dictatorsh*t 18.11.2005 11:04:30 | |
---|
Yhden jakson olen katsonut tätä ja menee samaan kategoriaan toisen Maikkarilla näkyvän sarjan, Aloha Havaijin kanssa. Niin keinotekoista ja muovista ettei vaan yksinkertaisesti jaksa katsoa. Paitsi että Havaiji on täyttä kuraa ja OC täyttä rautaa. Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks. |
Isodee 18.11.2005 12:31:46 | |
---|
Yhden jakson olen katsonut tätä ja menee samaan kategoriaan toisen Maikkarilla näkyvän sarjan, Aloha Havaijin kanssa. Niin keinotekoista ja muovista ettei vaan yksinkertaisesti jaksa katsoa. Ulkonäöllisesti sarjat menevät kyllä samaan kategoriaan, mutta O.C. on miljardi kertaa paremmin kirjoitettu sarja. Diggaan siitä sarkasmihuumorista mitä viljelevät aika paljon. |
Basement 18.11.2005 15:49:35 | |
---|
En yhtään tykkää sarjasta juonen ym. perusteella mutta se Sandy-tyyppi on niin loistava niin katson sen takia. |
Toveri 20.12.2005 21:02:08 | |
---|
Voi vittu, mä arvasin. Romantikkoitkijät #2 |
Jag 20.12.2005 21:12:01 | |
---|
huono sarja, mutta erittäin koukuttava. Vielä viime vuonna tuomitsin sarjan täysin. Nyt piti jo hirveellä kiireellä reeneistä kotia joutua et ei menetä mitään. Oon jotenkin jääny tämmösiin "ns. paska-sarjoihin" koukkuun. Everwoodia tulee myös seurattua. I like.... "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
miscage 20.12.2005 22:15:03 | |
---|
Katoin kaks ekaa jaksoa melkein kokonaan, mutta sitten ei vain enää jaksanut. Ei sitten millään. -Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!! |
Cujo 20.12.2005 23:06:07 | |
---|
Oon jotenkin jääny tämmösiin "ns. paska-sarjoihin" koukkuun. Everwoodia tulee myös seurattua. I like.... Miulla on täysin sama juttu. Tänään oli kyllä aikaslailla yllättävä loppuratkaisu... :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
juuso a 20.12.2005 23:10:05 | |
---|
Tätä toista tuotantokautta en ole jaksanut katsoa yhtään jaksoa kokonaan. Nyt kun olen näistä parista viimeisestä jaksosta katsonut molemmista noin puolet, olen tullut siihen tulokseen että sarjassa jauhetaan samaa paskaa mitä Dawson's Creekissä aikoinaan. Eli exät sotkee toistensa kuvioita ja siinähän sitä juonta olikin seuraavaan kymmeneen jaksoon eteenpäin. Ja puhuvat kun viimestä päivää.. Eipä silti, onhan se Rachel Bilson edelleen söötti. Ääh.. Emmie jaksa. |
papitsu 21.12.2005 07:22:48 (muokattu 21.12.2005 07:26:55) | |
---|
Ja puhuvat kun viimestä päivää.. Eipä silti, onhan se Rachel Bilson edelleen söötti. Mutta se on vielä söötinpi se Ryanin pari siellä jollaki tunnilla. Se punahiuksinen. edit. Se Lindsay aka Shannon Lucio. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
aslave 21.12.2005 17:07:09 | |
---|
On tullu tää toka tuotantokausi katottua jo, mutta katson kertauksen vuoksi uudestaan. Kohta alkaa muistaakseni tapahtua sitten oikein kunnolla. Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle. |
MrHands 21.12.2005 17:14:58 (muokattu 21.12.2005 17:37:14) | |
---|
punahiuksinen milf? mikä sen näyttelijän nimi on? e: Melinda Clarke hot hot hot |
Jag 01.01.2006 04:52:56 (muokattu 01.01.2006 05:08:34) | |
---|
ääh...oon ihan sekasin tän kaa... miten noi Marissan ja Summerin perhesuhteet nyt on. Ilmeisesti ovat sisarpuolia vai? Kuka on isä ja kuka on äiti... edit:typoja "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Cujo 01.01.2006 13:29:49 | |
---|
ääh...oon ihan sekasin tän kaa... miten noi Marissan ja Summerin perhesuhteet nyt on. Ilmeisesti ovat sisarpuolia vai? Kuka on isä ja kuka on äiti... edit:typoja Siis täh? Eihän Summer ole Marissalle sukua. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Fin_Rocker 01.01.2006 22:08:02 | |
---|
Kyllä oc on parhautta! Hommasko kukaan muu sitä 1season dvd:tä meitsi on kattonu kavereiden kanssa sitä ihan täysii levy kerrallaan Kyllä se Sandy on tyylikkäin. olihan hän myös "musiikkivieraana" conanissa |
Jag 02.01.2006 05:04:11 | |
---|
Siis täh? Eihän Summer ole Marissalle sukua. häh?...ääh oon ihan pihalla... oon pitäny niitä aina siskoksina... "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Cujo 02.01.2006 09:26:33 | |
---|
häh?...ääh oon ihan pihalla... oon pitäny niitä aina siskoksina... Ihan kavereita ne miusta on. Ei Summerin vanhempia ole vissiin koskaan edes kunnolla esitelty. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Jenka 04.04.2006 20:44:25 | |
---|
Olen huomannut, että olen alkanut näemmä tätä seuraaamaan... Tv kun saattaa jäädä Salkkareiden jälkeen päälle. Ihan viihdyttäväähän seurattavaa, vaikka ei sitten kovin häävi juoni olisikaan. |
Olen huomannut, että olen alkanut näemmä tätä seuraaamaan... Tv kun saattaa jäädä Salkkareiden jälkeen päälle. Ihan viihdyttäväähän seurattavaa, vaikka ei sitten kovin häävi juoni olisikaan. Silloin, kun sarja alkoi, en välittänyt seurata. Sitten joskus illalla kateltiin poikain kanssa aluksen messissä sarjaa ja ajattelin: "Meneehän tämä." En muista, missä vaiheessa koukutuin. Olisikohan himassa sitten intin jälkeen työttömänä hilluessa päässyt lipsahtamaan, tekemisen puutteessa. Nyt on kuitenkin kaksi ensimmäistä tuotantokautta hommattu himaan ja kolmanteen kauteen olen ottanut ensikurkkauksia... Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Milkop 04.04.2006 21:28:56 | |
---|
Muovista jenkkilän paskaa, näin tiivistettynä. Yäk! |
MV 04.04.2006 21:42:41 | |
---|
Ootteko muuten huomannut, että jokaisessa jaksossa on jotain spesiaalia? -koulun päättäjäiset -jonkun synttärit -joulukka -luokkaretki jne.jne.... "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |