Aihe: H&K Edition Blue
1
Visuri
05.04.2006 08:55:44
Tossa olen ajatellut uuden vahvistimen ostoa ja katoin tota H&K Edition blue vahvistinta. Kannattava ostos kotikäyttöön?
McNulty
05.04.2006 09:21:04
Jos sinulta löytyy kotoota stereot (ja kenties vielä tietokone) niin sinuna ostaisin kotikäyttöön Line6 PODxt:n. Siksi että sillä voi soitella yölliseen aikaan luurit korvilla häiritsemättä muita, hyvien soundien kanssa siis. Toisekseen nauhoittelu on kätsyä kun enää ei tarvitse mikittää vahvistinta (eikä tarvitse murehtia taustan hälyäänistä).

PODxt maksaa jonkun ~350e eli lähes saman mitä tuollainen kotiin soveltuva hieman parempi pikkuvahvistin. Etuja on siinä että saat yhden vahvistimen sijasta 30 vahvistinta ja efektit kylkiäsenä :)

Juu, tiedän että moni vihaa mallintavia. Niin vihasin minäkin ennenkö PODxt tuli taloon. Siitä kyllä löytyi minun korviani miellyttävät soundit yllättävän helposti. Olin todella skeptinen pystyisikö se siihen mistä kaikki puhuivat ja vielä ei ole tarvinnut pettyä. Eihän se tietysti vastaa aitoa asiaa, mutta kotisoittelussa ja nauhoittelussa se on ihan ylivoimainen.

PODxt voi laajentaa kolmella "lisäpaketilla" jotka voi ostaa Line6:n sivuilta. Lisää vahvistin- ja efektimallinnuksia siis. Minä myin kanssa pikkuvaffarini kaverille kun se jäi kotona nurkkaan pölyttymään PODin tultua taloon. Kannattaa ainakin tutustua, ettei sitten vaffarioston jälkeen tarvitse sanoa että "miksen tuota testannut ennenkö tämän ostin".
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Muuki
05.04.2006 09:22:19
Testasin kerran kaverin luona, mielestäni ihan mukava peli. Säröt oli ok:t tuon hintaiseen ja cleanit aika normit. Sen koommin en kyllä säädellyt niitä nappeja. Hieno se led -valo muuten :).
Mittään en oo kirjottanu alle
samsonov
05.04.2006 10:08:52
Mikä ihme on et aina ku haetaan vahvaria kotikäyttöön, ni aletaan suositteleen jotai pod+kuulokehässäköitä. Ehä siin oo mitään mielt soittaa kuulokkeet korvil.

Mua kans kiinnostaa toi Kettneri ja son alennuksessaki 200e musiikkikullaksella. Pitäs vaan käyä testaamas.

Nii ja muuttakaa korpeen ni saatte soittaa nupit kaakos 24/7.
McNulty
05.04.2006 10:22:49 (muokattu 05.04.2006 10:23:21)
Mikä ihme on et aina ku haetaan vahvaria kotikäyttöön, ni aletaan suositteleen jotai pod+kuulokehässäköitä. Ehä siin oo mitään mielt soittaa kuulokkeet korvil.

Voi sillä podilla soittaa suoraan 10MW PA-kamoihinkin. Tuo nyt oli vain yksi sen lisäominaisuuksista että esim. soittelu hyvillä soundeilla kello 3:20 on mahdollista ilman että herättää esim. vaimokettaan, perheen pienimpiä, naapuria tms.

Mikä ihme on et aina kun mainitaan vaihtoehtoja tavanomaiselle niin aletaan nillittään?
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Exhausted
05.04.2006 10:24:50

Minä ainakin soittelen podiani kotistereoihin ja vallan mainiosti toimii. Voi vaikka pistää tietokoneelta sekaan mp3-biisejä tai taustanauhoja joiden kanssa jammailla.

Vaikka ei siinä, kyllähän tuota H&K:n sinistä on kehuttu, mutta omaan korvaan nuo pikkuvahvarit tuntuvat enemmän leluilta kuin mallintaja.
inflames
05.04.2006 11:10:29
Mites noissa podeissa on sitten pikkurosojen laita? Ne tuntuu usein olevan tommosille
se akilleen kantapää. Mukiinmenevät higainit ja täyspuhtaat nyt melkein mistä
purkista vaan, vaikka V-Ampista.
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Exhausted
05.04.2006 11:11:39

Väittäisin että paremmin kuin 15-wattisessa trankkuvermeessä, mutta kyllä toki putkivahvistin paremmalta kuulostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)