Insane Kane 09.09.2003 14:00:30 | |
---|
Kertokaas kokemuksia, soundia, mihin laitoitte? Kävi mielessä jos Jaska RR pro:hon laittas Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
MareZ 09.09.2003 15:43:13 | |
---|
Kertokaas kokemuksia, soundia, mihin laitoitte? Kävi mielessä jos Jaska RR pro:hon laittas Ruuvasin sen Jackson Ps2 kiinni. Ja kyllähän keppiin tuli aivan uutta eloa.(uudesti syntynyt) Soundit on todella hyvät ja harmoniset vingahtaa hyvin. Nyt lähtee hyvin hevi riffit : ) Asennus kesti about 20min kielineen tohon mun keppiin. Johdot on samoilla väreillä kuin Jacksonissa joten helppo asentaa.Mulla tuli vain 2 johtoa kiinni. Suosittelen lämpimästi jos Metallia työstät. |
p130 09.09.2003 16:49:22 | |
---|
Kertokaas kokemuksia, soundia, mihin laitoitte? Kävi mielessä jos Jaska RR pro:hon laittas Ja on muuten yllättävän monipuolinen, ei pelkästään hevimikki. Lähes kaikenlaiseen säröjuttuun kuullostaisi ihan toimivalta oikein säädettynä ja käytettynä. Omissa kepeissä ei tätä ole, mutta on kaveripiirissä viisi. Splitattuna pelaa muuten myös pirun hyvin! Ei nyt mikään stratomikki mutta toimii!!! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Deranged 09.09.2003 16:59:30 | |
---|
Ja on muuten yllättävän monipuolinen, ei pelkästään hevimikki. Niin. Ite sain tuosta volumepotikkaa säätämällä kelvollisia soundeja aina ZZ Topista Panteraan. Parhaimmillaan tuo on high-gain mätössä, ei varmasti puuroudu, ja kuten joku mainitsikin niin harmonicsit suorastaan hyppää ulos mikistä kun vähän avittaa. |
Cort87 09.09.2003 19:21:40 | |
---|
Juu kaverin Washburnista löytyy tuommoinen. Oikein hyvä mikki minun mielestäni. Melko raskas sointi ja onkin aika heavy mikki mutta yllättävän hyvin toimii myös muussakin musassa "Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda |
karkkka 10.09.2003 08:31:11 | |
---|
Pulttasin vastaavan 20 vuotta vanhaan kellarissa pyörineeseen jammun halpiskeppiin, jonka oma sointi oli aika "tumma". Tallamikin paikalle ja jopas alkoi soundissa löytymään. Ei puuroudu enää ja ulosanti on selkeää soittipa sitten nopeita riffejä alakieliltä tai tilutti yläkieliltä. Born mistake prone™ |
Saatana. Dime sais hommata ittelleen seiskakielisen signaturen missä ois joku Dimebucker 7... Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://fleshdeformation.cjb.net |
Insane Kane 10.09.2003 14:35:08 | |
---|
Saatana. Dime sais hommata ittelleen seiskakielisen signaturen missä ois joku Dimebucker 7... Pöh, pidetääs kitarat 6 kielisinä ja kanteleet erikseen. Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
Super-Jari 29.10.2003 17:56:20 | |
---|
Pöh, pidetääs kitarat 6 kielisinä ja kanteleet erikseen. BLASPHEMY!!! Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala |
skebajaba 29.10.2003 19:58:24 | |
---|
Pöh, pidetääs kitarat 6 kielisinä ja kanteleet erikseen. nimenomaan... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |