Aihe: Ulkoilmakeikka - sormet jäässä
1
baron
31.08.2003 18:09:55

Onko kellään antaa hyvää vinkkiä, millaisessa varustuksessa koskettimien soittaminen sujuisi, kun lämpötila on alle ihanteellisen?

Nimimerkki "Sormet jäässä"
_mane
31.08.2003 18:20:45

Onko kellään antaa hyvää vinkkiä, millaisessa varustuksessa koskettimien soittaminen sujuisi, kun lämpötila on alle ihanteellisen?

Nimimerkki "Sormet jäässä"

Lapaset käteen, hengittelet käsiin välillä, ja laitat ne taskuun.
Yksi vaihtoehto on ostaa sellainen hiilenpalalla toimiva kädenlämmitin: Hommaat kuuman hiilen, laitat sen lämmittimen sisään ja pidät käsiäs siinä! Toimii erittäin hyvin!
Niinkö luulet?
Rantsu
31.08.2003 23:21:53
Mä olen käyttänyt Mediman angoravillaisia ranteenlämmittimiä. Ne jättävät sormet täysin vapaiksi, mutta lämmittävät silti yllättävän hyvin.
baron
11.09.2003 13:44:00

Toivottavasti neuvosta saa selvän. Minulle on tehty tällaiset.

Otetaan villa sormikkaat ja leikataan sormien kohdalta sopivasti poikki, että sormet ovat paljaat. Ommellaan vähän leikattuja kohtia ettei ala purkautua.
Tällaisia löytyy tietysti kaupasta valmiinakin.
Sitten otetaan lapaset. Leikataan lapasista varsi pois ja taas ommellaan ettei purkaannu.
Laitetaan sormikas käteen. Sitten sormikkaan päälle vedetään tuo lapanen, jossa ei ole vartta.
Kun ommellaan lapanen sormikkaaseen vain selkäpuolelta, voidaan lapanen kääntää sormien yli kokonaan selkäpuolelle, jolloin esiin tulee paljaat sormet.
Kääntämällä selkäpuolelta lapanen sormien yli, saadaan sormet taas lämpimään.

Vaikuttaa hyvältä.
Toivottavasti tyttöystäväni on käsistään riittävän kätevä.
(Toisaalta toivottavasti tämän vuoden ulkoilmakeikat ovat jo ohi. Tilaan joululahjaksi ensi vuoden keikkoja varten)
18is9
12.09.2003 08:34:28 (muokattu 12.09.2003 10:03:01)

Ostat analogisia syntetisaattoreita kultaiselta seitkytluvulta. Hyvällä mäihällä ne suostuvat kekallakin lähtemään käyntiin ja aikansa niillä soiteltuasi ne yleensä lämpeävät siihen malliin että paleluongelmia ei esiinny. Vire voi tosin olla mitä sattuu, mutta sitä vartenhan kitaroissa ja bassoissa on virityskoneistot. Hohhoh että on sekava olo. Onkohan minulla kuumetta?
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)