ekikoo 17.03.2006 19:32:41 (muokattu 17.03.2006 19:33:36) | |
---|
onko kellään tätä Tube Overdrivea? On tulossa piakkoin tompalta, Jännittää e: niin siis (positiivisia) kokemuksia lukisin mielelläni A signature? Oh wait... |
A1mo 17.03.2006 21:05:38 | |
---|
Olen kerran kokeillut yhtä tälläistä säröpedaalia. Se oli ehdottomasti hirvittävin särösoundi mitä olen ikinä kuullut, vaikka kuinka ruuvasi.. Mutta näemmä noita eq:ita sun muita on kehuttukin, voisin käydä kokeilemassa joskus.. Wait for the suicide of the world! |
mungiisi 17.03.2006 21:39:30 | |
---|
Olen kerran kokeillut yhtä tälläistä säröpedaalia. Se oli ehdottomasti hirvittävin särösoundi mitä olen ikinä kuullut, vaikka kuinka ruuvasi.. Mutta näemmä noita eq:ita sun muita on kehuttukin, voisin käydä kokeilemassa joskus.. Katos poikaa, taidammekin tuntea ;) Ainut pedaali mikä noista kiinnostaa, EQ, ja sitäkään ei löydy yhdestäkään Tampereen kaupasta, joka paikassa loppu. Kaikkea muuta kyllä löytyy mutta Eq on aina se jota ei ole. |
Novac 17.03.2006 21:49:36 | |
---|
onko kellään tätä Tube Overdrivea? On tulossa piakkoin tompalta, Jännittää e: niin siis (positiivisia) kokemuksia lukisin mielelläni mä olen testannut kaupassa, mut täytyy sanoa suoraan että soundi oli aika huono mun mielestä. meinaan, että ainakin siinä yksilössä särö tarkoitti jotain epämääräistä pörinää. behkuja helsingistä: bändikeskus soundstore aron soitin |
Thunderace77 18.03.2006 11:25:43 | |
---|
onko kellään tätä Tube Overdrivea? On tulossa piakkoin tompalta, Jännittää e: niin siis (positiivisia) kokemuksia lukisin mielelläni Mulla on toi tube overdrive,compressor/sustainer ja acoustic modeler... Erittäin tyytyväinen olen soundeihin!!Viimeistely noissa on mitä on,mutta soundi on hyvä.se riittää mulle. Hevimättöön toi ei taivu mutta rokkiin sitäkin paremmin!! www.yhdeksaselama.cjb.net |
gator 31.03.2006 14:37:13 | |
---|
Pistin tän kyssärin tonne behkun kitarathreadiin myöskin mutta täältä tän äkkää ehkä paremmin. Eli onko kellään kokemusta kyseisestä räkkivirittimestä: http://www.behringer.com/BTR2000/index.cfm?lang=ENG ? Tarttisin himaan tarkkaa viritintä erilaisia säätötoimenpiteitä varten. Budjetti sais olla alle 150e kun ei tommoselle laitokselle mitään jokapäivästä käyttöä ole. Eli strobostomppia en osta vaikka mieli kyllä tekis. Ajattelin että yllämainittu viritin olis kuitenkin tarkempi kuin esim. korgin ja bossin halvat stagetunerit? |
BenGlenton 31.03.2006 14:44:26 | |
---|
Pistin tän kyssärin tonne behkun kitarathreadiin myöskin mutta täältä tän äkkää ehkä paremmin. Eli onko kellään kokemusta kyseisestä räkkivirittimestä: http://www.behringer.com/BTR2000/index.cfm?lang=ENG ? Tarttisin himaan tarkkaa viritintä erilaisia säätötoimenpiteitä varten. Budjetti sais olla alle 150e kun ei tommoselle laitokselle mitään jokapäivästä käyttöä ole. Eli strobostomppia en osta vaikka mieli kyllä tekis. Ajattelin että yllämainittu viritin olis kuitenkin tarkempi kuin esim. korgin ja bossin halvat stagetunerit? Onko tietokoneella virittäminen täysin poissuljettu vaihtoehto? Jos ei niin AP Tuner -niminen viritinsofta on erittäin tarkka ja kaiken lisäksi ilmainen. Tsekkaa: http://www.hitsquad.com/smm/programs/AP_Guitar_Tuner/ www.supremecourtband.fi |
gator 31.03.2006 16:35:10 | |
---|
Jaahas. Kiitoksia vaan. Toi onkin parempi vaihtoehto. + |
Tumpe 01.04.2006 14:32:49 | |
---|
Kävimpäs kokeilemassa tuota Vintage Tube Overdriveä (tjsp). Ihan mukava saundi siitä lähti, tosin vertailukohtaa iban tube screameriin ei mulla ole. Jotenkin jäi semmonen fiilis että potkua olisi pitäny olla enemmän. Muovinen härpäke se oli ja kaiken kaikkiaan halvan tuntuinen, mutta saundi nyt oli mun korvaan ihan hyvä :) Mutta potkua liian vähän, jätin ostamatta. |
Jag 01.04.2006 14:53:20 | |
---|
Tuon ultra phaserin ostin vast ikää. Oikein mukava muljutin on se. Pääsee kiinni tulevaan pedal boardiini "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
htm 01.04.2006 17:39:06 | |
---|
Kertokaapas joku asiasta tietävä tuosta kompressorista. Onko siinä sellasta level-säätöä, jolla sais tasoa nostettua? Elikkä voisiko sitä käyttää sooloboosterina vaikkapa efektilenksussa? |
msormune 04.04.2006 15:47:26 | |
---|
Kertokaapas joku asiasta tietävä tuosta kompressorista. Onko siinä sellasta level-säätöä, jolla sais tasoa nostettua? Elikkä voisiko sitä käyttää sooloboosterina vaikkapa efektilenksussa? Tossapa purkin kotisivut: http://www.behringer.com/CS100/index.cfm?lang=ENG level näkyypi olevan. Oiskohan tuokin kopio Bossin jostain vastaavsti pedaalista? |
Zeni 04.04.2006 16:23:13 | |
---|
Katos poikaa, taidammekin tuntea ;) Ainut pedaali mikä noista kiinnostaa, EQ, ja sitäkään ei löydy yhdestäkään Tampereen kaupasta, joka paikassa loppu. Kaikkea muuta kyllä löytyy mutta Eq on aina se jota ei ole. Kävitkö Tammer piano ja soittimessa ? Sieltä omani hain ja silloin niitä oli hirveät määrät siellä, taitaa olla hittituote :) Mahtaako noita bassokamppeita olla jo rantautunut suomeen ? Säröä siis. |
Zakk 05.04.2006 09:39:46 | |
---|
Ainut pedaali mikä noista kiinnostaa, EQ, ja sitäkään ei löydy yhdestäkään Tampereen kaupasta, joka paikassa loppu. Kaikkea muuta kyllä löytyy mutta Eq on aina se jota ei ole. Toi EQ on kyl pätevä vehe hintasekseen. Eilen oli treeneissä ekaa kertaa mukana pelkän patterin voimalla(aikasemmin kyllä muuntajan kanssa), eikä mulla ainakaan minkäänlaista huminaa eikä suhinaa pidä, aivan hiljanen ja hyvä laite. "Where there's a whip there's a way" |
Kävimpäs kokeilemassa tuota Vintage Tube Overdriveä (tjsp). Ihan mukava saundi siitä lähti, tosin vertailukohtaa iban tube screameriin ei mulla ole. Jotenkin jäi semmonen fiilis että potkua olisi pitäny olla enemmän. Muovinen härpäke se oli ja kaiken kaikkiaan halvan tuntuinen, mutta saundi nyt oli mun korvaan ihan hyvä :) Mutta potkua liian vähän, jätin ostamatta. Tossa on hyvä muistaa että ainakin bossin speduissa vaikuttaa styrkkari hemmetisti. Mulla on jääny semmonen kuva että esim. sd-1 ei potki millään tavalla useiden trankkuvaffareitten kaa. |
ministeri 05.04.2006 12:11:16 | |
---|
onkos kukaan sitä vintage distortionia kokeillut?se vähän niinkuin vaikuttaisi gig muff kopiolta mut en ole varma.Missä piilee tuner? |
battery 05.04.2006 12:20:51 | |
---|
Toi EQ on kyl pätevä vehe hintasekseen. Eilen oli treeneissä ekaa kertaa mukana pelkän patterin voimalla(aikasemmin kyllä muuntajan kanssa), eikä mulla ainakaan minkäänlaista huminaa eikä suhinaa pidä, aivan hiljanen ja hyvä laite. mielenkiinnolla testasin treeniksellä omaa behrun eq-pedaalia ja pistin kaikki namikat aivan alas ja kyllähän sieltä huminaa lähti verrattuna siihen, että pedaali pois päältä. |
ministeri 05.04.2006 12:22:36 | |
---|
mielenkiinnolla testasin treeniksellä omaa behrun eq-pedaalia ja pistin kaikki namikat aivan alas ja kyllähän sieltä huminaa lähti verrattuna siihen, että pedaali pois päältä. kyllä jollain asetuksilla varmaan vehkeestä kuin vehkeestä saa ulos hurinaa.. |
ministeri 05.04.2006 12:22:56 | |
---|
kyllä jollain tietyillä asetuksilla varmaan vehkeestä kuin vehkeestä saa ulos hurinaa.. |
ministeri 05.04.2006 12:23:38 | |
---|
öhhh... |