Aihe: Tietäiskö kukaan tabulatuuria
1
Sanappa
04.04.2006 16:43:21
Tietäiskö kukaan downlow:n biisiä so long goodbye.
Tietääkseni Carlos Santana soittaa kitaraa siinä (Kerro jos oon väärässä).
Ois kiva saada tabut tai jotain tietoo miten se soitetaan.
Kiitos!!
LamaAjanElvis
04.04.2006 16:44:54
Tietäiskö kukaan downlow:n biisiä so long goodbye.
Tietääkseni Carlos Santana soittaa kitaraa siinä (Kerro jos oon väärässä).
Ois kiva saada tabut tai jotain tietoo miten se soitetaan.
Kiitos!!

Kokeile googlesta. Täällä ei enää jaella tabloja. Lakijuttuja ja silleen...
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
Landola59
04.04.2006 17:00:05
Lakijuttuja ja silleen...

Niih, nää on näitä juttuja. Hys hys.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Jake.e
04.04.2006 18:37:12
Se soitetaan kitaralla.
http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE&search=hauska
pliksu
04.04.2006 19:03:10
Mä en tiedä tota biisii.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
RekoS
04.04.2006 19:03:11
onpa avuliaisuus tosiaankin huippuluokkaa tälläkin foorumilla. Tuollaiset typerät viestit voi kyllä jättää kirjoittamattakin. painoin varoitusta.

ja mitä itse asiaan tulee, niin kokeile tosiaankin Googlella. Sinnepähän niitä tabuja joku on laittanut eikä oo ainakaa sun laittomuus.
Landola59
04.04.2006 19:13:46
onpa avuliaisuus tosiaankin huippuluokkaa tälläkin foorumilla. Tuollaiset typerät viestit voi kyllä jättää kirjoittamattakin. painoin varoitusta.

ja mitä itse asiaan tulee, niin kokeile tosiaankin Googlella. Sinnepähän niitä tabuja joku on laittanut eikä oo ainakaa sun laittomuus.

Ainahan sitä on mukava hiukan hupsutella.

Asiahan tuli selväksi miksi sitä ei tänne laiteta ja mitä tehdä heti toisessa viestissä. Että topic menee todennäköisesti lukkoon kohta.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Petrukki
04.04.2006 20:22:07
Aika huvittavaa tämäkin touhu: etusivulla on linkki tablohin ja lyriikoihin, mutta foorumilla niitä ei tietenkään saa jakaa. Sitäpaitsi Ranskassa (ainakin osa MSB:n servereistä siellä sijaitsee) koko lakia ei hyväksytty.
Haen bändia Turusta, metalli-tyyli (progahtava!!), voisin olla komppikitaristi ja leadikin, mutta tilu ei mee... vielä.
Vasu
04.04.2006 21:46:16
Kohta ei saa vihellellä kotonakaan muita kuin omia biisejä ja niistäkin voi tulla plakiointi syytös.
Little Savage
05.04.2006 00:19:00

Älä vedä hernettä nenään pienestä. Saa kai sitä tuoda ilmi että homma on laitonta. Ei kai muusikoiden net vaan halua olla paikka missä neuvotaan rikkomaan tekijän oikeuslakeja ?

Varoitustahan pitäisi laittaa niille jotka suosii tällästä toimintaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)