Aihe: Hakkaako joku muu rumpujasi treeniksellä..?
1 2 3 4 5
Canto
20.11.2005 17:53:46
Jep, kyllähän sitä meidänkin bändissä varsinkin soolokitaristilla on aina mieletön hinku päästä mättämään. Ja todellista rankaisua se onkin. Yleensä en anna pahemmin soitella sillon kun olen itse paikalla, mutta aina treeneistä lähdettyäni se jää soittelemaan. Olen kyllä sanonu, että saa jäädä soittamaan jos ei siirtele mitään, ei piekse niitä ja löysää virvelin maton ja haitsun. Arvatkaa kaksi kertaa toteutuuko mikään näistä pyynnöistä? No ei.

Tulpat on vierinyt ties minne, maagisesti haitsu pyörii missä sattuu(joskus jopa setin toisella puolella koska kitaristi soittaa vasenkätisesti), tuplapedaalien vasen pedaali on aina pyörinyt kauemmaksi ja niin edelleen. Joka kerralla sanon, että "ei vittu pojat" mutta ei se oikein läpi mene. Mutta siihen asti siedän sitä kunnes jotakin hajoaa. Hyviä tyyppejä ne kaikki on, myös kitaristi, mutta kyllä se syö miestä kun toinen menee hiplaamaan rakkaintaan. ;)

Myös laulajamme joka on entinen rumpali käy välillä kokeilemassa. Muuten ihan jees, mutta hänellä on paha tapa luulla itsestään vähän liikoja. "Hmm, onpa ne rumpalin kalvot taas kireällä. Löysätäänpäs koska tumma löysä soundi on meidän bändillä se the ehdoton" ja sitten ne lörpöttää miten sattuu, ihan epävireessä ja joka lyönnillä tulee sentin syvä lommo. No onneksi tätä on käynyt vain kahdesti josta mollemmilla kerroilla kyllä sanoin, että jätä ne virittelyt sellaiselle joka sen taitaa.

Meidän kämpässä on meidän lisäksi toinen bändi jossa on kyllä sen verran kypsiä jätkiä etteivät käy soittelemassa. Pisteet siitä heille.
Finding beauty in the dissonance
Strumbali
20.11.2005 18:19:49 (muokattu 20.11.2005 18:26:37)
Nykyään ei taida kukaan hakata, vaikka kämpässä on useampi kokoonpano treenailemassa. On kamat pysyneet ehjinä ja paikoillaan. On kuitenkin tullut käytyä nuo kapula tomissa pystyssä ja "voivoi hajosiko peltisi" traumat läpi. Se on ihan ******stä.

En muuten nykyään pidä kalleimpia symbaaleja treenikäytössä setissä kiinni.

Tyytyväinen saa olla, kun homma toimii muiden osalta.

Vähän samaan voi rinnastaa sen, että keikalla lainattu teline lähtee toiselle puolelle Suomea. Kyllä siinä se *******! on suusta päässyt.

Helpotti ;).
Mutuahan tämä.
ruuhkis
20.11.2005 22:50:51
Kitaristina voin sanoa, ett kyllä taatusti tuli kokeiltua jokaisen rumpalin rumpuja, joitten kanssa aikoinaan bändeissä soitin. Ei ne muuten olis mulle opettanu, miten niitä soitetaan. Kyllä ne sai soittaa ihan rauhassa meikäläisen kitaralla (tai koskettimilla), jos osas.

Erikseen oli myöhemmin ne pari rumpalia, joille (miten ironista sinänsä) mää jouduin opettamaan juttuja. Toinen niistä neideistä ei osannu edes perus speed meteli komppia (haitsu + bassari - virveli - jne) aluks. Siitä toisesta, "tyylitajun mestarista" puhumattakaan.

Jotenkin tässä tekstissä kitaristi asettaa itsensä "ujosti" rumpalin yläpuolelle ;)

