Jucciz 02.04.2006 17:27:54 | |
---|
Mä luulen, että nyt on tulossa sen verran kova tausta että kannattaa kyllä odottaa. |
P-Nut 02.04.2006 17:33:02 | |
---|
Huoh aina kun tähän ilmestyy joka uusi viesti ni on ihan pakko tulla katsoon, että joko tähän ois tullu se kauan odotettu linkki siihen viralliseen taustaan ja monen monta kertaa oon saanut pettyä :D (tämä mun viesti tietty aiheuttaa saman jutun) Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Dr Dominant 02.04.2006 17:38:34 | |
---|
Mun tapauksessa 'se softa' on ensinnäkin ihan tarpeellinen juttu, koska koneet meni uusiksi ja vanhat softat ei toimi uudella käyttiksellä. Vaikea äänittää ilman softaa. Mulla on 3 lasta jotka on olleet 7 viikkoa vuorotellen sairaana ja itse niitä hoidellut päivät, illat töissä. Nukkuakin pitää. Teen taustan edelleen enemmän kuin mielelläni, heti kun se on mahdollista = on kamat ja edes tunti vapaata aikaa. Olen pahoillani että homma venyy, mun tapauksessa viivästys on itsestä johtumatonta. :( "Dr Dominant, I Presume?!" |
Mustikkamuffinssi 02.04.2006 19:48:25 | |
---|
Mä olen ainakin ihan valmis odottamaan vielä. Tohtori kuitenkin "voitti" skaban, niin annetaan taustantekokunnia sille kenelle se kuuluu. Luotan kyllä, että sieltä oikein mainio tausta sitten tuleekin. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Ze Kink 02.04.2006 22:29:54 | |
---|
Mä olen ainakin ihan valmis odottamaan vielä. Tohtori kuitenkin "voitti" skaban, niin annetaan taustantekokunnia sille kenelle se kuuluu. Luotan kyllä, että sieltä oikein mainio tausta sitten tuleekin. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
apenaattori 02.04.2006 22:50:37 | |
---|
Mä olen ainakin ihan valmis odottamaan vielä. Tohtori kuitenkin "voitti" skaban, niin annetaan taustantekokunnia sille kenelle se kuuluu. Luotan kyllä, että sieltä oikein mainio tausta sitten tuleekin. Liityn kerhoon. "The harder you try the dumber you look." |
E.Q 03.04.2006 00:08:16 | |
---|
Olisikohan tarvetta lisätä sääntöihin pykälä, jossa määrätään uuden taustan tekeminen edellisen kisan kakkoselle tai jollekin muulle, mikäli uusi skaba viivästyy esim. yhdellä viikolla? Elekää, elekää ! Kyllähän sen taustan voi näilläkin säännöillä tehdä ihan kuka vaan haluaa, edellisen kisan voittaja vaan saa oikeuden valita ehdokkaista mielestään sopivan, jos ei itse pysty taustaa tekemään. VOITTAJALLE: -Skaban voittaja valitsee seuraavan taustan ja vie seuraavan kisan läpi. (Skaban aloitusthread, äänestysthread, voittajan ilmoittaminen sekä pikaviestin lähettäminen skaban voittajalle. Pikaviestissä pyydetään aloittamaan seuraava skaba.) -Jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, kisassa toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan. (Tällä rajoitetaan mahdollisia taustan tekijän voittoputkia.) -Seuraava kilpailu olisi suotavaa aloittaa n. viikon kuluessa edellisestä skabasta, etteivät kilpailijat/raati hermostu. Että jos tohtorilla näyttää siltä että ei taustaa pysty tekemään vielä pitkään aikaan niin sitten vaan ehdokkaita kehiin joista sitten Dr Dominant valitsee sopivan. Itse olen ainakin karsivällinen odottelemaan vielä koska kiinnostaisi kuulla millaisen taustan Dr Dominant saa aikaiseksi. K100#10 |
Millionflame 03.04.2006 00:26:21 | |
---|
Munki mielestä odotetaan Dominantin taustaa...tulee meinaan varmasti hyvä tausta. |
P-Nut 03.04.2006 00:29:15 | |
---|
Munki mielestä odotetaan Dominantin taustaa...tulee meinaan varmasti hyvä tausta. Hehe paineita Domantille :) Juu ei vaan sama se on ottaa rauhallisesti ja päräyttää sitte sellaiset soolot, että alta pois...tai no te osaavat voitte sellaiset rimpauttaa :-) Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Vaadin neljäminuuttista.... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Dr Dominant 03.04.2006 01:08:22 | |
