Aihe: Kitara loppuelämäksi!
1 2 3
tenkainen
04.04.2006 18:41:42 (muokattu 04.04.2006 18:42:11)

Voisiko joku selittää mistä sanoista tulee tuo gas?- minua ahistaa kun en tiedä. kiitos.

GAS on lyhenne sanoista Gear Acquisition Syndrome, joka on vapaasti käännettynä kamanhankintasyndrooma, eli on pakko hankkia joku kitara/basso/rummut tms.

Tuolla ylhäällä on tuo haku -linkki....

E: Ihan **tun hidas.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
32788
04.04.2006 18:45:49
Suosittelen SG '61 reissueta. Kaula on ohut ja nopea, ja muutenkin hyvin tehty kitara.

Onx siinä kans kuumat mikit?
Kirka Saatana!
terone
05.04.2006 10:01:24
Tuolla ylhäällä on tuo -linkki....

E: Ihan **tun hidas.

kyllä mä sen tiedän että siellä on haku , luulin jo kokeilleeni sitä mutta olis pitäny kokeilla vielä kerran sieltähän se tulikin...kiitos kuitenkin.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
BigPapa
05.04.2006 10:12:04

Sellainen missä on rakettimoottorit

Lievää repeilyä...ho ho
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
MusaMasa
05.04.2006 10:18:57
Les Pauliakin suosittelisin, mutta kaulaa niissä on lakattu niin saatanasti, että kun käsi vähänkään hikoilee niin töks. Mutta silkkihanskat kädessä on vidu nobee soittaa ;) Ja voihan sitä hioakin...
Itselläni on ollut Gibson LP jo runsaat parikymmentä vuotta. Tällä hetkellä 3 erillaista. Ehkä pari vielä lisää myöhemmin!? Mutta tuon lakkauksen nihkeyden tms. olen aina poistanut vain ruiskuttamalla Plediä (kiillotus ainetta) kitraan kauttaaltaan ja vot!! Pinta on varsin liukas sekä siinä on vähemmän staattista sähköä jne jne! (Käsittely uusitaan tarvittaessa) Suosittelen.
BigPapa
05.04.2006 10:20:11 (muokattu 05.04.2006 10:27:01)

Eikös se SG 61 reissue ole SG Les Paul?

No ei se ihan ollutkaan mutta melkein

Difference between a 1961 Reissue and a Les Paul SG Standard Reissue, they are basically in most respects the same guitar, with one of the exceptions being that the Les Paul SG Standard Reissue has a Maestro Vibrato. As some of you may know, Les Paul did not approve of the Les Paul SG guitar for a number of reasons, and he had his name removed from this guitar. I will not be going into Les Paul's reasons for having his name removed from the SG here, but will do so in my review of the Les Paul SG Standard Reissue.
BigPapa
05.04.2006 10:32:48 (muokattu 05.04.2006 10:32:56)

Mulla on kitarat loppuelämäksi, korkeintaan lisää voi joskus tulla hankittua.
McNulty
05.04.2006 10:48:49
Minulla on 2-3 sellaista kitaraa joista en luovu. Ne saa kulkea mukana elämän loppuun asti. Kummatkin Gibsonin LePakot ja tuo yksi Charvel Model 4. Asia erikseen sitten jos jotain ko. kitaroille tapahtuu *koputtaa puuta*

Lisää tosiaan voi aina hankkia mutta tietty "kolmikko" pysyy aina!
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)