Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 5 6 712 13 14 15 16
Kellari-Jeesus
03.04.2006 21:47:41
Tarkotitko sä nyt että se viihdepysäkin myyjä olis homo? Tunnetko sä sitä jätkää??
Ei se oo mikään nörttipuku, se sopii vaan koville äijille.
E: Ja mitä vikaa homoissa on? Ootko sä joku homofoobikko vai?

viihdepysäkin myyjä on äijien äijä! sillä on päässä noin 5 hiusta jotka on aina ponnarilla. älä rupea mulle homoista puhumaan, kyllä niitä ilman liivejäkin on
ihmisen suurin virhe on olla juomatta olutta vielä kun se on kylmää
Roitto
03.04.2006 21:49:48
viihdepysäkin myyjä on äijien äijä! sillä on päässä noin 5 hiusta jotka on aina ponnarilla. älä rupea mulle homoista puhumaan, kyllä niitä ilman liivejäkin on

Mitä sä oikein auot sielä? Taidat ite olla näitä "liivimiehiä".
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Kellari-Jeesus
03.04.2006 21:56:22
Mitä sä oikein auot sielä? Taidat ite olla näitä "liivimiehiä".

äläs nyt kastittele siinä! ja noilla hiuksilla en paljoa puhuisi, eikös pitkä tukka ole naisille?
Roitto
03.04.2006 21:57:35
äläs nyt kastittele siinä! ja noilla hiuksilla en paljoa puhuisi, eikös pitkä tukka ole naisille?

No mitä hittoa? En sentään oo tollanen vitun skini niinku sä. Jätkä osti mustainemallin vaan sen takia että luulit sen olevan cool. Mul on sulle uutisia, Ei se ole.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Kellari-Jeesus
03.04.2006 22:05:13
No mitä hittoa? En sentään oo tollanen vitun skini niinku sä. Jätkä osti mustainemallin vaan sen takia että luulit sen olevan cool. Mul on sulle uutisia, Ei se ole.

mene hippi opetteleen soittaan sitä staggias ihan rauhassa ennen kuin lähdet mulle selittään mitään..
tuut koska vaan sen lelukeppis kanssa niin et oo ehtiny edes paskoa housuihis kun mä oon jo soittanut sut suohon.
mut nyt mä muistinkin! ethän sä voi edes tiluttaa kun sulla on vaan 22nauhaa!
Roitto
03.04.2006 22:06:55
mene hippi opetteleen soittaan sitä staggias ihan rauhassa ennen kuin lähdet mulle selittään mitään..
tuut koska vaan sen lelukeppis kanssa niin et oo ehtiny edes paskoa housuihis kun mä oon jo soittanut sut suohon.
mut nyt mä muistinkin! ethän sä voi edes tiluttaa kun sulla on vaan 22nauhaa!

Ja se 24 nauhaa saakin sun paskaräpellyksen kuulostamaan loistavalta. Olis kiva kuulla sun joskus soittavan jotain ilman sitä että sulla on särö täysillä ja middlet nollassa. Jätkä on aika klisee.
Kellari-Jeesus
03.04.2006 22:10:59
Ja se 24 nauhaa saakin sun paskaräpellyksen kuulostamaan loistavalta. Olis kiva kuulla sun joskus soittavan jotain ilman sitä että sulla on särö täysillä ja middlet nollassa. Jätkä on aika klisee.

no mitä sitten jos soitankin hieman rankemmalla saundilla? mun vahvarissa se on sentään mahdollista!

myy se 5150 ja osta kunnon marsu!
Roitto
03.04.2006 22:12:49
no mitä sitten jos soitankin hieman rankemmalla saundilla? mun vahvarissa se on sentään mahdollista!

myy se 5150 ja osta kunnon marsu!

Vitun kasaripelle. Sun trankkumarsustas ei tuu puoliakaan niistä soundeista ku mun pari viikkoo sit hankitusta SISOsta. Jätkä soittaa perkele valvestatella. Ja mitä luulet kummalla tulee "hieman" rankempi soundi? Jätkä veivaa jotain master of the puppetsia ysisetillä. Naurettavaa.
Jannipaali
03.04.2006 22:14:06
Eikö vanhemmat ole opettanut teitä tavoille?

