Aihe: (Hurinattomia) mikkiehdotuksia Stratoon n.200e budjetilla
1 2 3
P2
03.04.2006 14:56:06
Joo ollaan :) Ei tuo enää maahan. Eipä taida enää saada kuin suoraan valmistajalta. Hintaa tulee yli 300€ ja joutuu tulliin vierailulle. Ei hyvä.

Justjust, saisivat päivitellä noita sivujaan.
P2
03.04.2006 15:12:08
Thomannilla on kinmanin setit 277e.
Aki
03.04.2006 19:39:23 (muokattu 03.04.2006 19:39:44)

Ei kai niitä juurikaan tuon halvemmalla uutena saanut ennenkään?
Mutta joo, ei halpaa ole tuo lysti.

Harvoja mikkejäpä saa. Satanen tai vähän päälle on ihan tyypillinen hinta uudesta mikistä.

Oeschilla oli Kinmaneita myynnissä vielä joku aika sitten, en tiedä liekö tilanne muuttunut.

Itselläni yhdessä stratossa kun volan vääntää tappiin, soundi muuttuu aivan ylikirkkaaksi, ja pieni volumen vähentäminen tekee soundista paljon inhimillisemmän.

Mistä johtuu?

Diskantti tummenee sähköopillisista syistä, ja sen pystyy onneksi estämään pienellä lisäkytkennällä. Jos kitaran soundi volat täysillä on "aivan ylikirkas" on vahvistin tai mikit (tai molemmat) sulle väärät.
Manicci
03.04.2006 21:35:28
Harvoja mikkejäpä saa. Satanen tai vähän päälle on ihan tyypillinen hinta uudesta mikistä.

Oeschilla oli Kinmaneita myynnissä vielä joku aika sitten, en tiedä liekö tilanne muuttunut.

Diskantti tummenee sähköopillisista syistä, ja sen pystyy onneksi estämään pienellä lisäkytkennällä. Jos kitaran soundi volat täysillä on "aivan ylikirkas" on vahvistin tai mikit (tai molemmat) sulle väärät.

No onneksi tuo vääryys häviää kun pikkuriikkisen sulkee sitä volaa :)
Strato ja putkimarsu- muita ei tueta.
Ze Kink
04.04.2006 20:54:13
Noh, taidan päätyä laittamaan VV Bluesin kaulaan ja '54 bridgen keskelle. Mutta mitäs ihmettä tallaan? Heavy bluesin arvostelujen perusteella vähän mietin että ehken kuitenkaan laita sitä.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
P2
05.04.2006 11:50:32
Oon miettiny samaa viime aikoina. Vaihtoehdoiksi nousivat lähinnä bluesin tallaversio tai sitten HS-3.
Ze Kink
05.04.2006 14:03:51 (muokattu 05.04.2006 14:16:46)
Oon miettiny samaa viime aikoina. Vaihtoehdoiksi nousivat lähinnä bluesin tallaversio tai sitten HS-3.

Mä olen harkinnut tota bluesia kanssa, Hs3 ei ihan hirveästi säväyttänyt ynkkästratossa kun joskus testasin, mutta siitä on vuosi aikaa kun testasin, joten pitäisi kyllä testata uudestaan. Ja testivahvarina toimi Marsun Mg-sarjalainen joten sekin vaikuttaa tietenkin saundiin negatiivisesti. Ynkkäleadit kyllä lähti oikein hienosti.

Bluesissa on muuten ulostulo 145 ja Hs3:sessa 93, ei taida ihan niin hyvin sopia yhteen. Mutta joo, tuo Blues voisi kyllä olla se juttu, jollei nyt muuta satu löytymään.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
Ze Kink
05.04.2006 20:34:45 (muokattu 05.04.2006 20:40:49)
Enköhän ala päätymään tuohon Bluesiin tallassa & kaulassa ja '54 keskellä. Tai ehkä kaulamikki voisi olla eri, mietin vielä tässä hetken sitä. Mutta aika varma olen tällä hetkellä tuosta yhdistelmästä. Mutta mietin vain, miten mahtaisi toimia esim. Blues tallassa, '54 bridge keskellä ja '54 neck kaulassa.
Ze Kink
07.04.2006 15:08:07 (muokattu 07.04.2006 15:08:33)
Noh, tulipa nyt sitten kuitenkin ostettua VirtuAL2:set. Eli aika lailla samat kuin nuo '54 mutta Alnico 2 magneeteilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)