Nimismies 02.07.2003 16:53:10 | |
---|
Älä ota tavaksi. En ole tuon jälkeen kokeillut. Mutta se oli hauskaa silloin. "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
kingdom 03.07.2003 02:31:41 | |
---|
Hmm... En ole pitänyt naisten vaatteita... See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
Pillumehu-Maija 03.07.2003 20:56:00 | |
---|
No kyllähän niitä äidin vaatteita joskus lapsuudessa tuli testailtua useamminkin ja muistaakseni öisin sain halutessani nukkua sukkahousut jalassa ja rintaliivit päällä. Nykyään ainakin sukkahousut tuntuvat hyvältä jaloissa.. |
maelstorm 07.07.2003 02:44:18 | |
---|
en ole kahteen vuoteen ostanut yhtään miesten vaatetta, lähinnä siksi koska olen raamiltani kuin hoikka nainen ja melko lyhyt, ja gimmojen kuteet on aina tyylikkäämpiä kuin äijille suunnatut jäyhät farkut ym. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Il Brutto 20.08.2003 18:24:40 | |
---|
Kerran tai pari tuli pakon edessä kokeiltua nuorempana äitini tekemiä vaatteitamuille henkilöille, eli siis mallinukkena toimimista. Traumat jäi, ja tuloksen saa nähdä. Meinasin varastaa tähän sen James Dean -jutun, mutta en uskaltanut. |
Bacchus 20.08.2003 21:04:56 | |
---|
Ostin joskus keikalta 69 eyesin naisten napapaidan, kysyin myyjältä että "onks teillä tota Gothic girl paitaa koossa XL". Myyjä sano että jos on liian iso niin voipi pestä, eli toisin sanoen se ei todellakaan ollu mikään tilava, mut kuitenkin melkein normaalin t-paidan mittanen (ei nyt jumalauta sentään napapaita.) Pidin sitä kuitenkin koko illan päällä, valitettavasti. Seuraavana päivänä ku kattelin tarkemmin sitä paitaa, niin ei ihme että joku mustaihoinen kaveri iski mulle silmää kotimatkalla, aika härskin näköistä... Sen koommin en oo paitaa pitänyt. Harmi ettei niitä ollu normaaleina t-paitoina, kyllä semmonen Gothic girl t-paita päällä ois hienoa kävellä kantikseen tai corneriin. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Mandariini 20.08.2003 21:11:20 | |
---|
Kerroan ostin H&M:stä naamiaisasuksi naisten tiukat samettihousut joissa oli ns. veijokuvio. siis kuvio joka toistuu vanhoissa miesten alusvaatteissa. Housujen väri oli violetti mustalla kuviolla. EI se meillä niin tarkkaa ole! |
Teemu85@_ 04.09.2003 11:29:11 | |
---|
Mullon ollu mun tyttöystävän stringit jalassa ja minihame ja toppi tietysti. Tiukkaa teki, meinas kalliit vaatteet revetä. perhana. |
vantage 04.09.2003 12:07:58 | |
---|
Olen kokeillut ei ollut mun juttu. Mut siis puettiin en ole itestäni kokeillut. Heavy Metal Is The Law |
leather rebel 07.09.2003 04:30:58 (muokattu 12.09.2003 18:41:13) | |
---|
Mulla oli lakatut kynnet ja krepatut hiukset tossa pari viikonloppua taaksepäin. Tytöt vähän innostuivat. Naisten vaatteita... jonkun tytön takkia oon joskus kokeillu. EDIT : Niin, ja tyttöjen kenkiä olen kokeillut. Mä oon aika vitun hujoppi korokepohjakengät jalassa. Pitäis varmaan oikeasti hankkia sellaset. |
gnar138 07.09.2003 21:53:56 | |
---|
Heissi. Kiltti on kyllä misten vaate jos tarkkoja ollaan. Mulla on jotain naisten farkkuja ollu. Ja oon mä joskus ollu meikeissä ja hame päälläkin huvikseni. i'm about to have a nervous breakdown. |
