Ojankaivaja 02.04.2006 00:37:53 | |
---|
|
Youni 02.04.2006 00:42:06 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Kärsänpuolikas 02.04.2006 00:44:16 | |
---|
Ajattelin tuossa uutta settiä tilata.. niin mitäs suosittelisitte? Tamat pitäs olla ja basarin koko väh. 22'' Ajattelin joko http://www.thomann.de/thoiw3_tama_s … sn=bb252fcf1858e63f4e16d766e5f9ac71 tai http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171909.html Mitäs mieltä? Ehkä jopa toista basaria mukaan.. Noista mielummin tuo Superstar Custom. Mutta kannattaa hakea Levytukusta, saat halvemalla, ja on muutenkin edukkaampaa. Mutta jos vaatimuksina on pelkästään Tama ja 22", niin Starclassic Maple voisi olla kova sana. Mutta olettaen ettei rahaa ole rajattomasti, niin noista Superstar Customit. Ja katsoppas haulla, näistä ollut taas keskustelua.. Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran. |
Migo 02.04.2006 00:48:50 | |
---|
Niinpä.. |
Superstarit ottaisin ehtottomasti. Kysyppä kuule Levytukusta, muistaakseni 1000€ hujakoilla oli hinta noilla customeilla. Joo tänään just kävin, niin joku 994 oli hinta, mutta yks setti oli mikä oli jotain 1200€.. Kait uudempaa kuosia.. Edit: Ja oli muuten Starclassic Performereita useampaa väriä hintaa 1390€, joten jos pystyt tuon verran laittamaan lisää, niin sitten on jo ihan huipputason setti. Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran. |
Ojankaivaja 02.04.2006 00:55:34 (muokattu 02.04.2006 00:57:02) | |
---|
No budjetti on n.1500-1700€, ja unohdin sanoa että pitäis symbaalit saada samaan hintaan. Onko mitään mahkuja saada jotain Taman settiä tuplabasareilla (+ symbaalit) tuohon hintaan? Katselin Zildjianin peltejä, mutta aika hirveän kalliita. Onko ne sitten niissä sitten niin paljonkin parempi soundi, kuin esim. paisteen symbaaleissa? |
Alpha 02.04.2006 01:00:09 | |
---|
Onko ne sitten niissä sitten niin paljonkin parempi soundi, kuin esim. paisteen symbaaleissa? Makuasioitahan nämä ovat. Itte oon tykästyny Paisteeseen(pitäs kesään mennessä ostaa muutama rässi ja haikat) ja suosittelen niitä, mutta kohta tulee J.Cool julistamaan, notta Paisteet kolisee... |
Kärsänpuolikas 02.04.2006 01:03:31 (muokattu 02.04.2006 01:09:05) | |
---|
No budjetti on n.1500-1700€, ja unohdin sanoa että pitäis symbaalit saada samaan hintaan. Onko mitään mahkuja saada jotain Taman settiä tuplabasareilla (+ symbaalit) tuohon hintaan? Katselin Zildjianin peltejä, mutta aika hirveän kalliita. Onko ne sitten niissä sitten niin paljonkin parempi soundi, kuin esim. paisteen symbaaleissa? Makuasia.. Ja niin. Jos vertaa K:ta ja Pst3:sta, K voittaa, jos Signaturea ja ZBT:tä Signature voittaa, jos K:ta ja Signaturea, jaa? Staggia saa halvalla, ne soundaa paremmin kuin muut hintaisensa. En provosoi. Myös Istanbulia kannattaa kattoa? Väsyttää.. Edit: Ja saa tuohon Tamankin tuplasetin pelleillä, mutta vain se että kyljessä lukee Tama, ei kerro kaikkea. Edit2: http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0Jos käytetty kelpaa, niin tuossahan olisi swinkku tuplasetti, ja vieläpä 22". Se ylin tuossa. Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran. |
harzza1 02.04.2006 01:46:37 | |
---|
Makuasioitahan nämä ovat. Itte oon tykästyny Paisteeseen(pitäs kesään mennessä ostaa muutama rässi ja haikat) ja suosittelen niitä, mutta kohta tulee J.Cool julistamaan, notta Paisteet kolisee... niinhän nuo tekeepi :) Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
HeavyMachinery 02.04.2006 10:23:11 | |
