Lucia 03.04.2006 13:49:31 | |
---|
Minä voisin vaikuttua jostain ihanaisesta rock-balladista, laulun kera mieluusti. Tää nyt tietty vain popikkeaa klasari osastosta:) |
J.Ahonen 03.04.2006 21:03:49 | |
---|
No, ei kai se nyt ole kovin vakuuttavaa sanoa tuubassa tytölle "mä shoitan tuubaa".. |
mullet3000 03.04.2006 22:47:02 | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
Sontsa 03.04.2006 22:57:09 | |
---|
"Squeeze my lemon 'til the juice run down my leg"
R. johnson |
Sertzo S 04.04.2006 07:53:51 (muokattu 04.04.2006 07:54:25) | |
---|
En kyllä tajua noita nykyajan tyttöjä... Kaiken maailman barreja ja powerchordeja hakkaavat pitkätukkaiset rentut saavat kaiken huomion, mutta esim raavas pikkolohuilua tai tuubaa soittava tosimies jää yleensä naisseuraa vaille.
Humppabasisteilla on aina käynyt tuuri, joskin rumpalit ovat välillä hässäköineet reviiereillä kapuloineen, mutta siitä huolimatta. No, onhan tuosta aikaa eli 70-80-luvulla. Nyttemmin vauhti hidastunut, mutta joskus vieläkin... ;) |
Romance? Alias Spanish Ballad? Oliko tämä se erityisen mahtava klassinen näppäilybiisi, jonka säveltäjä ei ole tietääkseni selvinnyt? Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Sertzo S 04.04.2006 11:12:42 | |
---|
Veikkaan niin, että täällä ns. klasaripuolella noista "kaatohommista" koko tekijäjoukkue saa hopeamitallin verratessa ko. toimia ns. populaarimusan tekijöihin oli soitin mikä tahansa. |
J.Ahonen 04.04.2006 11:30:39 | |
---|
Pakko heittää "Bach sävelsi musiikkia jumalalle, me sävellämme sitä saadaksemme pillua, tai jotain" Erlend Loe (supernaiivi romaanista, kannattaa tsekata) |
Sävis 04.04.2006 12:43:30 | |
---|
No, ei kai se nyt ole kovin vakuuttavaa sanoa tuubassa tytölle "mä shoitan tuubaa".. No. Mitäpä minä siitä tietäisin... Nimim. Yhden tuubistin avovaimo, toisen exä "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta
"Sävis on semmonen, jolla on IHQ ruskia tukka." -JCM |
Sertzo S 04.04.2006 12:53:54 | |
---|
No. Mitäpä minä siitä tietäisin... Nimim. Yhden tuubistin avovaimo, toisen exä Matalat äänet ovat resonansillaan soittajan ohella herkistäneet Sinut noihin parisuhteisiin. ;) |
Cujo 05.04.2006 16:18:31 | |
---|
Alias Spanish Ballad? Oliko tämä se erityisen mahtava klassinen näppäilybiisi, jonka säveltäjä ei ole tietääkseni selvinnyt? Spanish Romance, Romance, Jeux Interdits, Kielletyt leikit... Sama biisi, juu. No llores mi querida Dios nos vigila Agarrame, mi vida AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
pianistityttö 14.04.2006 16:16:21 | |
---|
Aina yhtä visainen kysymys. Kuinka hurmata nainen kitaralla? Omiin bravuureihin kuuluu tietenkin Classical Gas ja Classical Soul, jotka ovat molemmat aika helposti omaksuttavia kipaleita. Millähän muilla klasari biiseillä kannattaa menekkiään naismarkkinoilla yrittää parantaa. Täytyypä sanoa omakin kommentti. Kyllä minä sulaisin jos joku kitaristimies tulisi eteen soittamaan flamencoa. Ylipäätään espanjalainen kitaramusiikki tehoaa. Albeniz, Granados ym.. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
wewwie 14.04.2006 17:10:57 | |
---|
Olen näin musiikkia harrastavana naikkosena erittäin mieltynyt muusikkomiehiin. Erikoisen heikkona olen trumpetisteihin, ihan käsittämätön ilmiö mutta jotenkin trumpettia soittava mies saa polvet notkahtelemaan. Kyllä monet muutkin toimii mutta ainoastaan hyvin soitettuna. Poikkeuksena voisin todeta että hevikitarointitilutus ja viisitoistaminuuttiset rumpusoolot eivät saa meikäläistä lämpenemään. Melkein kaikki muu sitten toimiikin. Anteeksi muut naiset, minä olen niitä tyttöjä jotka saa kiinnostumaan aloittamalla bändissä soittamisen. "mänämänämämänämämäääää" |
Sertzo S 15.04.2006 09:18:53 | |
---|
Mitenkä nuo haitaristit iskee ja kaljuuntuvat humppabasistit? ;) |
Sinap 15.04.2006 14:00:48 | |
---|
Romance? Tämä. Varsinkin jos nainen on käynyt espanjassa, jossa jokainen vähänkin kitaraa soittava mies soittaa sitä vaihtelevalla menestyksellä kaunokaisille. Helppo biisi soittaa ja nainen on myyty. "Siinähän se tuubi onkin." |
Sertzo S 15.04.2006 15:03:40 (muokattu 15.04.2006 15:03:59) | |
---|
Tämä. Varsinkin jos nainen on käynyt espanjassa, jossa jokainen vähänkin kitaraa soittava mies soittaa sitä vaihtelevalla menestyksellä kaunokaisille. Helppo biisi soittaa ja nainen on myyty. Joskus 70-luvulla näytti toimivan tuo resepti tuolla Benidormissa ja Alicantessa, jossa paikalliset kitarasankarit baareissa olivat niin palvonnan kohteina kuin vain olla voivat omien ja etenkin skandinaavisten naisten osalta. |
wrshredder 15.04.2006 17:43:14 | |
---|
Täytyypä sanoa omakin kommentti. Kyllä minä sulaisin jos joku kitaristimies tulisi eteen soittamaan flamencoa. Ylipäätään espanjalainen kitaramusiikki tehoaa. Albeniz, Granados ym.. muhaha. olin siis oikeassa.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
pianistityttö 15.04.2006 18:02:44 | |
---|
muhaha. olin siis oikeassa.. Kato, niinpäs olit. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
Uppi 17.04.2006 15:18:20 | |
---|
Huitaset kunnolla. Tämä taitaa olla varmin konsti saada jalat alta. Eri asia sitten, onko toivottua vaikutusta. |
Psc. im Schach 18.04.2006 15:13:16 | |
---|
Huitaiseminen vaikuttaa miellyttävän primitiiviseltä ja sen lisäksi palauttaa uskoni kitaran hyödyllisyyteen. Naisen voi kitaralla kolkkaamisen jälkeen raahata haluamaansa paikkaan, oletettavasti luolaan, ja toimia sitten omatuntonsa mukaan. Mutta jos huitaisee pianolla saattaa jälki olla harmillisen epäeroottista. Optinen pläjäys. Älä sano enempää. |