Aihe: Les paul custom..
1 2 3 4 5
Gypsy
10.09.2003 19:31:15
mulla ois yhessä guitar worldissä pikku juttu tosta slashin replicasta, jos haluatte voin jossain vaiheessa postata sen tänne...

Mullakin on aika monta juttuu missä on siitä juttua. Slash ei itseasiassa itekkään tarkkaan tiedä kuka sen on tehny. Slash vaan osas sanoo, että se on joku ukko jostain redondo beachilta. Pitäisin tota les paul foorumin juttua kuitenkin aika todennäkösenä
kalkkuna
10.09.2003 19:51:55
No, mä en ymmärrä mikä tässä nyt on? Mä selasin nettiä ja paljon tietoa ei löydy slashin replicasta. Mä rekisteröidyin les paul foorumillekkin, oma sähköpostini ei kelvannu joten pyysin veljeltäni sen sähköpostiosotteen käyttöön. No, se sähköposti kelpas mutta sitä reply viestiä millä rekisteröinti vahvistetaan, ei ole tullu vieläkään. Joten yritykseni kysyä sieltä slash replicasta ei onnistunu. No, löysin foorumilta kuitenkin ton tiedon tosta slash replicasta ja siihen piti sitten tyytä kun rekisteröinti ei pelaa. pistin sen sitten tänne kumoomaan noi MAX guitars jutut.

Pitääkin pistää LP foorumille sähköBostia kun ei rekisteröinti toimi. Onks muillla viestin tuleminen kestäny kauan? LP foorumilta?

Rekisteröidyin sinne just tänään ja hetihän se viesti sieltä tuli.

Tarviiko sieltä jotain tietoa?
Gypsy
10.09.2003 19:55:43 (muokattu 10.09.2003 19:57:33)
Rekisteröidyin sinne just tänään ja hetihän se viesti sieltä tuli.

Tarviiko sieltä jotain tietoa?

Ei varsinaisesti, mä ajattelin pistää sinne kysymyksen, että joku nero kertois kaiken siitä slashin '59 les paul replicasta, mutta sieltä ei tuu sitä varmistusviestiä kun rekisteröidyin. Eli mä olen kyllä "logged", mutta sitä viestiä ei vaan kuulu mikä pitäs tulla että pääsee kirjottaankin jotain ja käyttään hakua.

Helvetti, tää on tätä mun tuuria, eli pitää nyt sitten ruveta pommittaan niitä sähköpostilla, että sais rekisteröinnin kuntoon
kalkkuna
10.09.2003 20:03:33
Ei varsinaisesti, mä ajattelin pistää sinne kysymyksen, että joku nero kertois kaiken siitä slashin '59 les paul replicasta, mutta sieltä ei tuu sitä varmistusviestiä kun rekisteröidyin. Eli mä olen kyllä "logged", mutta sitä viestiä ei vaan kuulu mikä pitäs tulla että pääsee kirjottaankin jotain ja käyttään hakua.

Helvetti, tää on tätä mun tuuria, eli pitää nyt sitten ruveta pommittaan niitä sähköpostilla, että sais rekisteröinnin kuntoon

Äh, rekisteröidy vaan uusiksi..
Gypsy
10.09.2003 20:05:49 (muokattu 10.09.2003 20:10:22)
Our records show that you have already registered at this board under the name of *****. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here.

Mä yritin, mutta tulee tommonen teksti

Ja mä oon kirjautuneena

logged in user: *****. logout

Ja kun yritän tehä jotain niin:

You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.

2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
kalkkuna
10.09.2003 20:10:36
Pitää siis uusi sähköpostikin vääntää jos nopeasti sinne tahtoaa.
Gypsy
10.09.2003 20:11:29 (muokattu 10.09.2003 20:12:22)
Pitää siis uusi sähköpostikin vääntää jos nopeasti sinne tahtoaa.

Mutta mites se sitten tapahtuu kun noi suomi24 ja yahoo ja hotmail jutut ei käy tuolla?

Täytyy varmaan pistää sähköpostia niin eiköhän se selviä
kalkkuna
10.09.2003 21:57:59 (muokattu 10.09.2003 22:27:22)
Mutta mites se sitten tapahtuu kun noi suomi24 ja yahoo ja hotmail jutut ei käy tuolla?

Täytyy varmaan pistää sähköpostia niin eiköhän se selviä

www.luukku.com ja toimii!
Gypsy
10.09.2003 22:22:22 (muokattu 10.09.2003 22:22:38)
www.luukku.co ja toimii!

Jes!, kiitti, nyt toimii
kalkkuna
10.09.2003 22:53:20
Slashin ja muiden lespauleista asiaa täällä:

http://lespaul.ru/
Gypsy
10.09.2003 23:01:59
Hyvät sivut muuten mutta ei oikeen toi venäjä taitu. No, kuvat on ainakin hienoja
Gypsy
10.09.2003 23:58:34 (muokattu 11.09.2003 00:04:02)
Löysin vielä les paul foorumilta juttua. Eli MAX guitarsin tekemä ja Derrigin tekemä les pauli on eri kitara. Eli siis kumpikin on kai kuitenkin olemassa. Täällä muuten joku tyyppi myös kertoo kun myi slashille pari kitaraa.

http://www.lespaulforum.com/forum/s … mp;highlight=slash+replica+les+paul

Tää on sen MAXin ite kirjottama:

actually the true story is as follows. guns-n-roses lived and rehearsed in a garage in the alley behind my shop in hollywood. i knew these guys before guns-n-roses ever formed. one friday afternoon Slash came in with a friend of mine. he had just been signed to a record deal and was supposed to start recording their first record on monday. he didn't have a guitar. any guitar ! ! ! he knew i made 'bursts' and wanted one. i had nothing finished. he kept pressing me to help him out somehow. finally i told him all i had that was finished was my personal 'burst'. i let him take it on loan. he came back the following week and said he loved it and wanted to buy it. he did not want the original 50's parts that were on it so he had them removed and newer parts put on. this is the guitar he used in the studio.

the derrig 'burst' was purchased later and was used on tour. it is the one in all the photos. it is the one he refers to as his 'main guitar' as, at that time, it was his main live guitar until he bought that ugly 80's gibson. he keeps my guitar locked away in storage and only brings it out to record with. this is his main recording guitar. his interviews are vague and confusing but, i know because i was there and i still hang out with Slash every once in awhile. sorry to differ with your story but that's the way it happened.

keep the faith, max

p.s. you don't have to post this if you don't want to. it's not that big a deal. i just thought you might like to know.

Tuolla muuten MAX_luthier puhuu enemmänkin
Juzzu
11.09.2003 07:06:22
Mutta juzzu, jos sä haluat sanasotia niin alotetaan sanasota sitten vaikka tosta sun ukkosen raiskaaman mattolaiturin näkösestä PRS romusta.

So Here's the results

1, Heritage
2, Gibson
3, PRS

...Ja aloitit sitten referoimalla Ed Romania. Va-kuut-ta-vaa ;o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
outo_O
11.09.2003 18:13:33
noista burnyn kopiosta vielä, onko nää jotain ei niin hyviä Burnyjä --> http://www.edu.lahti.fi/~tsalomaa/burnys.jpg ja http://www.edu.lahti.fi/~tsalomaa/burnys2.jpg ,kun on halpojakin uutena 410-520€

ainakin ton jälkimmäisen kuvan lavan kuvio on outo, jota en oo nähny vanhoissa Burny ssa.
B L A C K E N E D ! ! !
Fortune
11.09.2003 18:15:08
Levytukussa oli käytetty Epiphone LP Custom, jossa oli ihan oikeanmuotoinen lapa eikä se Epin oma lässykkä. Muuten tuntui ihan Epiltä kyllä, hintalappua ei ollut.

Kuinkakohan vanha tuo lienee ja mitä sarjaa.
kalkkuna
11.09.2003 19:45:11
Levytukussa oli käytetty Epiphone LP Custom, jossa oli ihan oikeanmuotoinen lapa eikä se Epin oma lässykkä. Muuten tuntui ihan Epiltä kyllä, hintalappua ei ollut.

Kuinkakohan vanha tuo lienee ja mitä sarjaa.

Hinta oli hullu 860€ ja kyllähän niitä katanakin myy.(siellä bout 350$ samanlainen)
trih
11.09.2003 20:27:12
Tuo Levytukku-Epi on japsi. Onhan se melkein puolet halvempi ku Elite-sarja. Ihan hiano ku vähän kauempaa ei erota lukeeko epi vai giba ja lapa on giba. Uutena se makso vähä aika sitten n.1090€. Kuulemma japsi spesiaali-importti eikä euroopan markkinoille tehty.
Oh,been out rolling On the Blessed Hellride...
Fortune
11.09.2003 20:28:39
Tuo Levytukku-Epi on japsi. Onhan se melkein puolet halvempi ku Elite-sarja. Ihan hiano ku vähän kauempaa ei erota lukeeko epi vai giba ja lapa on giba. Uutena se makso vähä aika sitten n.1090€. Kuulemma japsi spesiaali-importti eikä euroopan markkinoille tehty.

Hieno se kyllä oli eikä oikeastaan paljoa hävennyt sille mustalle Giban Customille, jonka hintalapussa seisoi veret pysäyttävä 3500e. Ei ainakaan 2500 euron verran hävennyt :)
Vesku666
25.07.2019 00:03:38
Rocky Matsumoku vastaa aitoa gibsonia les Paulia, soundit ja sustainit mikeissä helvetin hyvät.Joku epiphone lespauö special 2 saunanuuniin kesämökillä. Rockyssä näkee kopasta jo että on käsintehtykitara. Mm liimaukset puristimella. YouTube voisit Gibson factory. Eikä joutavaa hölötystä g
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)