Olen kokeillut. Vedettiin kahden kaverin kanssa naisten vaatteet päälle naisten mieliksi. Naiset sanoivat vaatteiden sopivan, melkein paremmin kuin omat vaatteeni... (ja salaa tunsin itseni ensi kertaa kauniiksi! ihh!) "Turha sun on mennä levyliikkeitä kiertään. Sä kuuntelet niin outoo musiikkia, ettei semmosta edes tehdä!" - Tommy da Hill |
Bassballs 10.09.2003 17:43:31 | |
---|
Moniko on kokeillut naisten vaatteita?(miehet siis) Tottakai! Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole. |
Nimismies 19.09.2003 16:51:56 | |
---|
Vieläkö tämäkin hirviö on pystyssä? Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
Neon 22.09.2003 01:54:04 | |
---|
Jokunen vuosi takaperin Ilosaaressa; heräiltiin silloisen muijani kanssa krapulassa autosta ilman vaatteita ja sit ensimmäisenä sattui käteeni naiseni osittain läpinäkyvät leopardikuvioidet-tangat, krapulassa ajatus juoksee tunnetusti parhaiten ja pakkohan ne oli sitten jalkaan laittaa. Koko päivän sit kikkailin päällä vaan nilkkoihin ulottuva nahkatakki ja naisten tangat jalassa, Tuli muuten aika tehokkaasti hyvää palautetta.......
..........Lähinnä miehiltä. Ja kaljan ostoreissut oli paljon normaalia hauskempia ;) Kävele Läpi Neonvalojen |
Lappis 22.09.2003 19:58:31 | |
---|
Onhan tuota pariin naamiaisiin tullu pukeuduttua naiseksi. Vrsinki rintsikat oli hyvin epämiellyttävät koska ne oli aivan liian pienet. Ja loppuillasta ne repes selästä... Hametta oli, peruukkia ja tietty asianmukaiset meikit naamassa. korkkareita en uskaltanu laittaa, olisin varmasti katkassu nilkkani. Ja ei edes ykskään mies hakenu mua tanssimaan???? |
The Boss 25.09.2003 19:15:06 | |
---|
Ja ei edes ykskään mies hakenu mua tanssimaan???? Jaa-a... Parran ajaminen auttaa usemmiten asiaan. Kokeile vaikka. En ole mitään ihmeempiä muutamat naisten farkut kyllä multa löytyy(ja on myös käytössä). Yhden illan olen hihhuloinut (kännissä) naisten napapaita päällä (taisi olla vielä jonkun pissaliisan kun haisi niin hirveästi parfyymille) Hallelujah Rock 'N' Rollah |
mongoloidi 04.10.2003 17:59:42 | |
---|
"Vain mies,joka on varma omasta miehisyydestään voi pitää naisten vaatteita" Näin sanottiin Frendeissä. Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
noir 04.10.2003 18:09:25 | |
---|
"Vain mies,joka on varma omasta miehisyydestään voi pitää naisten vaatteita" Näin sanottiin Frendeissä. Luultavamminkin totta. Sama koskenee hintahtavaa käyttäytymistä, ellei sitten ole hintahtava :D Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
depe 08.10.2003 15:36:14 | |
---|
Vieläkö tämäkin hirviö on pystyssä? Pistetään lisää vettä myllyyn... Olen kokeillut. Tyttöystävien hameita, rintsikoita, hmmm en oikeastaan muuta. Nämä toimenpiteet tehty tyttöystävien valvovan silmän alla, eli mistään pervoilusta tyyliin: -varastanpa pyykkinarulta naapurin Sirpan pikkuhousut ja laitan ne kerran viikossa töihin vaatteiden alle - ei ole siis kysymys... Syy: joskus pitää pelleillä... Ainiin ja kerran kävin ostamassa H&M:lta naisten pinkin t-paidan ihan itselleni, mutta sekin oli yksiä "naamiaisia" varten... |