bedlam 02.04.2006 19:53:02 | |
---|
Kumpi on kivempi se, että olet baarissa esim. Danko Jones paita päällä ja joku kivannäköinen tyttö tulee sinun luoksesi ja sanoo, että DJ on loistava, vai se että tyttö sanoo, että DJ on paska. Kivempi olisi se, että tyttö tulee ja sanoo että Danko Jones on paska. Koska Danko Jones on varmaan paska. En ole tosin tarkemmin tutustunut. Mielestäni keskustelu on paikka, jossa samanhenkiset ihmiset voivat yhdistyä ja jutella asiasta. Jos hauaisit itse yhdistyä niiden kanssa, jotka vihaavat Lostia, perustasin oman keskustelun, jos kokisin niin pakottavaa tarvetta jauhaa asiasta. Minusta tuossa ei ole mitään järkeä. Jos keskustellaan asiasta X, on minusta yhtä sallittua esittää negatiivisia kuin positiivisiakin kommentteja kyseisestä jutusta. Varsinkin jos jompaakumpaa ei ole erikseen kielletty. Eihän tuolla musiikkipuolellakaan olisi mitään järkeä jos erikseen olisi jokaista bändiä kohden positiivinen ketju ja negatiivinen ketju? http://www.mikseri.net/kiasma |
Kapane 02.04.2006 20:35:22 | |
---|
Kivempi olisi se, että tyttö tulee ja sanoo että Danko Jones on paska. Koska Danko Jones on varmaan paska. En ole tosin tarkemmin tutustunut. Juu... Minusta tuossa ei ole mitään järkeä. Jos keskustellaan asiasta X, on minusta yhtä sallittua esittää negatiivisia kuin positiivisiakin kommentteja kyseisestä jutusta. Varsinkin jos jompaakumpaa ei ole erikseen kielletty. Ei ole ei ja negatiiviset kommentitkin on sallittuja, jos ne ovat rakentavia, mutta. Itse pidän vaikka DJstä. Tyttö tulee sanomaan, että se on hyvä. Saatan kysyä: "mistä levystä pidät?" Meitä yhdistää jokin asia. Jos tyttö tulee erityisesti sanomaan, että "DJ on paska", niin luulen kyllä, että hän vittuilee ja suhtaudun asiaan sen mukaan. Ihan turha siis on ihmetellä, jos joku hyökkää kimppuusi Lost ketjussa, jos arvostelet Lostia. Eihän tuolla musiikkipuolellakaan olisi mitään järkeä jos erikseen olisi jokaista bändiä kohden positiivinen ketju ja negatiivinen ketju? En sanonut, että sitä pitää perustaa ketju jokaiselle bändille. Itse en pidä Iron Maidenistä yhtään, mutta ei minulla ole mitään tarvetta ilmoittaa sitä Iron Maiden keskustelussa tai perustaa oma ketju sitä varten. Jos kuitenkin olisi, niin perustaisin ketjun, jossa kuuluttaisin muita Iron Maidenia ymmärtämättömiä, enkä menisi Maiden ketjuun mouhoomaan. Skenehuora jo 4 vuotta. |
greshgurt 02.04.2006 23:16:10 | |
---|
Jos minä hakisin tuonne Big Brotheriin, niin en varmaan edes pääsisi. Koska olisin liian persoonallinen. Ja miettikääs että tämän sanoo joku, joka ei edes uskaltais sinne hakea. Ja on vielä oikeessa. Ja aloittaa virkkeensä 'ja'-sanalla. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Kimmo72 03.04.2006 02:16:30 | |
---|
Minä hakisin ehdottomasti tuonne Big Brotheriin, jollei tämä paniikkihäiriö ja jatkuva lääkkeiden syönti sitä estäisi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
bedlam 03.04.2006 09:50:10 | |
---|
En sanonut, että sitä pitää perustaa ketju jokaiselle bändille. Itse en pidä Iron Maidenistä yhtään, mutta ei minulla ole mitään tarvetta ilmoittaa sitä Iron Maiden keskustelussa tai perustaa oma ketju sitä varten. Jos kuitenkin olisi, niin perustaisin ketjun, jossa kuuluttaisin muita Iron Maidenia ymmärtämättömiä, enkä menisi Maiden ketjuun mouhoomaan. No meillä nyt on selkeästi erilainen näkemys asiasta. Minusta on aivan oikeutettua kertoilla Lost-ketjussa tuntemuksistaan ja kertoa syitä sille, miksi tuntee pettyneensä sarjaa katsoessaan suuren ennakkokohun jälkeen. Se on jopa huomattavasti järkevämpää, kuin ilmoittaa sadannen samanlaisen viestin perään, että "maailman paras sarja!", "tosi hyvä, jees". http://www.mikseri.net/kiasma |
Kapane 03.04.2006 11:41:14 (muokattu 03.04.2006 11:42:57) | |
---|
