Aihe: Mikä on lemmpari death metal albumisi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
mongoloidi
03.04.2006 23:10:59
Children of Bodomin Hatebreeder on kyllä kaikin puolin parhaita deathmetal levyjä mitä on tullut vastaan. Ainoa häiritsevä seikka on se, että Laihon sooloissa kuuluu liikaa "taustaääniä" mitkä johtuvat soittovirheistä. Myös Raatikaisen rumpujen paukutuksessa on kuultavissa tiettyjä kämmejä, mutta ne eivät tee tästä yhtään sen huonompaa deathmetal-kokonaisuutta. Pieksee kaiken maailman Deiciden ja Cannibal Corpsen tapaiset paskat ihan mennen tullen, tässä on sentään jotain järkeä, noita kahta edellä mainittua on vaikeaa edes laittaa samaan lauseeseen sanan 'musiikki' kanssa. Suosittelisinkin tätä levyä kaikille deathmetallin ystäville.
Another Perfect Day ?
KTR
03.04.2006 23:12:47
Children of Bodomin Hatebreeder on kyllä kaikin puolin parhaita deathmetal levyjä mitä on tullut vastaan....

Heh. Hyvä yritys.

=)
ogre
03.04.2006 23:31:36
Lasketaanko muka Carcass deathiksi?

Siinä tapauksessa Necroticism - Descanting The Insalubrious ja Heartwork kuuluu omaan kärkipäähän myös tässä listassa.

Itse en noita maininnut kun on sitä jonkin verran pesäeroa johonkin Tampan jytkeeseen. Kaipa tuo Heartwork melodeathia on, mutta en kyllä itsekään niitä ihan tänne laittaisi. Helvetin hyviä lättyjä kummatkin kyllä :)
lethus1
04.04.2006 09:05:55
carcass -aiheesta vielä. Rumpalina korvaani hyppää paskasti soitetut rumpsuttelut nanosekunnissa ja ottaa aikansa että pystyn musiikista täysillä nauttimaan (olettaen että musiikki on itsessään muuten hyvää). Mutta en minä ole IKINÄ huomannut mitään hirvittävän häirtisevää Heartworkin rumpaloinnissa. Ei rumpali paras ole, mutta hoitaa tonttinsa niiin kuin pitääkin.

Erikoista. Tai sitten olen niin Carcass marinoitu että suljen huonouden pois mielestäni;D
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
bedlam
04.04.2006 09:56:39 (muokattu 04.04.2006 09:57:36)

Mutta en minä ole IKINÄ huomannut mitään hirvittävän häirtisevää Heartworkin rumpaloinnissa.

En tosiaan ole vuosiin levyä enää omistanut, mutta se ensimmäisen biisin mokailu syöpyi mieleeni. En muista oliko se vain yksi pahasti väärään kohtaan läjähtänyt virveli, vai pitempi epärytminen kolistelu, mutta kummastutti kovasti että se levylle asti oli päästetty. Ei tietenkään pieni mokailu pysty hyvää levyä pilaamaan, mutta kyllä se vain häiritsee jos on häiritäkseen.

Pitää varmaan lainata se levy jostain.
http://www.mikseri.net/kiasma
MrHands
04.04.2006 16:12:12
Nii, nuo heartworkin rumpuraidat on leikelty kokoon miljoonasta osasta. Kuulostaa kulmikkaalta.
south_of_heaven
04.04.2006 17:33:25
hommasin Deathin Humanin ja onpa helvetin hyvä.
ilmoitti South_of_Heaven
MrHands
04.04.2006 18:20:54
hommasin Deathin Humanin ja onpa helvetin hyvä.

Aika nopee välillä. Paskat saundit.,
south_of_heaven
04.04.2006 18:33:32

tulee mieleen Carcass mutta pidän ite tästä enemmän
ilmoitti South_of_Heaven
DethBanger
04.04.2006 19:28:15
Deathin Sound of vitun Perseverance. Se on ylivoimaasesti vaan paras näistä kaikistalevyistä

Täysin samaa mieltä.
"No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine
DethBanger
04.04.2006 19:28:53

Ihme kommentti noinki hyväst levystä
"No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine
Deino
04.04.2006 20:18:13

Vitun nopee välillä, vitun hyvät soundit.
Deino
05.04.2006 16:35:29

Minkähän takia tuollaista matskua on pitänyt noinkin paljon editoimalla tehdä, matsku kun ei ole mitenkään mielettömän vaikeata. Tai no... ei mitn.

Minusta se on tässä asiassa ehkä plussaa, kun se rummutus Heartworkilla on mitä on. Itse siitä pidän, tosin Buried Dreamsin alku häiritsee edelleen.
south_of_heaven
05.04.2006 17:36:29
Children of Bodomin Hatebreeder on kyllä kaikin puolin parhaita deathmetal levyjä mitä on tullut vastaan.

Voipi olla. Harmi ettei se ole death metallia. COB on lähempänä black metallia kuin death metallia, mutta jos aletaan genrejä toden teolla nussia on COB itse asiassa raskasta powermetallia blackmetal-laulutyylin kera.
ilmoitti South_of_Heaven
Deino
05.04.2006 17:50:13

raskasta powermetallia blackmetal-laulutyylin kera.

Eipäs vaan neo-classista melodista raskasta powerchord powermetallia blackmetal maustein jau-laulutyylin kera.
carnation
05.04.2006 17:52:33
Eipäs vaan neo-classista melodista raskasta powerchord powermetallia blackmetal maustein jau-laulutyylin kera.

Juuri näin +
MrHands
05.04.2006 17:56:07
Minusta se on tässä asiassa ehkä plussaa, kun se rummutus Heartworkilla on mitä on.

No, en tiiä. Groove puuttuu kokonaan. Loistavat kitarasuoritukset paikkaa vähän mutta tää vois olla aivan uskomaton levy jos tässä soittais joku kunnon rumpali.
goashem
05.04.2006 19:11:48

tää vois olla aivan uskomaton levy jos tässä soittais joku kunnon rumpali.

Mitämitä? Tämä levyhän on parasta melodista deathiä (ei siis melodeath) mitä maa päällään kantaa. Toki on myönnettävä, että se johtuu pääasiassa kitarajutuista, jotka olivat 13 vuotta sitten huimasti ajastaan edellä. Ken Owen on tosiaan levyllä heikoin lenkki, mutta minua se ei ole koskaan haitannut. Kokonaisuus toimii edelleenkin.

Eipä Larsin soittokaan mitenkään loista Puppetsilla, mutta kyllä se on tänäänkin mulla soittimessa pyörinyt.
Kun elää niin oppii. Tai ainakin elää.
south_of_heaven
05.04.2006 19:21:25
ja jossain vielä sanottiin että rock 'n' roll-maustettua.
no jaujautilutilua kumminki iha sama
ilmoitti South_of_Heaven
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)