Aihe: Td 12 bassaripad
1
Frodrigom
04.04.2006 01:31:41
Mun pedaalin nuija tekee tremoloa ton padin kanssa (ellen muuta tekniikkaa vähän). Eli tykkäisin välillä jättää polkimen kalvoon kiinni soittaessa, omistan pearl eliminator tuplat Pearl PEP2002C. vasen nuija toimii kuten haluisin ja oikee tykkää vetää 3iskuu ku polkaisen kerran. Makeeta sinänsä ku oikee vetää trioileita ja vasurilla voi sit tehä kaikkee muuta. Ok. Pomppu on suurempi jos setin säädot on herkät. Pystyn soittaa ihan hyvin ellei pädi oo kovin herkkä(pystyn silti jos lisään voimaa), Mut ongelma on mekaaninen. Onko toi normaalia? saiko tosta ees tolkkua?
Peicco
04.04.2006 15:46:40
Mulla on hieman vastaavanlainen ongelma itse rakennetun mesh-head basarin kanssa. Yksi ongelmatekijä on basaripedaali, joka jää sentin tai pari liian kauas kalvosta. Näin ollen nuija on hieman etukenossa sen osuessa kalvoon. Tai itseasiassa en ole varma aiheuttaako tämä asentovirhe noita tupla ja triplaiskuja mutta ei se luonnollisessa asennossa kyllä ole.
Nuijan asento on siis huono, mutta sille ei voi tehdä mitään kun MPS-300 basarirunko ja sen pedaali ovat mitä ovat.
Kuitenkin tuolla Threshold arvon muutoksella saa pahimmat tupla-tripla vahingot eliminoitua.
Mä soitan itseasiassa myös juuri niin, että iskun jälkeen pedaali jää kiinni kalvoon. Asiaan auttaa myös kun asettaa jalan pedaalilla mahdollisimman pitkälle/syvälle. Jos vedän jalkaa kaksi senttiä ulos pedaalista, tupla ja triplaiskuja alkaa tulla jatkuvasti.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
Frodrigom
05.04.2006 19:15:10
Kiitos neuvoista. Sain nyt säädettyä arvot kohdalleen ja toimii paremmin. kalvoa en uskalla enempää löysätä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)