Ben_D 31.03.2006 16:06:11 | |
---|
(Alakulttuuri-)trendikästähän se on ollut jo useamman vuoden ajan. Joo totta..ainakin astetta rankempaa Haunted tyylistä thrashpaisketta on väännetty vähän joka pitäjässä ympäri muuailman. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
Wasbesp 31.03.2006 16:11:05 | |
---|
Ohhoh. Helevetin tiukka biisi tuo Stoned To Death, ei voi muuta sanoa. Soundit ovat helvetin hyvä kokonaisuus ja kitarasoundi yksinäänkin varsin murskaava. Vokaalit ovat herättäneet näköjään paljon keskustelua. Itselläni ei ole niistä muuta sanottovaa, kuin että noin se kuuluu nimenomaan tehdä. Istuu musiikkiin kuin nyrkki silmään, paljon paremmaksi ei varmaankaan voisi tuon osalta mennä. Koittakaas saada se cd printattua, niin voitte lähetellä tänne suuntaan. |
Deathrace King 31.03.2006 16:35:33 | |
---|
Koko demon kuulleena voisin sanoa, että hemmetin kovaa rässiähän Fierce vääntää. Tää on ihan suoraa 80-luvun speed/thrash metallia. Hyviä riffejä, tosi napakat soundit ja just sellaiset vokaalit kun tämmöisessä kamassa pitääkin olla. Pieni omaperäisyyden puute on kyllä havaittavissa, mutta eka demohan vasta kyseessä. On tää jokatapauksessa enemmän old schoolia ja Stoneen kallellaan, kun meillä, että ihan en kyllä lähtis suoraan vertailemaan.. Enempi itellä tulee ainakin Divine Decay mieleen. Tosin laulajat Fiercellä ja CC:llä kyllä kuulostaisivat omaavan hyvinkin samanlaisen äänen. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Tympee Huttunen 31.03.2006 16:43:31 | |
---|
Toimivaa todellakin! Hieno soolo Stoned-biisissä. Aika tykit soundit myös. Off-topiccina mainittakoot, että luulin Beniä erinäköiseksi. |
JOO100 31.03.2006 16:44:40 | |
---|
Toimivaa todellakin! Hieno soolo Stoned-biisissä. Aika tykit soundit myös. Off-topiccina mainittakoot, että luulin Beniä erinäköiseksi. Mä luulin, että se on hirveen iso körmy äijä. Asiallista soitantaa on. Romantikkoitkijät #44 |
Deino 31.03.2006 17:01:05 | |
---|
Mä luulin, että se on hirveen iso körmy äijä. Et ole ainoa. :) Kuuntelin nuo biisit, ja tykkäsin paljon. Deino vaan |
Torrao 31.03.2006 18:11:25 | |
---|
hyvä äijät, saatana! näin se pitää tehä, perkele! offtopicia: Oliskohan utopista joskus viettää keskustelua raskaammasta musiikista-palstalla nillityksetön viikko, tai edes päivä? |
Räyhy 01.04.2006 22:31:21 | |
---|
Loisto tykitystä...on kyllä meikäläisen mieleen:) |
Ben_D 01.04.2006 22:57:50 (muokattu 01.04.2006 23:04:02) | |
---|
Mähän olen Riku Kirin kokonen luonnossa, 90 kiloo tihkuvaa lihaa. Kyllä oli kaunista katseltavaa eilen kun oltiin Heikkisellä vetämässä demojurreja ja saunomassa. Oli lauteilla ahdasta :) No joo...ihan hyvää palautetta on tullut tässä parin päivän aikana. Pääasiassa positiivista, mutta myös toistenpäin. Kyllä ne ainakin tuolla San Franciscossa diggaili noi vanhat parrat....ihan hyvä, että tulee runsaasti kommenttia suuntaan jos toiseenkin. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
Sahtimies666 02.04.2006 01:47:30 (muokattu 02.04.2006 01:49:03) | |
---|
humalahakuista juomista harrastaessani en osaa kyl sen enempää sano ku että toi eka biisi vaikuttais aika kovalta paskilta...mut jos vaikka huomenissa kuuntelis enemmän... edit: no vitti!...tuli mieletön himo saada omat paskat pihallle...no mutta kuulemme siitä! ;) "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Boltsa 02.04.2006 12:10:38 | |
---|
Tuohan oli ihan kivan kuuloista matskua. Odotin erilaista, mutta hyvä näin. Soundit ja soitto toimii. Laulajan ääni mun mielestä hyvä! Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |
MV 02.04.2006 13:29:06 (muokattu 02.04.2006 13:52:11) | |
---|
Voi helvetti miten kovaa paskaa kertakaikkiaan! Etenkin Stoned to death full...Ja sounditkin ovat kuin...hmm. Sanotaanko näin, että vaikea mieltää demon soundeiksi;) Laulu toimii myös erinomaisesti, aika paljon samanlaista tosiaan kuin Chaos Creationissa. "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Wasbesp 02.04.2006 13:42:20 | |
---|
Laulu toimii myös erinomaisesti, aika paljon samanlaista tosiaan kuin Chaos Creationissa. Hassu juttu. Fiercen laulua rinnastetaan paljon tuohon Chaos Creationiin, mikä ei sinänsä välttämättä mene paljoakaan ohi. Kuitenkin itse en pahemmin Chaos Creationin vokaaleista pidä, kun taas Fiercellä ne ovat timanttia. |
Ben_D 02.04.2006 14:35:20 (muokattu 02.04.2006 14:35:52) | |
---|
