Aihe: Rockinger.com - toimitusaika?
1 2
timokeranen
02.04.2006 21:38:43
Tilasin telecasterin vähän niinkuin summassa osoitteesta www.rockinger.com. Onko kellään kokemuksia, millainen toimitusaika heillä on?
Invader
02.04.2006 22:04:43
Reilu pari viikkoa meni kun tilasin kitaratarviketta maaliskuun alussa. Osa tavaroista tosin ei ollut varastossa niin se vähän venytti toimitusaikaa. Rahdin kulkuun Saksasta Suomeen ei mene kuin pari päivää.
Tai sitten ei..
Mursuviiksi
02.04.2006 23:22:38
Mitäköhän nuo Rockingerin kitarapaketit ja lähinnä puut ovat miehiään? Hinta on ainakin kohtuullinen jos sillä saa hyvät puut ja edes kohtuulliset osat. Niitä voisi sitten uusia hissukseen jos vain olisi hyvä pohja mille rakentaa.

Houkuttelevaa olisi myös ostaa vain pelkkä runko sekä kaula ja rakentaa niistä sitten pikkuhiljaa mieluisa Tele omilla spekseillä.

Onko tässä taas yksi GAS lisää? Lista alkaa olla lohduttoman pitkä ;)
"I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
timokeranen
03.04.2006 09:12:48
Reilu pari viikkoa meni kun tilasin kitaratarviketta maaliskuun alussa. Osa tavaroista tosin ei ollut varastossa niin se vähän venytti toimitusaikaa. Rahdin kulkuun Saksasta Suomeen ei mene kuin pari päivää.

Ok. Laitan infoa kitarasta + toimitusajasta sitten kun se tulee.
timokeranen
04.04.2006 13:20:45
Sain just äsken tietää, että tuo "valmispaketti" Black Telly on loppunut varastosta ja menee 3-4 viikkoa ennenkuin saavat toimitettua. Kysyin, mitä on hyllyssä ja he vastasivat melkein heti sähköpostiin että Candy Apple Red ja 2-tone Sunburst -kitit löytyvät hyllystä. Kysyin sitten vielä, paljonko maksaa ja paljonko vie aikaa näiden kittien säätäminen samalla tavalla valmiiksi kuin se BT. En ole vielä saanut vastausta, mutta ootellaan...
Swan
04.04.2006 13:23:20
Toimiiko tilaus- ja maksupolitiikka samalla tavalla kuin esim. Thomannilla?
Mursuviiksi
04.04.2006 13:37:06
...paljonko vie aikaa näiden kittien säätäminen samalla tavalla valmiiksi kuin se BT...

Five-Minute-Kit nimestä päätellen aikaa menee sen viisi minuuttia ;)
"I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Invader
04.04.2006 14:06:06
Toimiiko tilaus- ja maksupolitiikka samalla tavalla kuin esim. Thomannilla?

Itse maksoin luottokortilla ja tavarat tuli suoraan kotiin DHL:llä.
Tai sitten ei..
ministeri
04.04.2006 16:10:11
minkälaisia on kokemukset kyseisistä kitaroista...Itse aina välillä katsellut noita, mieli tekis joskus kokeilla. Mites jos vertaa vaikka mexico fendereihin noita? Kummassa enempi "laatua"?
timokeranen
04.04.2006 16:46:21
Kuulin että musta "Black Telly" on loppu toistaiseksi ja menisi kuukausi saada se. Kysyin, mitä löytyisi hyllystä ja he sanoivat että 2-tone sunburst ja Candy Apple red. No, kysyin sitten että saako nekin samalla tavalla säädettynä kuin sen mustan telen. Tuli vastaus, että kitaran rakentaja/säätäjä on lomalla ensi viikon loppuun saakka. Laitoin siis vielä viestin, jotta lähettävät sen punaisen ja teen itse loppuun.

Vaihdeltiin sähköposteja tänään varmaan kymmenen kpl, vastaavat tosi nopeasti maileihin. Jos tilaus ylittää tietyn rajan (en tiedä, paljonko), niin ensimmäisen tilauksen yhteydessä pitää lähettää kopio henkilökortista faxina tai skannattuna sähköpostilla (itse skannasin ajokortin ja laitoin sähköpostin liitteenä). Aikoivat laittaa skitan heti tulemaan kun saavat henkilökortin perille. Maksu hoituu luottokortilla ja muitakin vaihtoehtoja kai on. Nyt sitten vain ootellaan...
timokeranen
04.04.2006 16:51:13
Taas tuli todella nopea vastaus sähköpostiin. Kitara lähtee Saksasta huomenna. Näin pitää asiakaspalvelun toimia :-)
Mursuviiksi
04.04.2006 18:01:37
Taas tuli todella nopea vastaus sähköpostiin. Kitara lähtee Saksasta huomenna. Näin pitää asiakaspalvelun toimia :-)

Hyvä kuulla. että sähköposteihin osataan vastailla. Ei tarvitse paria viikkoa odotella vastausta (tai vaihtoehtoisesti vastausta ei tule koskaan), niin kuin joissain paikoissa on tapana. Toivotaan vielä, että kitara on yhtä hyvä kuin firman asiakaspalvelu :)
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Hiku
04.04.2006 18:53:23
Mäkin tilasin sieltä sen kuvaston ja siellä sivuilla kerrottiin sen tulevan 2-3 viikon päästä, mutta ei tuossa mennykkään ku noin 4 päivää.
"Einstein" sanoi Steve Vai ja tilutti vain. V.U.K #24
Swan
04.04.2006 19:42:01
Itse maksoin luottokortilla ja tavarat tuli suoraan kotiin DHL:llä.

Se on vaan, että meikäläisellä ei luottokorttia ole, eikä tule. Jos tuota ei saa postiennakolla tms. maksettua, joudun tilaamaan tallani Thomannilta.
ministeri
05.04.2006 14:16:04
minkälaisia on kokemukset kyseisistä kitaroista...Itse aina välillä katsellut noita, mieli tekis joskus kokeilla. Mites jos vertaa vaikka mexico fendereihin noita? Kummassa enempi "laatua"?
weelie
05.04.2006 15:21:10

Kehuja olen kuullut. Mutta hintahan ei ole älyttömän alhaalla, ottaen huomioon että keskihintaiset Mexicon Fenderitkin ovat kelpo pelejä. Kovo-osat lienee Rockingerin kiteissä Mexico-classic tasoa (siis potikat, virittimet, talla jne), radius on 9" ja nauhat muistaakseni vintagea isommat (mitat ilmoittavat milleinä, joten en muista tarkalleen). Asiakaspalvelu on erinomaista, kokemuksieni mukaan.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
timokeranen
11.04.2006 18:01:13
No niin, Tele tuli tänään. Sitä ei ole säädetty (niinkuin ei pitänytkään olla), mutta ei ole kyllä ohjeitakaan mukana. Esim. ylätalla pitää kieliä liian korkealla ja sitä pitää varmaan hioa.

Onko ketään, joka olisi tilannut vastaavan kitin ja olisi tullut ohjeet mukana? Tai sitten joku joka muuten vain tietää miten talla hiotaan :-). Hiotaanko alapuolelta tasaisesti vai kielten uria syvemmiksi?
timokeranen
11.04.2006 18:26:45
Niin ylätallalla tarkoitan siis satulaa...
joukov
11.04.2006 20:15:05
Laitahan kuvia tuosta Telestä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)