Guitarwall 22.03.2006 14:49:27 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Hieman niskan alapuolelle yltävät...ja ovat aivan liian tuuheat! 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraapa suoraa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Eivät harmikseni ihan yllä ponnarille, joten korvien taa vain(mikä voi näyttää kyllä jostain ihan hemmetin typerältä kun on näin paksut hiukset). 4)Värjäätkö hiuksiasi? Värjäsin nuorempana koko ajan, mutta se leikki on saanut nyt jäädä. Kyllä se on a´la naturell. 6)Miksi juuri näin? Jotenkin se vain tuntuu luontevalta. Hiukset kyllä lähtee kesällä kun pääsen armeijaan, mutta kyllä ne sieltä vielä kasvaa. Ja en värjää, koska juurikasvu on jotain, mitä en päähäni halua. I am he, the bornless one, the fallen angel watching you... |
Bald Anus 25.03.2006 23:32:43 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Lyhyen ja pitkän väliltä. Kallistuu enemmän pitkään nykyään. Sileät hiukset mulla ainaki on. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat, mutta pyörteitä. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ei riitä pituus ponnariin vielä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Varmaan ruskealla. 6)Miksi juuri näin? En minä hiuksilleni mitään voi. He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 Paskakitaristit #1 |
Tatuo 26.03.2006 20:51:26 (muokattu 26.03.2006 20:56:27) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? olkapäitten alapuolella ,erittäin paksut (nyt oheni ku leikkasin takut pois 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? takussa (nykyään suorat) 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) auki tai ponnarilla 4)Värjäätkö hiuksiasi? En 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? punaset olis kivat 6)Miksi juuri näin? sopii mulle (kaverit väittää) kiitos. ole hyvä don't worry i wont hurt you |
RuttoSielu 28.03.2006 11:58:51 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Epätasaisen mittaiset, takaa jopa puoleenselkään ja edestä vain olkapäille. Eikä nuo nyt mitkään hirvittävän tuuheat mielestäni ole, mutta kyllä hiusta riittää. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Yleensä auki tai epämääräisillä väsäyksillä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Kyllä värjään. 6)Miksi juuri näin? Noh vaikka siksi että on ollut jonkun aikaa lyhyet hiukset ja nyt tahtoo pitää pitkiä niin kauan että saa kaiken maailman yojuhlasun muut sekoilut pois alta. Värjäilen koska en voi sietää omaa hiustenväriäni. Värjääminen on myös kätevä tapa muunnella muuttaa ulkonäköään jopa dramaattisesti halutessaan. Tosin itsellä on nyt sen verran pitkään olleet mustiksi värjättyinä ettei muut värit oikein tartu eikä musta lähde pois. "Veripisaroita,
Kalpealla,
Valkoisella,
iholla" |
Musiikkimasiina 01.04.2006 19:42:31 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Hiukseni leikattiin äskettäin joten nyt ne ovat suunnilleen viisisenttisiä. Ja tuuheat on hiukset todellakin. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraa, ellen sotkisi niitä geelillä sillain hienosti. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Pistän ne geelillä hiukan pystyyn ja sekaisin. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Aina vappuisin sellaisella värillä joka lähtee pesussa. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Mahdollisimman kirkkain ja räikein värein. 6)Miksi juuri näin? Siksi, koska se ei sovi minulle yhtään. Valitan sekavaa viestiä. |
Arcane 01.04.2006 21:57:22 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Sellaiset 15cm, takaa pidempi. Kamalan ohuet, ei tuuheat ollenkaan. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Kiharat. Enkelikiharoiksi on joku väittänyt. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Vapaana yleensä. Ponnarille sitten jos on oikein likaset tai eivät saa tulla tielle. Joskus pidän myös korvan takana pientä lettiä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? - 6)Miksi juuri näin? Letin kasvatus on vähän vaiheessa. Rastat tulee sitten kun hiuksia on hieman enemmän. Ich bin eine Krankenhaus. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37 |
kole_katti 03.04.2006 11:56:04 (muokattu 03.04.2006 11:56:34) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) 4)Värjäätkö hiuksiasi? 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? 6)Miksi juuri näin? kiitos. 1) ovat noin olkapäihin asti ja puoli tuuheat 2) lainetta 3) vapaana 4) en 5) - 6) Miksi ei? No ole hyvä
|
Päivitetääs... 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) 4)Värjäätkö hiuksiasi? 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? 6)Miksi juuri näin? 1. Suht lyhyet ja erittäin tuuheat. 2. Piikkisuoraa. 3. Päältä pystyssä ja taakse on muotoiltu tollanen ducktaili. 4. En värjää. 5. - 6. Hippi en ole ja hevariksi en halua tulla, pidän siis lyhyttä tukkaa. Sitäpaitti toi sopii mulle hyvin. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Snow_Soul 05.04.2006 21:51:48 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Vähän yli olkapäitten. Ei kovinkaan tuuheat 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Yleensä auki ja sekasin 4)Värjäätkö hiuksiasi? Kyllä 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Mustalla 6)Miksi juuri näin? Ne on näin melko ROCK |