---|
Makuasioitahan nämä ovat. Itte oon tykästyny Paisteeseen(pitäs kesään mennessä ostaa muutama rässi ja haikat) ja suosittelen niitä, mutta kohta tulee J.Cool julistamaan, notta Paisteet kolisee... Totuutta on huono vääristää.... 1500€ et uutta tuplabasari settiä saa peltien kera...... Halvimmat tupla setit taitaa olla pearlilla www.smi-music.com Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Alpha 02.04.2006 11:59:36 | |
---|
Totuutta on huono vääristää... Samalla tavalla ne halpikset kolisee oli merkki sitten mikä tahansa. Ja top of the line symbaalit soivat kuin unelma. Makuasioita, makuasioita. 2002, Dimensions, Signature tai Traditionals ei ainakaan kolise... |
Niskamies 02.04.2006 12:01:10 | |
---|
Samalla tavalla ne halpikset kolisee oli merkki sitten mikä tahansa. Ja top of the line symbaalit soivat kuin unelma. Makuasioita, makuasioita. 2002, Dimensions, Signature tai Traditionals ei ainakaan kolise... Traditionals ei kyllä kolise, se pitää paikkansa. Noi muut ovatkin sellasta kirkasta kolinaa. Ei kolina siis välttämättä ole negatiivinen termi. Eiväthän noi Dimensionit yms. ole pehmeäsaundisia sitten millään. Sopivat varmasti hevimedaliin yms, mutta ei ne pehmeitä ja tummia jazzipeltejä ole. More is more. |
HeavyMachinery 02.04.2006 12:06:59 | |
---|
Dimensions, Signature ei ainakaan kolise... Löytyy molempia reenikseltä ja kyllä ne kolisee ja kilisee..... No joku tykkää siit.... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Alpha 02.04.2006 12:08:20 | |
---|
Traditionals ei kyllä kolise, se pitää paikkansa. Noi muut ovatkin sellasta kirkasta kolinaa. Njääh...:o) Ei kolina siis välttämättä ole negatiivinen termi. Eiväthän noi Dimensionit yms. ole pehmeäsaundisia sitten millään. Sopivat varmasti hevimedaliin yms, mutta ei ne pehmeitä ja tummia jazzipeltejä ole. Mä käsitän kolinan silleen, että se on se soundi mikä lähtee kun mä pläjäytän tuota 14" Alpha Crashia...eli ei tod hyvä. Ja äläpä nyt vedä jatsia tähän. Terävä sointihan noissa symbaaleissa on, mutta ne SOIVAT... |
Alpha 02.04.2006 12:09:46 | |
---|
Löytyy molempia reenikseltä ja kyllä ne kolisee ja kilisee..... No joku tykkää siit.... Entäpä sitten, kun mun mielestä A:t ja K:t kilisee, kolisee ja vielä kaliseekin... |
ddrum54 02.04.2006 12:11:51 | |
---|
Entäpä sitten, kun mun mielestä A:t ja K:t kilisee, kolisee ja vielä kaliseekin... Olenpa minäkin kohdannut monta kolisevaa A:ta. K:t on kyllä ollu kaikki hyviä. 2`n 4 |
Hulfok 02.04.2006 12:26:13 | |
---|
Miekin oon ruvennu uutta settiä miettii ja tuo superstar custom pyörii takaraivossa... Rockstar --> Superstar custom. Onko järkevä? Starclassic menee liian suolaseksi. |
Shitmanek 02.04.2006 12:28:45 | |
---|
Miekin oon ruvennu uutta settiä miettii ja tuo superstar custom pyörii takaraivossa... Rockstar --> Superstar custom. Onko järkevä? Starclassic menee liian suolaseksi. Levytukusta saa kokokoivuiset Starclassicit muistaakseni hintaan 1295e. Hyvä tarjous. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Alpha 02.04.2006 12:31:04 | |
---|
Levytukusta saa kokokoivuiset Starclassicit muistaakseni hintaan 1295e. Hyvä tarjous. Onkos tuo ihan kolmen tompan setti? |
Hulfok 02.04.2006 12:32:50 | |
---|
Levytukusta saa kokokoivuiset Starclassicit muistaakseni hintaan 1295e. Hyvä tarjous. Kyllähän mä saan tutulta nuo tilattua ja jos laitan rockstarit vaihtoon niin saattaisin saada todella edullisesti... Ei juma! Nythän mä kekkasin... Vitsi noinhan mä teen! |