Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 581 82 83 84 8599 100 101 102 103
Exhausted
04.04.2006 12:26:04 (muokattu 04.04.2006 12:26:25)

Onhan se komea paketti kyllä. On Hypnotizella toki pari hyvää biisiä/osiota seassa, mutta Mezmerize on vaan kaikinpuolin tiukempi kokonaisuus.
aarghto
04.04.2006 12:53:08

Hoo. Minusta taas Mezmerize on kehnoin noista levyistä. Aluksi se iski mutta ei niitä biisejä jaksa kuunnella enää toisin kun lähes kaikkien muitten levyjen biisejä. STA:lta kyllä löytyy turhia biisejä muutamia. Hypno taas on ihan pirun kova paketti jossa on pelkkiä hyviä biisejä (vaikka siitä She's like heroin-renkutuksesta en tykkää yhtään).

Musiikillisesti ja tuotannollisesti parantunut kokoajan kun (Daronin?) soittotaidot ovat parantuneet. En tiedä onko tuossa nyt mitän perää mutta ainakin kun vanhoja livevetoja on katsellut niin virheitä tulee kokoajan niinkin yksinkertaisissa biiseissä.

Ekat levythän on aika yksinkertaista junttausta joissa on kyllä ovelia melodioita ja koukkuja. Nuo raskaammat ja nopeammat pomppubiisit toimii minulle parhaiten (Bounce, Deer Dance, Ddevil, Psycho, Cigaro..).
..ja helli samalla kiveksiäni
ten
04.04.2006 13:03:03
Musiikillisesti ja tuotannollisesti parantunut kokoajan kun (Daronin?) soittotaidot ovat parantuneet. En tiedä onko tuossa nyt mitän perää mutta ainakin kun vanhoja livevetoja on katsellut niin virheitä tulee kokoajan niinkin yksinkertaisissa biiseissä.

Livenähän tuo bändi on näkemieni pätkien perusteella aika tylsä, mutta kyllähän se olis silti kiva nähdä!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
aarghto
04.04.2006 14:11:12

Livenähän tuo bändi on näkemieni pätkien perusteella aika tylsä, mutta kyllähän se olis silti kiva nähdä!

Livenähän tuo on täyttä rautaa! Munsta ehkä maailman paras livebändi. Ei soitannollisesti mutta muuten. Katso vaikka jotain Rock In Rio-koosteita yms.
..ja helli samalla kiveksiäni
juici
04.04.2006 18:29:26

Harmi kun bändi ei tee enää Sugarin ja Spidersin tyylisiä, hienoja musiikkivideoita. Hypon videot eli Hypnotize ja Lonely Day ovat hyvin tylsiä, viimeisin "hyvä" video bändiltä oli "B.Y.O.B.".
"Luulin olevani ainoa sekopää tässä joukossa. Olin väärässä..."
sus
04.04.2006 19:08:02
Harmi kun bändi ei tee enää Sugarin ja Spidersin tyylisiä, hienoja musiikkivideoita. Hypon videot eli Hypnotize ja Lonely Day ovat hyvin tylsiä, viimeisin "hyvä" video bändiltä oli "B.Y.O.B.".

Täh? B.Y.O.Bin musavideohan on ihan ihme kuraa, mitä se kaikki tanssiminenkin meinaa? Ja ne hidastukset! Tulee mieleen joku räppivideo! Ja ne ihmiset paintball-maskit päässä on lähinnä naurettavaa.

Livenähän tuo on täyttä rautaa! Munsta ehkä maailman paras livebändi. Ei soitannollisesti mutta muuten. Katso vaikka jotain Rock In Rio-koosteita yms.

Tuon jälkeen kun luki allekirjoituksesi oli huvittunut!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Twist
04.04.2006 19:09:17
Täh? B.Y.O.Bin musavideohan on ihan ihme kuraa, mitä se kaikki tanssiminenkin meinaa? Ja ne hidastukset! Tulee mieleen joku räppivideo! Ja ne ihmiset paintball-maskit päässä on lähinnä naurettavaa.

