Aihe: Horror-country: Kylmän meren jäällä
1 2
Kimmo G.
28.03.2006 10:07:05

Ihan vitun hyvä.

Niinpä huhhuh aivan nerokas!
alanko
30.03.2006 10:36:42
Tämä on kyllä loistava teksti. Monena päivänä oon tätä miettiny ja täytyy nyt sitten kysyä, että pohjaako tämä johonkin vanhaan tarinaan? Tuota Caven biisiäkään en ole kuullut, joten en tiedä perustuuko tämä siihen... Mulla on vaan semmonen kuva, että joskus koulussa olis luettu tarina, jossa justiin pirun kanssa käytiin ikkunan takaa katsomassa yskivää tyttöä yms. En vaan ole varma tekeekö nyt mieli ja muisti kepposet vai onko tosiaan näin. No loistava teksti joka tapauksessa, ainoastaan tuo mielleyhtymä on jäänyt vaivaamaan.
Tuomas
30.03.2006 10:45:02

Tämä on kyllä loistava teksti. Monena päivänä oon tätä miettiny ja täytyy nyt sitten kysyä, että pohjaako tämä johonkin vanhaan tarinaan? Tuota Caven biisiäkään en ole kuullut, joten en tiedä perustuuko tämä siihen... Mulla on vaan semmonen kuva, että joskus koulussa olis luettu tarina, jossa justiin pirun kanssa käytiin ikkunan takaa katsomassa yskivää tyttöä yms. En vaan ole varma tekeekö nyt mieli ja muisti kepposet vai onko tosiaan näin. No loistava teksti joka tapauksessa, ainoastaan tuo mielleyhtymä on jäänyt vaivaamaan.

Jos tämä pohjaakin johonkin vanhaan tarinaan, niin sitten olen sen itse jostain alitajunnan kautta kierrättänyt. Ja onhan noita pirun kanssa kohtaamisia ollut monissa jutuissa.

Itse tarinan alku kuitenkin perustuu siihen, että kävin itse tuossa meren jäällä kävelemässä parin tunnin ajan, kun tuuli puhalsi ja luita kylmäsi. Siellä oli sitten sulakohtiin laitettu koivunoksia merkiksi. Mietiskelin että mitenköhän kävisi, jos sellaista oksaa ei pimeässä sitten ollenkaan näkisi.
Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 27.3.2006
"Don't get me wrong: I want to hear about your pain. Just put it in a joke form." -Christopher Titus
alanko
30.03.2006 10:53:18
Jos tämä pohjaakin johonkin vanhaan tarinaan, niin sitten olen sen itse jostain alitajunnan kautta kierrättänyt. Ja onhan noita pirun kanssa kohtaamisia ollut monissa jutuissa.

Ok, ja kyllä, noita pirujuttuja on kyllä paljon ja saattaa olla että minäkin jotenkin sen sieltä/niistä olen saanut päähäni. Mutta en siis saanut vieläkään rauhaa... Mitenköhän tuommosta tarinaa osais ruveta metsästämään? Googleen hakusanoiksi tyttö piru yskä ikkuna ;)
Tuomas
05.04.2006 11:33:45

Niihä esitettiinki!!!

Ja hyvin veettiinki!
Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 3.4.2006
"Don't get me wrong: I want to hear about your pain. Just put it in a joke form." -Christopher Titus
steelin
12.04.2006 04:36:08
Olipas hyvä, etten sanoisi, sanonkin; hyvetympi.
Caven rallia en tiedä, mutta mieleeni nousi "Devil went to Georgia", siinä tosin piru hävisi. Ei siis voittanut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)