Hassu juttu. Fiercen laulua rinnastetaan paljon tuohon Chaos Creationiin, mikä ei sinänsä välttämättä mene paljoakaan ohi. Kuitenkin itse en pahemmin Chaos Creationin vokaaleista pidä, kun taas Fiercellä ne ovat timanttia. Ottamatta kantaa keskinäiseen paremmuuteen (joka on aika pitkälti kuulijan korvissa) sanoisin, että meillä taitaa olla enemmän kait sitten sitä kähinää kun CC:lla huutoa. Molempi parempi. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
Aegis 02.04.2006 15:15:28 | |
---|
e: Ihme kun kaikilla uusilla thrashbändeillä nuo puhtaat vokaalit on enemmän käheät kuin puhtaat. Ihme köhinää, ei tullut Bay Area-bändit ollenkaan mieleen. Sanoppa muuta. Jos lähdetään "puhtailla" vetämään, niin miksei hommaa viedä loppuun asti sinne Belladonna/ Katon akselille? Tosin tietäähän sen että porukka yksinkertaisesti luulee että melodisen tavaran vetämiseen pitää suunnilleen syntyä, eikä sitä voi treenaamalla oppia. Harmillinen myytti, mutta hitto, jos miekin olen pystynyt oppimaan melodisen laulun niin siihen pystyy kuka vaan, haha! Stoned to death biisin perusteella Fierce kuulosti ihan suomalaiselta speed metallilta vuosimallia 2006. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Sanoppa muuta. Jos lähdetään "puhtailla" vetämään, niin miksei hommaa viedä loppuun asti sinne Belladonna/ Katon akselille? Tosin tietäähän sen että porukka yksinkertaisesti luulee että melodisen tavaran vetämiseen pitää suunnilleen syntyä, eikä sitä voi treenaamalla oppia. Kaikella kunnioituksella esim. Belladonnaa kohtaan, mutta mä en halua omaan bändiini sitä kiekumista. Anhtraxiin se sopii, mutta Fierceen ei. Myös esim. Sean Killian kiekuminen olisi karmeen kuulosta tähän bändiin. Kertokaapa miksi meidän pitäisi vetää Bay Area kiekumista? Me ollaan me ja ne on ne. Ja vielä mukavampaa on se, että nekin diggas :) Harmillinen myytti, mutta hitto, jos miekin olen pystynyt oppimaan melodisen laulun niin siihen pystyy kuka vaan, haha! Haluaisin kuulla näytteitä. Stoned to death biisin perusteella Fierce kuulosti ihan suomalaiselta speed metallilta vuosimallia 2006. Jepulis..niin pitikin. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
Aegis 02.04.2006 15:35:23 | |
---|
Kaikella kunnioituksella esim. Belladonnaa kohtaan, mutta mä en halua omaan bändiini sitä kiekumista. Anhtraxiin se sopii, mutta Fierceen ei. Myös esim. Sean Killian kiekuminen olisi karmeen kuulosta tähän bändiin. Kertokaapa miksi Fiercen meidän pitäisi vetää Bay Area kiekumista? Me ollaan me ja ne on ne. Sillenhän ei kukaan mahda mitään miten bändien laulajat päättää vetää, mutta perkele, olisi se kyllä ihan jumalaista kuulla kunnon Hirax vokaaleja nykypäivänäkin. Kukaan ei varmaan odotakaan että sie nyt meet ensimmäisenä erottamaan teidän laulajan kun nettifoorumilla alettiin puhua Belladonnasta :) Haluaisin kuulla näytteitä. Eipä noita oikein ole olemassa, olen päässyt vaan livenä vetämään. Viimeisin tallenne miun äänestä on jostain kolmen vuoden takaa ja se ei oikein tänä päivänä ole millään tavalla relevanttia tavaraa. Misfitsiä ja Saxonia tullut vedettyä bändeissä ja kotosalla Anthraxia. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 02.04.2006 15:38:11 | |
---|
Sillenhän ei kukaan mahda mitään miten bändien laulajat päättää vetää, mutta perkele, olisi se kyllä ihan jumalaista kuulla kunnon Hirax vokaaleja nykypäivänäkin. Kukaan ei varmaan odotakaan että sie nyt meet ensimmäisenä erottamaan teidän laulajan kun nettifoorumilla alettiin puhua Belladonnasta :) Kuuntele Solitairee...siinä on jyräävä vokalisti. Ei mikään Hirax, mutta Exciter tyyppistä kyllä. Ei ole Belladonnalla asiaa meidän bändiin. Eikä itseasiassa kellään muullakaan. Matti hoitaa hyvin tonttinsa. Eipä noita oikein ole olemassa, olen päässyt vaan livenä vetämään. Viimeisin tallenne miun äänestä on jostain kolmen vuoden takaa ja se ei oikein tänä päivänä ole millään tavalla relevanttia tavaraa. Misfitsiä ja Saxonia tullut vedettyä bändeissä ja kotosalla Anthraxia. Ookke. Anthraxia on vaikee laulaa oikein. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
meekz 02.04.2006 15:41:56 | |
---|
iha hyvää Ben vois olla vahan raivokkaampi meno mut se miten se saadaan sinne on noita henkimaailman juttuja. joskus se tulee/ joskus ei. in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
LordHeikkinen 03.04.2006 11:42:34 | |
---|
Ou jee, Total Mosh. Nyt on maanantaimaku suussa, mutta kyllä Fierce maistuu. Niin soittaessa ,kuin kuullostellessa. Joo, saunan lauteet natisi...hahaha.. Siellä oli monta saataa kiloa löllöä ja lihasta lauteilla. Enpä paljoa loppuillasta muista. L |