Minun settiin on joku onneton kajonnut ilman lupaa ja siitä olen kyllä tulisen palautteen antanut. prkl! onneksi mitään ei kuitenkaan ole särkynyt. Niin ja sen verran tarkka rummuistani olen että tiedän että niitä on lyönyt vain minä rumpali ystäväni ja tämä nimetön henkilö. :)
.tx7Qut3.
09.12.2005 11:50:49
ei ole hajotettavaa kun ei ole rumpuja.
39156
JnZm
09.12.2005 12:12:34
Me ainakin toisen kitaristin kanssa aina mätkitään rumpalin rumpuja, lähinnä naurut siitä irtoaa kun ei taidot ole mitään kaksisia...:D Joskus ajetaan myös rumpalin paikkaa, kun ei itse saavu paikalle, jos tarvii jotain biittiä tunata biiseihin...
Tarjoa keikka rock-coverbändille Satakunnan alueella! Pikaviesti tai joni.aaltonen@gmail.com
Tama (Royal Star)
09.12.2005 18:09:27
viimeksi kun menin kämpälle,. niin huomasinpa mukavan näyn: kaljapulloja ympäriinsä.... setuppi vaihtunut, korvatulpat&kapulat missä sattuu, ja joku oli vielä kaatanut kaljat mun rumpujen viereen. oli kuulemma kitaristi ja joitain sen kavereita (joita en edes tunne) käyneet "vähän ottamassa olutta, ja soittelemassa". arvatkaa, oliko vitutusmeisseli otsassa?:)
perus rokkirumpali.
NiB
09.12.2005 18:29:59
Eipä juuri muut hakkaa ku basisti.
Se käy välillä vetelemässä, mutta soittaa ihan siististi ja kiltisti.
Ainaki sillon ku oon ite siellä :)
-Shut the F*ck Up!-
Anti
09.12.2005 21:32:24

Jotenkin tässä tekstissä kitaristi asettaa itsensä "ujosti" rumpalin yläpuolelle ;)

Minun settiin on joku onneton kajonnut ilman lupaa ja siitä olen kyllä tulisen palautteen antanut. prkl! onneksi mitään ei kuitenkaan ole särkynyt. Niin ja sen verran tarkka rummuistani olen että tiedän että niitä on lyönyt vain minä rumpali ystäväni ja tämä nimetön henkilö. :)

ei kaikki rumpalit ole välttämättä parempia soittajia kuin esim. kitaristina toimivat sivutoimiset rumpalit :). en toki puhu sinusta, mutta olen nähny tosi monta rumpalia, kellä on minua huonompi tekniikka ja on pelottanu heidän rumpujensa puolesta. itse siis olen vielä päätoiminen kitaristi.

piis.
kalamies#27 >-)))> http://slowmotion.beigetower.org/
Matjardo
09.12.2005 21:38:18 (muokattu 03.04.2006 15:01:15)
Eipä meillä ole ketään muuta innokasta rumpujen mättäjää, ku minä. Onneks :).. Paitti mitä nyt laulaja joskus ottaa vähän tuntumaa mutta siihen se taitaakin jäädä.
Two coke or not two coke?
Cirkus
03.04.2006 14:49:47
melkosta jauhamista... ei ne rummut niin pyhät oo... soittakoot jos ei ala viritteleen tai romuttaan peltejä
savopie
03.04.2006 16:37:07
melkosta jauhamista... ei ne rummut niin pyhät oo... soittakoot jos ei ala viritteleen tai romuttaan peltejä

Omistatko milleniumit?

;)
roisto PERKELEE!!!
Alpha
03.04.2006 16:53:57

Kyllä se haittaa, jos ilman lupaa mennään toisten vermeisiin koskemaan. Useimmiten kun nämä kaverit ovat liikkeellä sillä "Vittu iha sama, ehän nää mun ole."-asenteella.

Noissa kamoissa kun on useampi tuhat euroa kiinni...
Parantaja
03.04.2006 19:26:23
Siinä vaiheessa kun sijoittaa 200+ € per pelti niin ei varmasti monikaan halua että joku muu niitä hakkaa. Varsinkaan jos itse ei ole paikalla.
hgr
03.04.2006 20:51:49
Jep. Taitaa olla lähinnä jotain 13wee Millenium+302 -poikia nää jotka antaa muitten surutta soitella kamoillaan.

Kyllä mun mielestä ainakin on syytä vähän kattoa kuka niitä soittimia käsittelee ja miten, jos niissä on useampia tuhansia kiinni.
Mr. Morrow
03.04.2006 21:02:59
Hakkaako joku muu rumpujasi treeniksellä..?

Ei enää. Hakkasin kaikki muut.
So not!
Alpha
03.04.2006 21:07:12
Ei enää. Hakkasin kaikki muut.

Oikea meininki.
ddrum54
04.04.2006 09:55:58

Pöljä. Saanks mä tulla paneen sun akkaas?
2`n 4
Youni
04.04.2006 12:28:17

Hoho!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
dictatorsh*t
04.04.2006 12:32:34

melkosta jauhamista... ei se akka niin pyhä oo... pane jos et ala viritteleen tai romuttaan naamaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)