Hävetkää!
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
Kellari-Jeesus
03.04.2006 22:20:16
Vitun kasaripelle. Sun trankkumarsustas ei tuu puoliakaan niistä soundeista ku mun pari viikkoo sit hankitusta SISOsta. Jätkä soittaa perkele valvestatella. Ja mitä luulet kummalla tulee "hieman" rankempi soundi? Jätkä veivaa jotain master of the puppetsia ysisetillä. Naurettavaa.

metallica on paras bändi ikinä! haluatko sä äijä nähdä liivimiehen? mä näytän sulle liivimiehen

http://i.cnn.net/cnn/2004/TECH/scie … .thickskulls/vert.homo.erectus1.jpg
Roitto
03.04.2006 22:23:00
metallica on paras bändi ikinä! haluatko sä äijä nähdä liivimiehen? mä näytän sulle liivimiehen

http://i.cnn.net/cnn/2004/TECH/scie … .thickskulls/vert.homo.erectus1.jpg

Toi oo liivimiestä nähnykkään. Jätkä on ite yks saatanan 16-vuotiaaks venyny farkkuliivi vitsi.
Jätkä aina ihan kinginä koulus, ja lelettää sitä kuinka hyvin soittaa kitaraa. Sitten kun ollaan musatunnil ni kuka on hiljaa luokas? No kellarijeesus tietty. Sä oot niin turha jätkä. Tyyppi soittanu joku vuoden ja koittaa tiluttaa. Säälittävää. Eikä jätkä ees tiedä et miten soitetaan e7. Tiedätkö? Se sointu.
Kellari-Jeesus
03.04.2006 22:31:22
Toi oo liivimiestä nähnykkään. Jätkä on ite yks saatanan 16-vuotiaaks venyny farkkuliivi vitsi.
Jätkä aina ihan kinginä koulus, ja lelettää sitä kuinka hyvin soittaa kitaraa. Sitten kun ollaan musatunnil ni kuka on hiljaa luokas? No kellarijeesus tietty. Sä oot niin turha jätkä. Tyyppi soittanu joku vuoden ja koittaa tiluttaa. Säälittävää. Eikä jätkä ees tiedä et miten soitetaan e7. Tiedätkö? Se sointu.

no anteeksi herra-jazz että se klassinen pimputus ei kiinnosta.

ja kyllä muuten tiedän! opettelin eilen am-arpeggioitakin! ainakin joku on heittänyt sentään keikankin!
Roitto
03.04.2006 22:34:20 (muokattu 03.04.2006 22:34:29)
no anteeksi herra-jazz että se klassinen pimputus ei kiinnosta.

ja kyllä muuten tiedän! opettelin eilen am-arpeggioitakin! ainakin joku on heittänyt sentään keikankin!

OHo, ai että oikeen am?? Aika rangga. Mä muuten harjottelin eilen F#7+13 dimi-arpeggion. Ja kyllähän meki ollaan heitetty parikyt keikkaa, mitkä menee AINA ihan OIKEIN, ilman että porukka urpee nauramaan mun soolojen kohdalla... Toisinkuin eräiden viimekeikal....
hullu_ukko
03.04.2006 22:35:17 (muokattu 03.04.2006 22:38:47)
hoho! mitäs täällä on meneillään?
on melkonen vauhti päällä näköjään.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Jannipaali
03.04.2006 22:37:37
hoho! mitäs täällä on meneillään?

Muutaman kerran olen jo varoitusta painellut.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
hullu_ukko
03.04.2006 22:39:23
Muutaman kerran olen jo varoitusta painellut.

pitäiskö munki?
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Kellari-Jeesus
03.04.2006 22:40:08
OHo, ai että oikeen am?? Aika rangga. Mä muuten harjottelin eilen F#7+13 dimi-arpeggion. Ja kyllähän meki ollaan heitetty parikyt keikkaa, mitkä menee AINA ihan OIKEIN, ilman että porukka urpee nauramaan mun soolojen kohdalla... Toisinkuin eräiden viimekeikal....

No ketä kiinnostaa vaik te soitattekin aina oikein?
sori vaan jos me ollaan just bändäreiden kanssa lemmiskelyn jälkeen vähän jurrissa!
hullu_ukko
03.04.2006 22:41:29
Jos meno jatkuu tällaisena.

eli siis kellarijeesukselle ja tolle toiselle?
Roitto
03.04.2006 22:41:47 (muokattu 03.04.2006 22:49:27)
No ketä kiinnostaa vaik te soitattekin aina oikein?
sori vaan jos me ollaan just bändäreiden kanssa lemmiskelyn jälkeen vähän jurrissa!

Hoho, no, meillä kaikilla sentään on ne OMAT tyttöystävät. Toisin kuin teillä, välillä tuntuu siltä että koko bändi jakaa samat tytöt. Mä muuten vedän sua turpaan huomenna koulussa.

SUPERMEGAEDIT :-D:-D:-DDDDD

pahoittelemme, oli molemmilla tylsää, ollaan oikeesti Kellari-Jeesuksen kanssa kavereita. Tätä se koeviikko teettää...

post-supermegaedit:
Voitteko modet olla siivoomatta? Pidetään rölörööjuttuna?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)