyseisestä poppoosta?
 
Itse en ole kuullut kuin Bleed For Me biisin joka kuulosti aika helvetin hyvältä. Levyä etsin kaupoista ja kirjastosta, mutta en löytänyt joten täytyy varmaan tilata netistä.
 
Tänne vaan mielipiteitä ja perusteluja.
 
No Commands
Super-Jari
02.04.2006 12:31:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yrititkö etsiä ihan oikeasti?
 
http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … lack+label&c=0&dest=subject#results
 
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
Coldman
02.04.2006 12:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yrititkö etsiä ihan oikeasti?
 
http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … lack+label&c=0&dest=subject#results

 
No ei tuolla puhuta muuta kun keikoista ja fani tavaroista.
 
No Commands
Super-Jari
02.04.2006 13:04:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei tuolla puhuta muuta kun keikoista ja fani tavaroista.
 
Miten vaikka sinun viimevuoden ketju http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=107457
 
No, aivan sama. Kyllä tänne tekstiä mahtuu.
 
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
Jake.e
02.04.2006 15:24:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten hyvä bändi, mutta ketuttaa niin paljon kun Wylde kylvää vaan sitä artificial harmonicia joka paikkaan. En oo yhtään biisiä siltä kuullu etteikö siinä olisi A.H:ta (jos sitä sen akustista sooloalbumia 90-luvun alkupuolelta lasketa).
 
http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE&search=hauska
moottorisaha
02.04.2006 15:59:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BLS:ltä tulee uusi levy heinäkuun alussa. Shot To Hell.
 
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Mechanizm
02.04.2006 18:25:52 (muokattu 02.04.2006 18:26:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hemmetin hyviä levyjä ja hyvä bändi. Wylde on mielenkiintoinen tyyppi ja kitaristi, mutta aika ristiriitainen kuva hänestä on siinä mielessä, että on omiin maneereihinsa jämähtänyt ehkä liiaksikin. Enkä tajua miksi niitä tilulilusooloja pitää änkeä joka hemmetin biisin, myös niihin akustisiin rauhallisempiin vetoihin. Samaan aikaan tyylikäs ja mauton kaveri minusta.
 
Pari ekaa ja Hangover Music ovat omat suosikin ja kokonaisuutena parhaat.
 
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
King of Mars
02.04.2006 18:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stillborn on hyvä biisi.
 
Bring me the head of Yuri Gagarin.
marx
02.04.2006 20:22:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin loistava bändi. Livenä kenties paras näkemäni. Jotkut poraa aina silloin tällöin että Wylde sais tehä sitä pride&glory-tyyppistä musiikkia pelkästään. Siinä mielessä oon samaa mieltä heidän kanssaan, että pride&glory oli kova poppoo ja musiikki mahtavaa. Nimittäin tuntuu siltä, että Wylden melodiantaju on vähän taka-alalla BLS:ssä - se kun on enemmän sitä tykitystä. Ja Book of shadows on ylivoimaisesti paras fiilistelylevy mihin oon törmänny, ja kaikkien aikojen listalla tosi korkeella muutenkin. Edelleen sääli, että sen akustiset jutut on jääny noin vähiin..potentiaalia kun löytyy niin laajalle musiikin saralla..
 
Tympee Huttunen
03.04.2006 09:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

. Edelleen sääli, että sen akustiset jutut on jääny noin vähiin..potentiaalia kun löytyy niin laajalle musiikin saralla..
 
Eikö Hangover ollut juuri akustista materiaalia? Huomattavasti heikompaa, mitä Book of Shadows, mutta kuitenkin...
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
luolamies
03.04.2006 11:28:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mahtava porukka!
 
Twist
03.04.2006 11:50:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistavaa shittiä! BLS:sän DVD sai minun silmäni avartumaan enemmän tälle kyseiselle bändille. Vaikka Wylde on enemmän sotamiehiä ja minä taas en, mutta ei se estä kuuntelemista. Aivan loistavaa talenttia tällä Wyldellä.. siis.. älytöntä.
 
"Live your life not how they taught you/Do what you feel." -Dana Wells
marx
03.04.2006 23:46:43 (muokattu 04.04.2006 09:31:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö Hangover ollut juuri akustista materiaalia? Huomattavasti heikompaa, mitä Book of Shadows, mutta kuitenkin...
 
Kyllä...siis vähiin on silti jäänyt. Jätin mainitsematta kun ei vedä vertoja book of shadowsille. Ja onhan Hangover vähän synkempi.. Ja sit laulutyylikin on muuttunut, tai ainakin laajentunut. Siitäkin voidaan olla montaa mieltä..
 
Coldman
04.04.2006 17:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä mielessä oon samaa mieltä heidän kanssaan, että pride&glory oli kova poppoo ja musiikki mahtavaa.
 
Minuun ei jotenkin iske tuommoinen musiikki.
 
No Commands
McRami
04.04.2006 18:16:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helwetin kova bändi! Paras näkemäni keikka ikinä heidän viime kesäinen vetonsa tavastialla. Kenties johtui myös siitä että sillä keikalla muisteltiin paljon Dimebagia, mutta silti helvetin kova. Ja kun vielä ihmiset olivat haukkuneet tampereen keikkaa, joten pieni pelko persiissä sinne tavastialle lähti, mutta se pelko oli turhaa.
 
Kitaramiehenä arvostan Wyldeä erittäin paljon, sillä se on vaan niin saatanan kova jätkä. Pakko on arvostaa motoristia, joka soittaa kitaraa helvetin hyvin.
 
Hankala sanoa parasta albumia. Kaikki ne on saatanan kovia, paitti ehkä 1919 eternal saundillisesti, vaikkakin biisit on rautaa. Mafia-levyä on mm. haukuttu siitä kun se ei anna mitään uutta, mutta minusta on turha lähteä älyttömästi muuttamaan toimivaa hommaa. Hemmetin hiano levy sekin. In This River saa isommankin miehen kyynelehtimään. Jos jotain pahaa bändistä pitää sanoa, niin musavideot ei kovin kummosia ole, mutta mitä niilläkään tekee...
 
BLS on parhaimpana akustisesti tai runtaten, kunhan meininki on karua ja oluenkäryistä, sillä sehän vasta kaunista on.
 
zakklabel
04.04.2006 20:46:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kun vielä ihmiset olivat haukkuneet tampereen keikkaa, joten pieni pelko persiissä sinne tavastialle lähti, mutta se pelko oli turhaa.
 
Ei tosiaan ollut huono se Tampereen vetokaan... Olin meinaan molemmissa ja kovia oli pojat. Parasta mitä viime vuonna tuli nähtyä. Parasta Wyldeä levyillä ovat, Book of shadows,pride&glory,blessed hellride ja sonic brew.
 
Mechanizm
04.04.2006 21:59:09 (muokattu 04.04.2006 22:00:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nothing
 
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
Invader
04.04.2006 22:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko on arvostaa motoristia, joka soittaa kitaraa helvetin hyvin.
 
Jostain muistan lukeneeni että Wylde teloi itsensä crossipyörällä joskus niin ettei nykyään enää koske prätkään ellei ole ihan pakko (tai sitten diilit velvoittaa, niinkuin tuon 357 Customsin kohdalla).
 
Tai sitten ei..
McRami
05.04.2006 06:48:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tosiaan ollut huono se Tampereen vetokaan... Olin meinaan molemmissa ja kovia oli pojat. Parasta mitä viime vuonna tuli nähtyä. Parasta Wyldeä levyillä ovat, Book of shadows,pride&glory,blessed hellride ja sonic brew.
 
Jep! Juu no jengi oli jotain valittanu, että wylde soitti selin & räki ja että se koko ajan sooloili ja tilutti... No sitähän sinne melkeinpä mentiin kattomaan ja ois ihmisten pitäny siihen dvd:hen tutustua niin ois tullu vähä osviittaa tulevasta. Mutta tampereelle oisin menny jos en ois tavastialle päässy...
 
Jostain muistan lukeneeni että Wylde teloi itsensä crossipyörällä joskus niin ettei nykyään enää koske prätkään ellei ole ihan pakko (tai sitten diilit velvoittaa, niinkuin tuon 357 Customsin kohdalla).
 
Heh, no motoristiluukki jäi päälle ja hyvä näin. Hassua katsoa wylden kuvia pride & glory ajoilta ja verrata nykyisiin. Hiukan on haukkoja mies reenannu kans...
 
Coldman
05.04.2006 13:13:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaapas millä levyllä on biisi nimeltä Bleed For Me ?
 
No Commands
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «