|
Aryokal 03.04.2006 21:02:50 | |
---|
Pirun hyvä biisi! Desperately wandering
Through the dark tunnels
Of the bone box. |
monotone 05.04.2006 13:07:11 | |
---|
Toimii mainiosti vaikkei olekaan "mun musaa". Loppua kohden mun ajatukset alkoi karkailla, mutta muuten ehyen ja tasapainoisen kuuloista. All I ask from anyone is that they ask nothing from me. |
dakota 05.04.2006 21:47:50 | |
---|
Parempi kuin yksikään EP:nne biiseistä. Edellinen kaveri valitteli että loppua kohti ajatukset tahtoivat karkailla ja sama vika Rahikaisella. Komiaa rouheaa soittoa mutta jotenkin homman pointti jää hämärän peittoon. Mihin tämä liittyy, tai nämä fiilikset? Liittyykö mihinkään? En oikein osaa sanoa mikä puuttuu, mutta joku olennainen palikka. Voi olla että minulta. eho eho, nyt pomppas |
Frankenstone 06.04.2006 00:19:56 | |
---|
Mää tykkäsin. Kertosäe varsinkin oli jotenkin onnistuttu vetämään erittäin persoonallisesti ja toimivasti pakettiin. Eikä mulla ollut mitään ongelmaa kuunnella loppuun asti kiinnostuksen lopahtamatta. Erittäin hyvä, kyllä. Tapetin takana ei ole mitään. |
M.Paisley 06.04.2006 00:52:06 | |
---|
Parempi kuin yksikään EP:nne biiseistä. Tämä osuu suorastaan härkää silmään. Laulu kalskahtaa vielä jotenkin poissaolevalta ja olemattomalta. Biisi siis todella mainio, soitto kuosissa. Herkälle runopojalle säröä ihan liikaa, mutta se on täysin makuasia, joten sitä on turha alkaa ruotimaan. Eric Bloom:iksi on haukuttu, Jeff Lynne:ksi onneksi ei vielä |
juhajuha 06.04.2006 12:15:29 | |
---|
Kiitos kovasti kommenteista! Tosiaan viiden biisin EP on tuloillaan ensi kuun puolella. Luvassa on myös hiukan erilaisia vivahteita kuin tässä biisissä. Stay tuned! Pian on taas maanantai |
Aryokal 06.04.2006 13:21:30 | |
---|
Pitäskö mun jatkaa mun syväluotaavaa tyyliä.. Nah, i´ll stick to my story. Desperately wandering
Through the dark tunnels
Of the bone box. |
rlo 07.04.2006 09:54:46 | |
---|
Hieno intron kehittely. Lauluääni on erikoisella tavallaan hyvä ja vahva. Nyansseja löytyy sopivasti. Stemmalaulut piristävät ja tuo alhaalta laulu, onko se tenori vai peräti bassolaulua. Laulusoundeilla on saatu piristävä meininki. Väliosa toimii, ei tästä biisistä pahaa sanaa voi sanoa. Pituuskaan ei tässä haittaa. Hieno biisi. Less Is More |
Robert 08.04.2006 16:49:21 | |
---|
Aika jännä biisi. Vaikea antaa mitään kovin syväluotaavaa analyysia, mutta upposi kyllä hyvin. Me likes. >-)))>
Möymöy. |
juhajuha 21.04.2006 10:48:02 | |
---|
Kiitos vaan kaikille hyvästä palautteesta! Pian on taas maanantai |
ewqqq 21.04.2006 14:17:00 | |
---|
Pula ajan Rush,Aivan Liian diskanttiset Soundit,ei haluu ei tahtoo,juu ja poets of the fallhan se siinä laulajan äänessä kukkuu juu. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Progressor 23.04.2006 11:28:42 | |
---|
Hieno biisi. Laulu ja rummut tosin hukkuvat minusta hieman kitaravallin alle, mutta sävellys on komea ja hyvin soitettu. Säröä on ehkä minun makuuni vähän liikaa, mutta makuasiat ovat makuasioita. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Tempura 28.04.2006 17:46:28 | |
---|
Ei ollenkaan huono. Hypnoottista menoa. Tekniikasta yleensä en välitä, mutta sitä teiltä löytyy kyllä myös. Tosi hieno äänimaailma, voi jessus, kitarat ja synat maalailee niin hienon äänivallin ettei voi kun tuijottaa seinää. Laulukin toimii hienosti. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
trackson 05.05.2006 09:44:34 | |
---|
Olipas hypnoottinen kokemus!! Todella hieno ja kantava biisi. Kuuntelin kahteen kertaan. Ainoa mikä jäi hieman kaivamaan oli taustojen (b/r) lievä staattisuus. Pinnalla kitarat ja syna soi hienosti ja tuottaa kauniita mielikuvia, mutta rytmiryhmältä biisin luonteeseen sopisi ehkä enemmän nyansseja. Basso toimi kyllä hyvin noinkin, mutta jotenkin biisin kulkiessa odotti hetkeä milloin taustalla alkaa tapahtua. Kiios hienosta biisistä. Jatkakaa samaan malliin! |
ganesha 06.05.2006 13:26:15 (muokattu 08.05.2006 16:35:00) | |
---|
hyvä biisi. miksattu oudosti, mut livenä varmaan ihan kympin kamaa. Edit: nyt kun tätä on ajan kanssa luukuttanut niin tämähän on aivan helvetin hieno tsibale. klassikko. viina. hanuri. ja naiset. |
juhajuha 15.05.2006 19:36:37 | |
---|
Pian on taas maanantai |
juhajuha 26.05.2006 18:35:50 | |
---|
Vielä mainostan, että EP on painossa ja otamme tilauksia vastaan. 5 biisiä, 5 euroa sis. postituksen. Lähetä mailia mulle. juerluom@cc.jyu.fi (Kaikista biiseistä on samplet sivuilla) Pian on taas maanantai |