hullu_ukko 01.04.2006 18:08:53 | |
---|
NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
MrHands 01.04.2006 18:11:56 | |
---|
Soitatko jazzia? |
Jag 01.04.2006 18:14:04 | |
---|
Mitä musaa ja mihin tarkoitukseen? (kotia/reenikselle) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
hullu_ukko 01.04.2006 18:15:01 | |
---|
unohdin pistää ton mitä soitan.. lähinnä nyt metallia. ja tulee kotiin ja treenikselle NO ANTEEKS!!!
Schenker 01.04.2006 18:21:05 | |
---|
Hmm... Jos itselleni pitäisi vahvistin noista valita, niin ehkäpä tuon Randallin ottaisin. Noihin Marshalleihin en koskisi. Tuo Peaveyn nuppi kiinnostaa kyllä, mutta sehän oli se "Made In China"-malli. Osta toi Peavey ja kerro sitten minkälainen oli. :) "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
slowfinger 01.04.2006 18:34:43 | |
---|
En tiedä olenko vanhanaikainen mutta itse menisin kauppaan testaamaan mikä kuulostaa parhaalta... on aika riski peliä ostaa vahvistin ilman että on testannut sitä. Joku vahvistin voi kuulostaa toisen korvaan hyvältä kun taas toisen ei. Mutta noista suosittelisin randall. Ja ai niin. Kannattaa katella myös comboja ja toria. C:stä... |
Da Make 01.04.2006 18:37:53 | |
---|
Randall voisi olla minunkin valintani. |
Jucciz 02.04.2006 04:55:02 | |
---|
Muistakaa nyt: Jos henkilö ei ilmoita, millaiseen musaan hän on vahvistinta hommaamassa, tai ylipäätään kysyy toisilta, mikä vahvistin hänelle itselleen olisi paras, hän hyvin todennäköisesti soittaa metallia. ;) |
Twinkle 02.04.2006 05:07:23 | |
---|
Muistakaa nyt: Jos henkilö ei ilmoita, millaiseen musaan hän on vahvistinta hommaamassa, tai ylipäätään kysyy toisilta, mikä vahvistin hänelle itselleen olisi paras, hän hyvin todennäköisesti soittaa metallia. ;) Rautalankamiehet, bluusmiehet sun muut rokkarit taas tietää etukäteen, ettei niiden auta ottaa muuta kuin se iänikuinen VOX tai Fender.. muuten heille osoitetaan sormella ja nauretaan. Auta armias jos se kaikulaite ei olekaan oikea nauhakaiku vaan... DIGITAALINEN?! Ei kannata avata tuon jälkeen ovea kellekään, ei ainakaan yksinäisille mattokauppiaille. |
Lilli 02.04.2006 06:40:44 | |
---|
Muistakaa nyt: Jos henkilö ei ilmoita, millaiseen musaan hän on vahvistinta hommaamassa, tai ylipäätään kysyy toisilta, mikä vahvistin hänelle itselleen olisi paras, hän hyvin todennäköisesti soittaa metallia. ;) HO HOO! ...mutta ei sellaista pilaa, ettei totta toinen puoli... 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Bertrand 02.04.2006 06:46:18 | |
---|
Soitatko jazzia? Eikös se ollut sillä lailla, että kun osaa tilulilua niin osaa kaikkea muutakin. Siinä ei jatsi ja bluesi tunnu missään. Jos tulee eteen sellainen sointu, ettei ole siitä koskaan kuullutkaan niin säröä vaan sillä kohden lisää ja jumalaton sviippaus siihen niin Charlie Parkerkaan ei huomaisi mitään. Wes Montgomerykin olisi oikeasti halunnut osata tilulilua mutta ei raukka osannut. |
SH1THEAD 02.04.2006 11:30:07 | |
---|
Randallia minäkin silloin katsoin Peaveyn rinnalla (mitä nyt hintaeroa 500e Randallin hyväksi). Peavey tuli sitten kauppaan ja randallista peloteltiin, että ilman speduja ei särökanavista mättösaundeja saa. äsh :/ |
Schenker 02.04.2006 12:21:38 | |
---|
Muistakaa nyt: Jos henkilö ei ilmoita, millaiseen musaan hän on vahvistinta hommaamassa, tai ylipäätään kysyy toisilta, mikä vahvistin hänelle itselleen olisi paras, hän hyvin todennäköisesti soittaa metallia. ;) Hoho, toi on muuten totta! "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
Kannattaa käydä liikkeessä kokeilemassa ihan itse sen sijaan että tilaat riskillä jonkun diipadaapan Saksasta asti. "kyllä basso tuo sen beissin biiseihin" |
hullu_ukko 02.04.2006 14:47:10 | |
---|
Kannattaa käydä liikkeessä kokeilemassa ihan itse sen sijaan että tilaat riskillä jonkun diipadaapan Saksasta asti. thomannilta nyt vaan on niin helppo laittaa linkit noihin specseihin. kyllä oli ihan ajatuksena kotomaasta vahvistin hommata. NO ANTEEKS!!!
Aki 03.04.2006 16:41:45 (muokattu 03.04.2006 16:42:00) | |
---|
|
Super-Jari 03.04.2006 16:53:24 | |
---|
thomannilta nyt vaan on niin helppo laittaa linkit noihin specseihin. kyllä oli ihan ajatuksena kotomaasta vahvistin hommata. Eikö se sitten kannata mennä sinne liikkeeseen koittamaan itse? Jucciz taitaa olla ihan oikeassa muutamissa asioissa. "kyllä basso tuo sen beissin biiseihin" |
Juzpe 03.04.2006 17:10:12 | |
---|
Eikö se sitten kannata mennä sinne liikkeeseen koittamaan itse? Joo... ja jos "asiantuntija-apua" kaipaa niin mä olen käytettävissä kulukorvaukset+safkat+2 lekaa kirkasta/päivä taksalla apinoimaan ja naamailemaan ihan livenä sinne liikkeeseen näistä vaffariasioista, voin myös vittuilla huonosta musamausta ja soittotaidosta ja olla muutenkin "asiantunteva". Asiaan: Minkäslainen on budjetti? Pitäskö löytyä tohon noin 500 egee hintaluokkaan? "I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP
"Paskaa on paljon enemmän ku tryffeleitä, ei se silti tarkota että paska ois parempaa" - rakas avovaimoni |
Twinkle 03.04.2006 17:21:11 | |
---|
Eikö se sitten kannata mennä sinne liikkeeseen koittamaan itse?
Ei välttämättä, ei se testattukaan vahvari miellytä pitkään ja menee vaihtoo joka tapauksessa, oli styrkkari mikä hyvänsä. Näin siis 99 prosenttia tunnetuista tapauksista. |
hullu_ukko 03.04.2006 17:34:16 | |
---|
Minkäslainen on budjetti? Pitäskö löytyä tohon noin 500 egee hintaluokkaan? juu tollasta 500-600€ hintaluokkaa mielellään. NO ANTEEKS!!!