Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 512 13 14 15 1628 29 30 31 32
ozmo
04.04.2006 20:10:07
Olipas hauska vitsi. Mihin mä tarvisin jotain neuvojaa? En edes oo tutkinu sitä kameraa niin en siks tiedä mistä löytyy salama.

Sanon tämän jo nyt... Jumalauta älä ainakaan ikinä osta autoo!
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
Nipsu
04.04.2006 20:12:46
Sanon tämän jo nyt... Jumalauta älä ainakaan ikinä osta autoo!

Ostan mopon kesällä. Mönkijöillä on tullu jo siihen malliin kolaroitua, että en tiedä mitä mopon kanssa tapahtuu.
ozmo
04.04.2006 20:14:09
Ostan mopon kesällä. Mönkijöillä on tullu jo siihen malliin kolaroitua, että en tiedä mitä mopon kanssa tapahtuu.

Niin missäs päin asuitkaan?
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
Nipsu
04.04.2006 20:29:36
Niin missäs päin asuitkaan?

Tampereella miten niin?
ozmo
04.04.2006 20:34:40 (muokattu 04.04.2006 20:41:18)
Tampereella miten niin?

En ainakaan sinne päin eksy autoilemaan. Varsinkin jos jonkun vuoden kuluttua vielä auton hommaat...

Edit: Meinaan siis kun koneidenkäyttötaidot ei riitä kameraan ja sit kipukynnyksen testailu yms uhmailu ilmeisesti tuottaa sulle nautintoa. Tämä + abouttia tonni rautaa liikenteessä = ei hyvä.

Edit2: Ai juma... Tärkein meinas unohtua, lisäksi kun olet vielä naispuolinen...
Pro Ulrich#1
Nipsu
04.04.2006 20:45:09
En ainakaan sinne päin eksy autoilemaan. Varsinkin jos jonkun vuoden kuluttua vielä auton hommaat...

Edit: Meinaan siis kun koneidenkäyttötaidot ei riitä kameraan ja sit kipukynnyksen testailu yms uhmailu ilmeisesti tuottaa sulle nautintoa. Tämä + abouttia tonni rautaa liikenteessä = ei hyvä.

Edit2: Ai juma... Tärkein meinas unohtua, lisäksi kun olet vielä naispuolinen...

No en mä nyt mönkijällä oo niin pahaa kolaria saanu aikaan. Muutaman kerran ajanu jotain seinää päin ja kerran järveen. Niin ja kaverin perään. Ja sä oot rasisti!
Bonesaw
04.04.2006 21:00:15
Nipsukin taas maisemissa. Missäs sitä on oltu?
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
carlos
04.04.2006 21:12:09
Sitä paitsi 500€ maksavia kameroita on aika vaikee käyttää.

Tiedätkö, mistä tämä johtuu? Siitä, että se on aivan liian kallis sulle. Tässä eräs surullinen esimerkki siitä, miten hinnan luullaan kertovan jotain kamerasta. Olen 100 % varma siitä, että ostit tuon vielä ylihinnalla. n00b.

Kuvaa ollaan tässä odoteltu jo semmoset 2 kuukautta. Jokohan pian alkais akku latautumaan? Se ladataan sillee, että se johdon toinen pää tungetaan pistorasiaan ja toinen kameraan. Siinä sun kamerassas ei oo varmaan ku yks semmonen reikä, johon se johto menee, joten luulis onnistuvan.
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up.
Nipsu
04.04.2006 21:58:23 (muokattu 04.04.2006 22:00:35)
Tiedätkö, mistä tämä johtuu? Siitä, että se on aivan liian kallis sulle. Tässä eräs surullinen esimerkki siitä, miten hinnan luullaan kertovan jotain kamerasta. Olen 100 % varma siitä, että ostit tuon vielä ylihinnalla. n00b.

