passe 03.04.2006 13:35:51 | |
---|
Välil soittaessa tuntuu et ei oikee keksi mitää uutta opittavaa ja soittaa vaa aina niit samoi juttui. Onks mitään vinkkejä? :) Vaihda kitaraan. Sitten kun kyllästyt siihen, niin takaisin rumpuihin. "Good is in the details..." |
Sa(n)kari 03.04.2006 14:07:27 | |
---|
Vaihda kitaraan. Sitten kun kyllästyt siihen, niin takaisin rumpuihin. He, minä kokeilin tuota joskus 10 vuotta sitten. 1 1/2 vuotta jaksoin kitaraa opsikella. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
Muovinen 03.04.2006 14:31:45 | |
---|
He, minä kokeilin tuota joskus 10 vuotta sitten. 1 1/2 vuotta jaksoin kitaraa opsikella. Mä oon soittanu molempia 9 vuotta =) Ja nyt on jo bassokin messissä. |
HeavyMachinery 03.04.2006 15:06:36 | |
---|
Mä oon soittanu molempia 9 vuotta =) Ja nyt on jo bassokin messissä. Mulla se lähti kitara -> basso- > rummut -> foni -> kitara -> Rummut - >basso vaihde on nyt päällä...... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Aivan alussa rämpyttelin jotain halppis akustista kitaraa...Mutta sitten mua rupes kiehtomaan rummut enemmän.Mun ekat "rummut" oli Purecussionin flat setti..Soittelin niillä noin vuoden..Sitten tuli (käytetyt) Pearl Exportit joilla soittelin muistaakseni 4 vuotta.Sitten halusin "vähän" parempi soundiset rummut..Hommasin sitten Yamaha stage customit joilla olen soitellut noin pari vuotta...Mielestäni rumpujen soittoon ei IKINÄ kyllästy. THE END. "Monzo" |
Kärsänpuolikas 03.04.2006 20:24:57 | |
---|
Aivan alussa rämpyttelin jotain halppis akustista kitaraa...Mutta sitten mua rupes kiehtomaan rummut enemmän.Mun ekat "rummut" oli Purecussionin flat setti..Soittelin niillä noin vuoden..Sitten tuli (käytetyt) Pearl Exportit joilla soittelin muistaakseni 4 vuotta.Sitten halusin "vähän" parempi soundiset rummut..Hommasin sitten Yamaha stage customit joilla olen soitellut noin pari vuotta...Mielestäni rumpujen soittoon ei IKINÄ kyllästy. THE END. Sä olet aloittanut ajoissa.. Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran. |
Master 03.04.2006 20:50:54 | |
---|
Sä olet aloittanut ajoissa.. Khyllä. "Monzo" |
hollmi-5 03.04.2006 21:17:20 | |
---|
En ole ehtinyt vielä kyllästyä rumpujen soittoon. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Jaska 03.04.2006 21:22:16 | |
---|
En ole ehtinyt vielä kyllästyä rumpujen soittoon. Vielä on kesää jäljellä.. |
Master 03.04.2006 22:13:01 | |
---|
Vielä on kesää jäljellä.. Vielä tulee kauniita päiviä.. "Monzo" |
Youni 03.04.2006 22:19:21 | |
---|
Vielä tulee kauniita päiviä.. Vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat. (pakko saada säkeistö loppuun, ettei jää ilmaan leijumaan. Sori dadasta.) Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Alpha 03.04.2006 22:22:09 | |
---|
Tänks jätkät. Arvatkaapa alkoiko soimaan Mamba päässä? |
Sa(n)kari 04.04.2006 00:13:53 | |
---|
Tänks jätkät. Arvatkaapa alkoiko soimaan Mamba päässä? Ha. Eipä jää kun soi Sigur Rós taustalla. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
south_of_heaven 04.04.2006 00:16:44 | |
---|
totta, kannattaa muuten opetella pari jazz-komppia jos ei ole, ja heti avartuu katse. ilmoitti South_of_Heaven |
Magiz 04.04.2006 00:24:48 | |
---|
Aivan alussa rämpyttelin jotain halppis akustista kitaraa...Mutta sitten mua rupes kiehtomaan rummut enemmän.Mun ekat "rummut" oli Purecussionin flat setti..Soittelin niillä noin vuoden..Sitten tuli (käytetyt) Pearl Exportit joilla soittelin muistaakseni 4 vuotta.Sitten halusin "vähän" parempi soundiset rummut..Hommasin sitten Yamaha stage customit joilla olen soitellut noin pari vuotta...Mielestäni rumpujen soittoon ei IKINÄ kyllästy. THE END. kaverihan on soittanu rumpuja vasta 7 vuotta siis! :D itse olen opiskellut tuota mahtavaa lajia jo 9 vuotta. ;) (olen samaa vuosimallia kuin sinä siis) *lesoilualesoilua* (tosin vaikka olen soittanut 9 vuotta, olen silti aivan paska, ja mulla on vielä kaikki opittavana. tylsyyttä ei siis soitannoissa vielä ole ollut.) Whatever happens, happens. |
Veksi 04.04.2006 10:23:02 (muokattu 04.04.2006 10:24:31) | |
---|
Vaihtaa vehkeet ruumisarkkuun !? |
Master 04.04.2006 10:39:07 | |
---|
(tosin vaikka olen soittanut 9 vuotta, olen silti aivan paska, ja mulla on vielä kaikki opittavana. tylsyyttä ei siis soitannoissa vielä ole ollut.) Hyvä vaan ettei ole tylsyyttä ollut :P "Monzo" |
T.Laine 04.04.2006 11:00:30 (muokattu 04.04.2006 11:01:23) | |
---|
Vaihda kitaraan. Sitten kun kyllästyt siihen, niin takaisin rumpuihin. Itellä on kans tää vaihe nyt. Rumut alkaa vaan kyllästyttään ihan älyttömän paljon aina välillä. Oon reenannu noita jazz ja jotain shuffle -juttuja, mutta kun ne ei nappaa ei sitten yhtään. Rudimenttejakaan ei jaksa päivästä toiseen naputella. Mutta sitten otin kitaran, nyt oon jokusen viikon rämpytelly, opetellu sointuja ja skaaloja sekä alkanut soittaan jotain alkeellisia biisejä. Jopa "for whom the bell tolls" saa aivan uusia sfäärejä, kun saa ite runtata niitä 100w marsun läpi, noin 10m2 "treeniksessä". Tiedän myös sen, että kun kitaralla tulee seinä vastaan, alkaa rummut taas kiehtomaan. Näin se vaan menee. ...näin se on nähtävä... |
rm_wispila 04.04.2006 11:03:20 | |
---|
Välil soittaessa tuntuu et ei oikee keksi mitää uutta opittavaa ja soittaa vaa aina niit samoi juttui. Onks mitään vinkkejä? :) Unohdat koko soiton ja lähdet kalaan; talvella pilkille, kesällä uistelemaan... Turhaa sitä on väkisin vääntää, jos tuntuu ettei kulje. Siis mikä tahansa muu käy, paitsi ei rummutus ;) Pikku paussin ( pituus annostellaan kyllästymisen määrän mukaan) jälkeen maistuu soitto taas hyvälle. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
kaksi 04.04.2006 20:42:37 | |
---|
Kyl soittaminen on kaikkein parasta mut en tiiä, välil vaa tuntuu et ei tiedä mitä soittais ku aina vaa niit samoi fillei ja komppei :) Timo. |