---|
4-minuuttinen ois muuten hyvä, mutta kun tulee 30 kpl 4-minuuttisia sooloja, niin mulla ei ainakaan riitä aika kuuntelemaan niitä kaikkia ja olemaan vielä jotain mieltäkin ... :) Taidan tehdä sellaisen minuutin pintaan. Jos en ole keskiviikkoon mennessä saanut Digital Performeria, äänitän tän macin oman kiinteän mikin kautta sähkistä akustisesti, siinä vuosisadan taustat! 8P "Dr Dominant, I Presume?!" |
simon cykkeli 03.04.2006 14:33:20 (muokattu 03.04.2006 14:33:49) | |
---|
Eiku puolentunnin tausta ja sit sääntöihin et pitää tiluttaakoko soolo ^^ Siinä vois sormet vähän olla kipeet sen jälkee xD Edit: Paitsi et ketään tuski osallistuis sit... Playing guitar rocks!! :) |
jarkk0- 03.04.2006 15:45:56 | |
---|
kyl mä ainaki osallistuisin :) Rock'n Roll |
Tietysti Pauligin 04.04.2006 16:15:16 | |
---|
Heräsi kysymys, että onko soolon oltava samaa tyyliä kuin tausta? Sooloilussa ilmeisen usein haetaan sitä että se palvelee kappaletta. Voithan sinä tietty tiluttaa jazz-taustan päälle, it's up to you Ja kyllä jatsikin irtoaa jotenkin, vaikka sitä en olekaan kauheasti treenannut. Se on aika helppoa verrattuna melodeath-sooloihin. Tässä tapauksessa haluamme ehdottomasti kuulla jazzailuasi ;) Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
saha 04.04.2006 16:21:45 | |
---|
Sooloilussa ilmeisen usein haetaan sitä että se palvelee kappaletta. Voithan sinä tietty tiluttaa jazz-taustan päälle, it's up to you Minähän jo tein näin, mutta se ei ollut tilua eikä jatsia eikä kuulostanut hyvältä. Sain pisteen. >-)))> #2
|
Tietysti Pauligin 04.04.2006 17:37:27 | |
---|
Minähän jo tein näin, mutta se ei ollut tilua eikä jatsia eikä kuulostanut hyvältä. Sain pisteen. SAmixiI!1!! pAITSI en sAanu PIstettä1! Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Kimmo72 04.04.2006 22:47:56 (muokattu 04.04.2006 22:48:19) | |
---|
4-minuuttinen ois muuten hyvä, mutta kun tulee 30 kpl 4-minuuttisia sooloja, niin mulla ei ainakaan riitä aika kuuntelemaan niitä kaikkia ja olemaan vielä jotain mieltäkin ... :) Taidan tehdä sellaisen minuutin pintaan. Jos en ole keskiviikkoon mennessä saanut Digital Performeria, äänitän tän macin oman kiinteän mikin kautta sähkistä akustisesti, siinä vuosisadan taustat! 8P Miksei välillä vois olla vähän pidempikin? Tuolla "ulkomaan" foorumeilla on ns. Monthly Jam, ja se on lähes pääsääntöisesti 3-4 minuuttia... Ei toki tarvi, mutta vaihtelua joskus :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
apenaattori 05.04.2006 22:02:10 | |
---|
Miksei välillä vois olla vähän pidempikin? Tuolla "ulkomaan" foorumeilla on ns. Monthly Jam, ja se on lähes pääsääntöisesti 3-4 minuuttia... Ei toki tarvi, mutta vaihtelua joskus :) Aaaag... Minuutin ehjässä otossakin meinaa mennä hermo, saatika sitten neljän. Eikä niitä kaikkia jaksa kyllä Erkin labradorinnoutajakaan kuunnella... ;-) "The harder you try the dumber you look." |
Dr Dominant 06.04.2006 13:06:39 | |
---|
Nyt sitä saa - sooloskaba 44:sta siis. Laitoin sille uuden threadin että löytyy helposti threadin alusta säännöt ja osallistujat. "Dr Dominant, I Presume?!" |
touhis 06.04.2006 13:19:25 (muokattu 06.04.2006 13:28:10) | |
---|
Nyt sitä saa - sooloskaba 44:sta siis. Laitoin sille uuden threadin että löytyy helposti threadin alusta säännöt ja osallistujat. Höö... onks mulla puusilmät vai miksi ei löydy? Edit: Too fast... Mutta dr D laittoi kyllä pahan taustan! Tuohon saa jo hersyttää. Erinomaisuutta! :) Everything is simple with IBM. |