En kyllä ihmettele jos oli tarkoituskin.
"Live your life not how they taught you/Do what you feel." -Dana Wells
carnation
04.04.2006 20:10:33

Mielestäni B.Y.O.B. on erinomainen video, on tainnut sulta mennä se sarkasmi ohitse? Kun tajuaa SOAD:n yleisen asenteen, niin se metallinen kaahaus ja "Everybody is going to the party have a real good time" -lyriikka yhdistettynä musiikkivideoon joka käyttää härskisti MTV-estetiikkaa hyväkseen ei voi olla muuta kuin naljailua.
Sahtimies666
04.04.2006 20:29:05
juu tosiaan ollaan mietitty muutaman kaverin kanssa että kuinka moni oikeesti tajuu ton byobin "jutun"...

Everybody's going to the party have a real good time
Dancing in the desert blowing up the sunshine
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
maelstrom
04.04.2006 21:01:33

Question!in video mielestäni on kyllä todella hieno. Niinkuin koko biisi. Lonely Daytä en ole kyllä vielä nähnyt...
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
MrHands
04.04.2006 21:06:48
juu tosiaan ollaan mietitty muutaman kaverin kanssa että kuinka moni oikeesti tajuu ton byobin "jutun"...

Selitä?
Juugeli
04.04.2006 21:23:15

Musta Boom! on viimeinen hyvä video SoaDilta.

Mutta nykyään on kyllä pienen tauon jälkeen kolissut Hypnokin aika mukavasti, kun enää ei ole päällimmäisenä ajatuksena se, että se on selkeästi Mezeä huonompi. Jopa suhteellisen tasaisena pakettina pidän tätä nyt, paitsi She's Like Heroin on edelleen perseestä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
ten
04.04.2006 22:27:53
Selitä?

No se oli mun mielestä aika hyvin selitetty tässä:
Kun tajuaa SOAD:n yleisen asenteen, niin se metallinen kaahaus ja "Everybody is going to the party have a real good time" -lyriikka yhdistettynä musiikkivideoon joka käyttää härskisti MTV-estetiikkaa hyväkseen ei voi olla muuta kuin naljailua.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
miscage
04.04.2006 22:33:42 (muokattu 04.04.2006 22:44:18)
vattu tää selain sekoilee.

EDIT:

Itse pidän Hypnotizea parempana tästä "kovasta kaksikosta". Mezmerize potki alussa munille aivan armottomalla voimalla, mutta siihen todella kyllästyi nopeasti. Nykyään jaksan kuunnella siitä ehkä juuri B.Y.O.B.:in, Cigaron ja Lost In Hollywoodin. Hypnotize taas sisältää enemmän todellisia "ässäbiisejä", juuri niitä mikä nostavat ihokarvat pystyyn. Esim. Attack, Dreaming, Kill Rock N` Roll, Hypnotize, Holy Mountain ja Soldier Side ovat ehkäpä parasta SOAD:ia ikinä. Hypnotzelle mahtuu tosiaan pari pahaa "hutia", joita Mezmerizellä ei varsinaisesti ole, mutta kovien biisien taso nostaa levyn huomattavasti velipoikaansa korkeammalle.
I can't imagine why you wouldn't welcome any change, my friend.
Sahtimies666
05.04.2006 00:58:24
Selitä?

No se oli mun mielestä aika hyvin selitetty tässä:

Kun tajuaa SOAD:n yleisen asenteen, niin se metallinen kaahaus ja "Everybody is going to the party have a real good time" -lyriikka yhdistettynä musiikkivideoon joka käyttää härskisti MTV-estetiikkaa hyväkseen ei voi olla muuta kuin naljailua.

Jep aikamoista parodiaahan toi on...ja samalla aika helvetin kantaanottava radio-hitiksi...
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Jehu
05.04.2006 01:37:08

Ja kappaleen nimihän tarkoittaa: Bring Your Own Bombs, Lähi-Idän tilanteeseen viitaten.

Yksi loistokkaimmista bändeistä ikuna. Toxicityn voittanutta ei ole.
Bring me my kebab.
maelstrom
05.04.2006 09:20:49
http://youtube.com/watch?v=XYKPyjH2sVQ&search=lonely%20day siinä ois

Jepjep. Ja siinä se sitten oli. Eipä ollu kummonen.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
Twist
05.04.2006 09:49:05
http://youtube.com/watch?v=XYKPyjH2sVQ&search=lonely%20day siinä ois

On kyllä vähän turha video. Biisi hyvä mutta video on vähän niinkuin.. ei kiinnostava.
"Live your life not how they taught you/Do what you feel." -Dana Wells
Jehu
05.04.2006 20:55:34
Minäkään en kyllä oikein ymmärrä noita uuden levyn videopiisivalintoja.
Bring me my kebab.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)