Charley 07.04.2006 19:03:26 (muokattu 07.04.2006 19:04:30) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? - tuohon lapaluiden välille kaiketi ylettyvät... 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? - aika suorat, eivät kuitenkaan aivan piikkisuorat. Vähän lainehtivat. Ehkä. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) - auki pidän tosi usein. Aina oikeastaan. Harvoin minulla saattaa nähdä ponnarin. 4)Värjäätkö hiuksiasi? - en ikinä! 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? ... 6)Miksi juuri näin? - koska... juuri näin vaan. "Ei meillä lasketa." |
WinterMad 08.04.2006 18:21:55 | |
---|
(1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Edestä nännien kohdalle. Normaali paksuiset. (2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat, latvoista vähän kaartuu. (3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnari och vapaa. (4)Värjäätkö hiuksiasi? En (5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Ei väriä (6)Miksi juuri näin? Mieti sitä. kiitos Ole hyvä, kiva että kelpas. "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |
Teemu K. 08.04.2006 19:21:14 | |
---|
Eli kiinnostavaa tietää, että minkä sortin karvoja päästäsi kasvaa. Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Nenänpäähän asti. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat, ruskeat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) jakaus n. keskeltä 4)Värjäätkö hiuksiasi? En, se on homojen hommaa 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? - 6)Miksi juuri näin? Hiusten kasvatus ilmaisemaan musamakua jne. Hiuksia en värjää, siinä menee "äijämäisyys" ja muutenkin lähes kaikki värjäävät hiukset mustiksi... |
samsonov 15.04.2006 00:26:10 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? "peruslyhyet" eli tämmöset perushiukset :D kohtis tuuheat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Mite ny sattuu olemaan 4)Värjäätkö hiuksiasi? PAKKO ku naturellin väriset on tylsyyden multihuipennus. Punertavan ruskeeksi. 6)Miksi juuri näin? Näytän paremmalta punapäänä. Lyhyet hiukset on helppohoitoset |
Blackrose 17.04.2006 13:47:17 | |
---|
millaiset hiukset: miula on ny kerroksittain leikatut.. melko normaalit :D käytätkö jotain muuta: mie käytän mustaa huivia.. (yleensä kuten kuvassani näette) millä värillä: öö.. vaihtelee.. välillä ihan mustaa ja välillä sinimustaa.. meikkiäkin tulee laitettu ihan tarpeeksi :D YEAH!!!!!!!!!!! NOW ALL PLAY MUSIC |
jarkkkk 26.04.2006 19:50:02 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Johonki hartioihin asti. siitä tuuheudesta tiedä. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suurin osa rastoilla. Osa ei.. oon ite tehny=) 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Joskus ponnarilla..joskus auki. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Robbo 27.04.2006 23:16:12 (muokattu 27.04.2006 23:17:47) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Just ajoin kaljuksi, nyt on sänki. Tosin tuuheat ja paksut ku mitkä! 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suht kiharaa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Nyt kun on sänki, niin en oikein mitenkään. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En, mulla on lähes mustat luonnostaan. Tummaa charmia, sano! 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Ks. 4. 6)Miksi juuri näin? Ai mitä miksi?-) En värjää koska tummat sopii mulle, tumma kun olen muutenkin. Ja naiset tykkää! Sänki on siksi, että kesä tulee - son heleppo! Sitäpaitsi kasvaa letti sitä vauhtia, että kun ajaa kaljuksi niin viikon päästä on jo tukka päässä. Voi suht huoletta tehdä mitä vaan hiuksille kun kohta on taas ihan toisenlainen tilanne. |
Robbo 27.04.2006 23:17:11 (muokattu 27.04.2006 23:17:29) | |
---|
E: tupla. |
TiMiTheShiT 28.04.2006 23:26:54 | |
---|
Vielä on rastat ei raaski ajaa pois :/ Pitäis varmaan hiuspohjan takia jne. Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa Fishbone Soldier #1 |
out of breath 29.04.2006 12:44:29 | |
---|
kaljusta on kasvanut tukka, meinaa mennä jopa ponnarille.. huh! Only one way to say it, so I'll say it! |
Hohhoijaa 29.04.2006 17:52:33 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Ihan lyhyet. Tuuheudesta en tiedä em. syystä. Ihan vahvoilta vaikuttavat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraa, en tiedä sitten jos alkaisi kasvattaa niin tulisiko lainetta 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Örf 4)Värjäätkö hiuksiasi? En. 6)Miksi juuri näin? Tätä minulta kysytään aivan liian usein. Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |