Aihe: Treeniohjelma.
1
Dnjmaster
05.04.2006 09:42:17
Ajattelin tällaisen "neuvon" pistää niille, jotka ajattelevat et pitäis treenata enemmän tekniikkaa, mutta kuitenkaan sitä ei tule treenattua :) (minä olen tällainen).
Tein tuossa äsken itelleni treeniohjelman, joka sisältää 4 päivälle viikossa erinlaisia tekniikka treenejä puoli tuntia per päivä, joka ei todellakaan ole pitkä aika, mutta sopiva aika kun treenaa säännöllisesti. Eli laitoin vähän ylös treenejä eri päiville esim. maanantaina single stroket, double stroket ja triolit, joka tekee 10 min./harjoitus. Ei siis mikään mahdoton aika. Sitten tekee eri treenit vaikkapa keskiviikoksi jne.. Treeniaikaahaan voi tietenkin pidentää ja päiviä lisätä, jos treenit tuntuvat liian lyhyiltä, mutta ei kuitenkaan kannata aluksi päättää et: "joo laitan jokapäivälle 5 tuntia tekniikkaa", koska tuolloin voi treenit ruveta puuduttamaan. Tekee ohjelman esim. kuukaudeksi ja sitten kuukauden päästä uuden, jossa harjoitukset ovat vaikka esim. 45 min. (siis jos lähti puolen tunnin ohjelmasta.) Kannattaa myös pitää treenipäiväkirjaa, josta voi seurata omaa kehittymistään. Niin ja tietenkin joillekkin päiville kannattaa ohjelmaan laittaa myös komppitreenejä/jammailua ettei ala ihan puulta maistumaan treenaaminen ;)

Toivottavasti tästä oli edes jollekkin apua! :)
kalamies#40 >-)))>
Kärsänpuolikas
05.04.2006 14:12:32
Kiitos. Perin hyödykäs. Itsellä sama homma noitten tekniikkatreenausten kanssa, että pitäis treenata, mutta ei tuu treenatuks. Ja olen tiedostanut kyllä, että tällanen ohjelma auttais, mutten saa sitäkään jaksettua mietittyä.. Ei vahvasti mene mullakaan...
Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)