noteride 09.09.2003 23:29:06 | |
---|
Onks seuravilta sälleiltä tullu opetusvideoita? Tietäjät vois rustata nimet ja mahdollisesti ilmestymis vuodet ja mistä niitä vois saada. -jake e. lee -slash -zakk wylde -paul gilbert -steve vai -marty friedman |
superfly 09.09.2003 23:37:29 | |
---|
Näin jonkun Zakk Wylden opetusvideon missä se lähinnä keskitty poseeraamaan panssarivaunujen kanssa. Oli kyllä ihan perseestä. Harppu on alaston piano |
overtake 10.09.2003 00:46:58 | |
---|
Paul Gilbert - Terrifying guitar trip Marty Friedman - Melodic control tuommoset multa löytyy (en tiedä mistä saa, imuttelin netistä). Tuo Gilbertin video on aivan pirun hyvä. Hauska äijä. Gilbertiltä muistaakseni löytyy ainakin puoli tusinaa muutakin videota. |
Nixzar 10.09.2003 09:17:25 | |
---|
BlackLabelSocietyn dvd:llä Zakk opettaa miracle manin soolon ja jonkun muun biisin pätkän... |
Tarkastaja 10.09.2003 10:15:28 | |
---|
Steve Vai: Styles & Secrets Marty Friedman: Exotic Metal Guitar Jake E. Lee: Styles & Secrets |
vantage 10.09.2003 13:12:54 | |
---|
Labelin sivuilla oli joskus joku hyvä Wylden opetusvideo mutta siinä se istu sohvalla. Heavy Metal Is The Law |
noteride 10.09.2003 16:38:18 | |
---|
Ootteko tilannu noita jostai, vai imuutellu netistä? |
Dick Parker 11.09.2003 10:10:53 | |
---|
Steve Vai: Styles & Secrets Marty Friedman: Exotic Metal Guitar Jake E. Lee: Styles & Secrets Ei kai Vai mitään videoita ole tehny? |
Fortune 11.09.2003 10:14:50 | |
---|
|
Tarkastaja 11.09.2003 10:22:02 | |
---|
Ei kai Vai mitään videoita ole tehny? Ei siinä videossa ollutkaan Vai vaan joku toinen tyyppi. |
kid ego 11.09.2003 12:14:59 | |
---|
Ei siinä videossa ollutkaan Vai vaan joku toinen tyyppi. Mä lainasin tuossa muutama vuosi takaperin kirjastosta jonkin Steve Vai -videon, olisiko ollut nimeltään Steve Vai Style? Siinä oli joku ihan urpo puudelitukka opettamassa. Video lähti käyntiin siten, että ensin opeteltiin kielet: "This is E string <bouuu>, this is A string <bouuu>..." ja sitten älytöntä bulululutilililua päälle enkä mä tajunnut mitään. Ihan paska. Woohoo! Take a look at this! Hey man, that suit to you! Whoo-whee! |
Video lähti käyntiin siten, että ensin opeteltiin kielet: "This is E string , this is A string ..." . En ole tuota videota nähnyt, mutta veikkaisin, että tässä on kuitenkin kyse ollut virittämisestä. Yleensä kaikki soittaa opetusvideonsa alussa kaikki kielet yksi kerrallaan, niin että opiskelija voi virittää sen mukaan, ja treenata sitten videon mukana. |
thomaso 11.09.2003 19:44:18 (muokattu 11.09.2003 19:44:59) | |
---|
Mä lainasin tuossa muutama vuosi takaperin kirjastosta jonkin Steve Vai -videon, olisiko ollut nimeltään Steve Vai Style? Siinä oli joku ihan urpo puudelitukka opettamassa. Video lähti käyntiin siten, että ensin opeteltiin kielet: "This is E string , this is A string ..." ja sitten älytöntä bulululutilililua päälle enkä mä tajunnut mitään. Ihan paska. Taitaa olla Mike Wolf(jos muistan nimen oikein) joka siinä opettaa Vain Attitude songin aikaisia guitar tricksejä. Soundi videolla on aika pelkistetty, kitara marsuun jne. melko tökerö tekele mutta melkein niitä ekoja mitä on tehty. Oli kiva nähdä miten sormitukset sun muut menee livenä koska olin jo aiemmin opetellut juttuja tabeista. |
kid ego 12.09.2003 03:03:45 | |
---|
Taitaa olla Mike Wolf(jos muistan nimen oikein) joka siinä opettaa Vain Attitude songin aikaisia guitar tricksejä. Soundi videolla on aika pelkistetty, kitara marsuun jne. melko tökerö tekele mutta melkein niitä ekoja mitä on tehty. Oli kiva nähdä miten sormitukset sun muut menee livenä koska olin jo aiemmin opetellut juttuja tabeista. Jep, sehän se oli. Woohoo! Take a look at this! Hey man, that suit to you! Whoo-whee! |
Tarkastaja 12.09.2003 10:30:29 | |
---|
Mä lainasin tuossa muutama vuosi takaperin kirjastosta jonkin Steve Vai -videon, olisiko ollut nimeltään Steve Vai Style? . No se on juuri tuo Styles & Secrets. |
JarnoH 12.09.2003 18:30:23 | |
---|
Kannattaa katsoa Scott Hendersonin videot. Tosi hyödyllisiä, niistä oppiikin jotain. (Niin no ei sillä etteikö nyt noista muista mainituista oppisi...) " La ballerina si chiama bella rusa " |
noteride 12.09.2003 18:33:10 | |
---|
Kannattaa katsoa Scott Hendersonin videot. Tosi hyödyllisiä, niistä oppiikin jotain. (Niin no ei sillä etteikö nyt noista muista mainituista oppisi...) Minkäs nimisiä pätkiä siltä löytyy? |
MareZ 13.09.2003 23:37:37 | |
---|
Onks seuravilta sälleiltä tullu opetusvideoita? Tietäjät vois rustata nimet ja mahdollisesti ilmestymis vuodet ja mistä niitä vois saada. -jake e. lee -slash -zakk wylde -paul gilbert -steve vai -marty friedman Vilkaseppa tota saittia.Siinä on myös hakuri jolla voi etsiä eri artistien tuotantoa. http://www.activemusician.com/market/video/guitar/lessons/metal/ |
Super-Jari 15.09.2003 19:46:00 | |
---|
Koitapas Eric Johnson - The Guitar Show - Talk & Licks-nimistä videota. Eric, Erkka näin kavereiden kesken on kyllä tautinen soittaja. "Tää teini on kyllä iljettävä läski" - El "anonyymi neiti" furioso |
Kokkeli 15.09.2003 20:26:06 | |
---|
Michael Angelo - Yngwie Can't touch this oikeastaan dokkari mut joo.. |