No meillä nyt on selkeästi erilainen näkemys asiasta. Minusta on aivan oikeutettua kertoilla Lost-ketjussa tuntemuksistaan ja kertoa syitä sille, miksi tuntee pettyneensä sarjaa katsoessaan suuren ennakkokohun jälkeen. Se on jopa huomattavasti järkevämpää, kuin ilmoittaa sadannen samanlaisen viestin perään, että "maailman paras sarja!", "tosi hyvä, jees". On todellakin oikeutettua, varsinkin jos perustelee, mutta onko järkevää? Kyllähän sinäkin tiedät, millaista vastakommenttia siitä tulee. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Kampela77 03.04.2006 12:13:37 | |
---|
No meillä nyt on selkeästi erilainen näkemys asiasta. Minusta on aivan oikeutettua kertoilla Lost-ketjussa tuntemuksistaan ja kertoa syitä sille, miksi tuntee pettyneensä sarjaa katsoessaan suuren ennakkokohun jälkeen. Se on jopa huomattavasti järkevämpää, kuin ilmoittaa sadannen samanlaisen viestin perään, että "maailman paras sarja!", "tosi hyvä, jees". Olen samaa mieltä, että Lost-ketju on ihan sopiva paikka negatiivisille kommenteillekin, mutta Lostin kohdalla ne negatiiviset kommentitkin alkaa jo toistaa itseään. Sarjaa on tullut telkkarista varmaan noin kymmenen jaksoa ja aika turhaa on joka jakson jälkeen tulla sanomaan miten taaskaan ei tapahtunut mitään. En nyt viittaa juuri sinun kommentteihisi, koska en muista mitä olet ketjussa kirjoittanut tai oletko kirjoittanut mitään. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
bedlam 03.04.2006 14:13:35 | |
---|
On todellakin oikeutettua, varsinkin jos perustelee, mutta onko järkevää? Kyllähän sinäkin tiedät, millaista vastakommenttia siitä tulee. Minusta keskustelupalstalle kirjoittelua ei kannata aina mitata viesteilyn järkevyydellä. Ja kuinka sitä järkevyyttä mitattaisiinkaan? Mielipiteiden vaihtoahan täällä käydään ja mielestäni jotain on vialla, jos yleisestä mielipiteestä poikkeamista ei katsota järkeväksi. Ja vastakommentithan pitävät keskustelun elossa. Enkä käynyt Lost-ketjuun heittämässä muuta kuin lyhyen viestin, jossa selitin pettyneeni ensimmäisten jaksojen perusteella sarjaan. http://www.mikseri.net/kiasma |
Kapane 03.04.2006 16:33:12 | |
---|
Minusta keskustelupalstalle kirjoittelua ei kannata aina mitata viesteilyn järkevyydellä. Ja kuinka sitä järkevyyttä mitattaisiinkaan? Mielipiteiden vaihtoahan täällä käydään ja mielestäni jotain on vialla, jos yleisestä mielipiteestä poikkeamista ei katsota järkeväksi. Ja vastakommentithan pitävät keskustelun elossa. Vittuilevaan sävyyn lauotut kommentit eivät minusta pidä keskustelua elossa. Ne kyllä saavat keskustelun käyntiin, mutta alkuperäinen ajatus jää yleensä väittelyn varjoon. Hyvä esimerkki on tämä keskustelu, jossa emme enää puhu Big Brotherista, vaan siitä iänikuisesta ongelmasta, että saako negatiivisia kommentteja viljellä. Voidaanko jataa tätä siis pikaviestein, jos on tarpeen? Enkä käynyt Lost-ketjuun heittämässä muuta kuin lyhyen viestin, jossa selitin pettyneeni ensimmäisten jaksojen perusteella sarjaan. En ole lukenut, enkä olekkaan puhunut tästä viestistä vaan siitä, minkä postasit tänne. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Alpha 03.04.2006 17:01:50 | |
---|
Vituilleen menee näköjään tämäkin ketju. |
MV 03.04.2006 17:11:44 | |
---|
Vituilleen menee näköjään tämäkin ketju. Uusihan aloitetaan välittömästi kun eka jakso kakkosesta alkaa:) "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Kapane 03.04.2006 17:18:17 | |
---|
Uusihan aloitetaan välittömästi kun eka jakso kakkosesta alkaa:) Eikö sen voisi aloittaa jo nyt? Skenehuora jo 4 vuotta. |
MV 03.04.2006 17:44:24 | |
---|
Eikö sen voisi aloittaa jo nyt? No paas tohe:) "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
No paas tohe:) Pistin. Nyt sitten lukkoa täle tai tuolle toiselle. Skenehuora jo 4 vuotta. |
askomiko 04.04.2006 08:39:31 | |
---|
Heh. Eiköhän ny joku mnettiläinen ilmottaudu ni voidaan äänestää se sit heti pois sieltä. Katoin viimeks ilmottautumiskuponkia ja totesin että ihan liian työläs täyttää. Tahdon bändiisi soittamaan.
"Mutta 99% varmuudella sanoisin että se kiinalainen kopioäimä tms. soveltuu ainoastaan kuikkaan tähdättäväksi manuaaliprojektiiliksi" |
Kapane 04.04.2006 12:04:05 | |
---|
Skenehuora jo 4 vuotta. |