pes 03.04.2006 17:08:15 | |
---|
Kuinka saan omat biisini teidän muidenkin kuultavaksi? On sooliskabaa ja sävellys skabaa. Tarvitsenko siis omat nettisivut että saan oman musan teidän kuultavaksi? PS. tästä vois tehdä FAQ.. vaikka semmosen neuvo tyylisen ohjeen, kun on kuitenkin porukkaa joka haluaa omaa biisiä muidenkin kuuluviin. |
Wasbesp 03.04.2006 17:15:23 | |
---|
|
pes 03.04.2006 17:21:56 | |
---|
No joo mikseri suoskkibiisit on esiintyvien artistien kermabiisejä. Missä on erikoisuus, jos suosittu musiikkisivusto esittelee mahdollisia menestyviä artisteja, niin sillä ei ole mitään tekemistä hyvän musan kannalta. ps itse en ole koskaan julkaissut omaa musaani mutta suosikkini ovat olleet kaikkea muuta kuin mikserin esittämät "suosikit". mikserin kanta on mikä kuulostaa hyvältä ja radiosoittoon sopivalta parustyyliltä. |
mikserin kanta on mikä kuulostaa hyvältä ja radiosoittoon sopivalta parustyyliltä. Paljonko kuulet radiossa esim. metallia? Radiocityssä jonkin verran. Mikserissä on ihan omat suosikkilistat näille ei poppishyvämeno biiseille. Ja yleensäkin ne artistit jotka kuulostaa hyvältä pärjäävät. En minä vain kuuntele musiikkia, joka kuulostaa huonolta. Love me fender |
pes 03.04.2006 18:24:52 (muokattu 03.04.2006 18:29:31) | |
---|
Paljonko kuulet radiossa esim. metallia? Radiocityssä jonkin verran. Mikserissä on ihan omat suosikkilistat näille ei poppishyvämeno biiseille. Ja yleensäkin ne artistit jotka kuulostaa hyvältä pärjäävät. En minä vain kuuntele musiikkia, joka kuulostaa huonolta. No joo muusikoiden palstalla oletan että muut muusikot saavat kuunnella muiden ideoita jotka eivät yleensä normi radion kuuntelijaa kiinnosta. Kyse ei ole todellakaan huonosta musasta, vaan enemmänkin mausta, tai keskeneräisistä tuotoksista, jotka ovat vaan idea/demo asteella. Radio cityllä on soittolista josta tulee Iggy Pop-Passenger 20 kertaa viikossa ja tuo radio on muutenkin vahvasti soittolistassa kiinni. Minä haluan kuulla myös "huonoa" musiikkia, joka ei ole radio pomojen päätettävissä. |
Mikaelo 03.04.2006 18:29:35 | |
---|
Mitä helvettiä? Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
pes 03.04.2006 18:34:07 | |
---|
Mitä helvettiä? sitä helvettiä et miten mä saan ton kunigas riffin teidän kuultavaksi?? (jota te ette pidä kuitenkaan minään kun kukaa ei ole teitä parempi :D ) |
Kukkis 77 03.04.2006 18:39:26 | |
---|
sitä helvettiä et miten mä saan ton kunigas riffin teidän kuultavaksi? No laitat sen sinne Mikseri.nettiin! Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
hq 03.04.2006 18:51:13 | |
---|
Eikö kaikilta palveluntarjoajilta muka saakaan kotisivutilaa itselleen? Vai veloittaako joku siitä extraa? |
Tietysti Pauligin 03.04.2006 21:02:06 (muokattu 03.04.2006 21:06:45) | |
---|
sitä helvettiä et miten mä saan ton kunigas riffin teidän kuultavaksi?? (jota te ette pidä kuitenkaan minään kun kukaa ei ole teitä parempi :D ) En nyt kyllä ihan ymmärtänyt tuota mikseri-kritiikkiäsi. Mikserin kanta? Ihan musatyyleistä riippumaton palvelu se on aloitteleville "artisteille." Jos siellä on suosikeissa jotain mistä et pidä niin mitä sitten? Sinähän vain haluat kuningasriffisi tänne meidän kuultavaksi? Teet vaan tunnuksen niin voit sinne lisätä omia kappaleitasi. Covereita ei. + Se että siellä on "radioystävällistä" tavaraa listoilla voi johtua myös siitä että aloittelevien artistien "outoa oudon tähden" progeviritelmät eivät välttämättä ole kauneinta kuultavaa. Soitto mahdollisesti ontuu ja kappaleet yksinkertaisesti heikkoja yms. Tarkoitan siis vain että näin VOI jossain tapauksessa olla. En kyllä itse ole huomannut/ajatellut että siellä olisi mitenkään "hittikamaa" vain näkyvillä. Voi olla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Tietysti Pauligin 03.04.2006 21:27:09 (muokattu 03.04.2006 21:27:30) | |
---|
Kuinka saan omat biisini teidän muidenkin kuultavaksi? On sooliskabaa ja sävellys skabaa. Tarvitsenko siis omat nettisivut että saan oman musan teidän kuultavaksi? PS. tästä vois tehdä FAQ.. vaikka semmosen neuvo tyylisen ohjeen, kun on kuitenkin porukkaa joka haluaa omaa biisiä muidenkin kuuluviin. Aloittelijat-palstalla on jonkunlainen FAQ aiheesta. Mutta tuo mikseri kyllä tapauksessasi ajaa asian oikein mainiosti. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Jzci 03.04.2006 22:12:03 | |
---|
No joo mikseri suoskkibiisit on esiintyvien artistien kermabiisejä. Missä on erikoisuus, jos suosittu musiikkisivusto esittelee mahdollisia menestyviä artisteja, niin sillä ei ole mitään tekemistä hyvän musan kannalta. ps itse en ole koskaan julkaissut omaa musaani mutta suosikkini ovat olleet kaikkea muuta kuin mikserin esittämät "suosikit". mikserin kanta on mikä kuulostaa hyvältä ja radiosoittoon sopivalta parustyyliltä. Mitä ihmeen tekemistä tuolla yllä olevalla tekstillä on sen kanssa, että tahdot saada oman biisisi muiden kuultavaksi? |
Tietysti Pauligin 03.04.2006 22:20:31 | |
---|
Mitä ihmeen tekemistä tuolla yllä olevalla tekstillä on sen kanssa, että tahdot saada oman biisisi muiden kuultavaksi? Samaa minäkin mietin. Ks. ylemmät kirjoitukseni. Siitä vaan se kuningasriffi mikseri.nettiin niin pääsee muutkin sitä kuolaamaan. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |