Aihe: Highwood drums - URGENT -
1
Tindrum
04.04.2006 20:52:32
Sain Gareth Heeleyltä postia että hän ei ole päässyt meilitse läpi kaikille tarjouksen pyytäneille. On siis lähettänyt hinnat mutta toiset meilit baunssaavat takaisin.
Siis, jos olet pyytänyt tarjousta etkä ole saanut vastausta, tarkista että postilaatikkosi ei ole täynnä. Pyydä sen jälkeen uusi tarjous.

Garethilta tällaisia terveisiä.

m© Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on.
Kuorsuri
04.04.2006 21:27:50
Olikohan tämä tarkoitus mennä meiliä pitkin..? No ei se mitään, kun ei niin yksityistä ollut ;)
Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Peté
Tindrum
04.04.2006 21:57:38 (muokattu 04.04.2006 22:38:42)
Olikohan tämä tarkoitus mennä meiliä pitkin..? No ei se mitään, kun ei niin yksityistä ollut ;)

No ei oikeastaan. En voi tietää ketkä sieltä tiedustelee hintoja.
G. Heeleyn kanssa vaan on jo jonkin aikaa meilailtu seteistä ja virpoista. Hän kun oli saanut tarjouspyyntöjä ja vastannut niihin pääsemättä perille. Pyysi sitten minua tiedottamaan asiasta. Kun ei parempaakaan keksinyt ja halusi toimittaa tarjoukset perille.
Sorry jos ei ole oikea aihe jonkun mielestä. Ajattelin tehdä palveluksen sekä ostajille että myyjälle.
Bacchus
04.04.2006 23:00:22
No ei oikeastaan. En voi tietää ketkä sieltä tiedustelee hintoja.
G. Heeleyn kanssa vaan on jo jonkin aikaa meilailtu seteistä ja virpoista. Hän kun oli saanut tarjouspyyntöjä ja vastannut niihin pääsemättä perille. Pyysi sitten minua tiedottamaan asiasta. Kun ei parempaakaan keksinyt ja halusi toimittaa tarjoukset perille.
Sorry jos ei ole oikea aihe jonkun mielestä. Ajattelin tehdä palveluksen sekä ostajille että myyjälle.

Hyvä vaan, että laitoit uuden ketjun aiheesta. Tulee näin varmasti kaikkien asianosaisten tietoon.
Tindrum
04.04.2006 23:51:44
Hyvä vaan, että laitoit uuden ketjun aiheesta. Tulee näin varmasti kaikkien asianosaisten tietoon.

Tänks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)