tobass 02.04.2006 02:46:25 | |
---|
hankin varmaan jossain vaiheessa jotkut pienet kitarasoittokamat, ja haluaisin nyt teiltä vinkkiä minkämoista pakettia kannattaisi hankkia. paketti tulisi ihan perus kotisoittoon, ja mitään isoa pakettia en tarvitsisi. eli siis minkämoista pakettia suosittelette? myös jos jollain olisi myynnissä hyvällä hinnalla esim. Fender Telecaster, niin olisin periaatteessa valmis ostamaan. vahvistinta en aio hankkia mitään kovin isoa, koska en todellakaan tarvitse, mutta se saisi olla joku 15w suunnilleen, ja pedaalien pistoke olisi mukava, ja särö tietysti. neuvokaapas tästä minulle, eli aloittelijalle joku hyvä peruskitarapaketti.. |
tobass 02.04.2006 05:30:38 | |
---|
budjetti olis jotain 200€, kun en ite soita bändissä virallisesti kitaraa niin en mitään parhainta pakettia halua... ja soittotyyli, se olis semmonen kaikkea-mitä-jaksaa-harjoitella-tyylinen eli melkeen kaikkea... |
Jonttu 02.04.2006 06:48:59 | |
---|
|
samsonov 02.04.2006 09:32:31 | |
---|
No ite ostin Squierin ja Iban 10w vahvarin 200e ku alotin. Kylhä nuilla soittelee omassa huoneessa. Bändikäyttöön ei tietenkää riitä tehot. Harley Benttoneihin ja Behringereihin ÄLÄ KOSKE |
zuppermuhle 02.04.2006 11:03:05 | |
---|
Behringer V-Tone 108 ja joku Squier? Tuo behringer on oiva vehje kotisoittoon. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
-Prokitaristi- 02.04.2006 11:34:24 | |
---|
Noh noh, Behringerit ovat ihan oivia pelejä. |
mukava, ja särö tietysti. neuvokaapas tästä minulle, eli aloittelijalle joku hyvä peruskitarapaketti.. Tulee taas tätäkin viestiä lukiessa mieleen, että onko se aloittelijat-alue kokonaan lopetettu? Itse ainakin otin lusikan kauniiseen käteen ja kyselin tyhmiä aloittelijat-keskustelualueella about vuoden päivät ennen kuin uskaltauduin tänne "isojen poikien" kitarakamat-alueelle. :-) http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/aloittelijan_kitaralaitteet.php |
Tympee Huttunen 02.04.2006 12:04:47 | |
---|
Tuli tuosta otsikosta mieleen tapaus, jolloin huudossa oli ollut Playstation2-paketti myynnissä. Muuta informaatiota ei ollut. Ihmiset huusivat hulluna tätä (tällöin tuote oli aivan uusi ja loppunut kaupoista). Ostaja huomasi myöhemmin kauhukseen, että myynnissä tosiaan oli vain Playstation2:n paketti. :/ |
simosiili 02.04.2006 12:45:09 | |
---|
hankin varmaan jossain vaiheessa jotkut pienet kitarasoittokamat, ja haluaisin nyt teiltä vinkkiä minkämoista pakettia kannattaisi hankkia. paketti tulisi ihan perus kotisoittoon, ja mitään isoa pakettia en tarvitsisi. eli siis minkämoista pakettia suosittelette? myös jos jollain olisi myynnissä hyvällä hinnalla esim. Fender Telecaster, niin olisin periaatteessa valmis ostamaan. vahvistinta en aio hankkia mitään kovin isoa, koska en todellakaan tarvitse, mutta se saisi olla joku 15w suunnilleen, ja pedaalien pistoke olisi mukava, ja särö tietysti. neuvokaapas tästä minulle, eli aloittelijalle joku hyvä peruskitarapaketti.. joo. 200 eurolla aito fenkku ja vahvistin. moro :D maraparta |
karikko 02.04.2006 13:59:24 | |
---|
Katos toi Millbrookin linkki ja kysy sieltä onko vielä jälellä pakettia.(siis Blade+15w Marshall ym).Kitara on ainakin hyvä.Mä en ostais yhtään kitaraa postimyynnistä kun ei pääse kokeilemaan ensin. http://www.millbrook.fi/tarjoukset.htm |