Kuvaa ollaan tässä odoteltu jo semmoset 2 kuukautta. Jokohan pian alkais akku latautumaan? Se ladataan sillee, että se johdon toinen pää tungetaan pistorasiaan ja toinen kameraan. Siinä sun kamerassas ei oo varmaan ku yks semmonen reikä, johon se johto menee, joten luulis onnistuvan.

Se latautuu parhaillaan. Ja siinä on monta reikää, ku yhteen menee se johto mikä laitetaan läppäriin.
Nipsu
04.04.2006 21:58:54
Nipsukin taas maisemissa. Missäs sitä on oltu?

Oli kiireitä. Piti ettiä uutta kitaristia bändiin.
pardy
04.04.2006 22:21:36

Ei jumankauta... Muutan syksyllä Tampereelle...
"It´s easier to give up than allways tried to go up."
Nipsu
04.04.2006 22:25:42
Ei jumankauta... Muutan syksyllä Tampereelle...

hahah! makaat sen jälkeen kipsattuna sairaalassa ;)
Migo
05.04.2006 08:40:34
Ei helvata mitä juttua..Tatuointi näkyviin solariumissa ja ei saa otettua kuvaa....Mitä vielä.
Niinpä..
Angus
05.04.2006 11:25:52

Kaikkien näiden sarkastisten heittojen ohella voisin ihan näin suoraan sanoa Nipsulle, että koita nyt jumalauta keksiä edes parempia selityksiä.
Rock 'N' Roll!
ozmo
05.04.2006 11:32:48
Kaikkien näiden sarkastisten heittojen ohella voisin ihan näin suoraan sanoa Nipsulle, että koita nyt jumalauta keksiä edes parempia selityksiä.

Hohohoo... Kohta kaikki lukemaan Anguksen kommentteja! :D
"VITTU MÄ MiTÄän SElitÄ KU IHA OIKEESTI!!!!!!!!1!!! JONNE AARON TULEe JA TAPPAa PErkELEEE!!!!!!"
Pro Ulrich#1
Nipsu
05.04.2006 17:17:17
Asiaa helpottaa huomattavasti jos luet käyttöohjeet, hox hox.

Älä mopoa osta, osta skootteri. Kari Peitsamollakin oli Skootteri, muah.

EDIT:

Meikäkin aatteli opiskelemaan sinne, mutta en taida uskaltaa ku taitaa tulla niin lättyyn :D

Ei oo käyttöohjeita. Enkä todellakaan osta mitään skootteria, joka näyttää joltain invamopolta tai vespalta. Ostan mopon ja kolaroin sillä. Ja jos tänne tulet niin varmasti tulee lättyyn.
Nipsu
05.04.2006 17:20:39
Ei helvata mitä juttua..Tatuointi näkyviin solariumissa ja ei saa otettua kuvaa....Mitä vielä.

Mä en oo sanonu, että se tatuointi näkyis VAAN SOLARIUMISSA, vaan että se näkyy muutenkin(mun kädet on niin vaaleet, että siks pitäis olla tummemmat) !!!! Tarkotin, että koska mun kädet on niin vaaleet, se ei näy jos ottaa kuvan salamalla. Ja koska en tiedä mistä salama otetaan pois, en oo voinu ottaa kuvaa. Mutta otan sitten salamalla.
Nipsu
05.04.2006 17:28:14
Nyt on kuva tatskasta oma kuvana. Epäselvä, mutta siinä se on.
janik
05.04.2006 17:28:31
Mä en oo sanonu, että se tatuointi näkyis VAAN SOLARIUMISSA, vaan että se näkyy muutenkin(mun kädet on niin vaaleet, että siks pitäis olla tummemmat) !!!! Tarkotin, että koska mun kädet on niin vaaleet, se ei näy jos ottaa kuvan salamalla. Ja koska en tiedä mistä salama otetaan pois, en oo voinu ottaa kuvaa. Mutta otan sitten salamalla.

Pistä teippiä siihen salaman päälle.
---------------------Fahrenheit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)