Niskamies 01.04.2006 20:52:06 | |
---|
Meniköhän sulta vähän tuo Pussy Bonerin pointti ohi ? MD keskittyi J_Coolin upeaan tuplabasarointiin ja mättämiseen ettei kyennyt keskittymään Pussyn viestiin. More is more. |
Oho...Täälläpä on lynkkaaminen käynnissä.. Itse en oikeen ikinä oo hurahtanu kahella setillä jamitteluun, oon kyllä kokeillu monet kerrat (kerran soitettiin tunti putkeen), mutta jotenki..hmm..se on hienompaa vetää yksin sooloa. Weckl on muovia hähähää |
WyW 01.04.2006 20:52:38 | |
---|
Saa tulla kuuntelemaan bilekeikalle kompin toimivuutta. ota klikki mukaan. Hahaa... tuskin sä oikeesti haluat että sinne tulee joku mustakantisen vihon ja klikin kanssa katteleen. Vois vähä latistaa fiilistä ja olla aika kuumottavaa. Sais vaa koko keikan ajatella et kohta saa lukee palautteet m.netistä. ... veikkaisin - siis veikkaisin että tuo kommentti aikaisemmin oli sarkasmia ja nyt tämä huumorintajuton rumpalilegioona lynkkaa kaveria for no reason :D Bah. Minä tykkäsin pätkästä. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
moderndrummer88 01.04.2006 20:53:22 | |
---|
MD keskittyi J_Coolin upeaan tuplabasarointiin ja mättämiseen ettei kyennyt keskittymään Pussyn viestiin. juuri näin powertreblebassvolume |
Fuzzy Boner 01.04.2006 21:11:52 (muokattu 01.04.2006 21:15:10) | |
---|
MÖLLISTY |
Bobana 01.04.2006 23:39:51 | |
---|
Oho...Täälläpä on lynkkaaminen käynnissä.. Itse en oikeen ikinä oo hurahtanu kahella setillä jamitteluun, oon kyllä kokeillu monet kerrat (kerran soitettiin tunti putkeen), mutta jotenki..hmm..se on hienompaa vetää yksin sooloa. Mutta... Kun siihen on perehdytty niin bändin nimi on: Kapsaek. Sillon kun kimppasoitto toimii niin sillon se toimii... Loistavat duo-soolot jätkät vetää... Siis todella! Sex, choppers and rock´n roll!!! |