Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 525 26 27 28 29
JOO100
01.04.2006 16:19:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelaatteko koskaan?
Kertokaa hyviä sivustoja, jossa voisi pelata pokeria ihan oikealla rahalla. On alkanut kiehtomaan kun kuuntelee ihmisten juttuja. Sitähän vois vaikka voittaa joskus..
 
Romantikkoitkijät #44
author
01.04.2006 16:42:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole pelannut. Kuulin tuossa vähän aikaa sitten kun Radio Cityssä oli joku alan ammattilainen haastattelussa. Mies pelasi ihan elannokseen nettipokeria.
 
JoKKe_
01.04.2006 16:46:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelaatteko koskaan?
Kertokaa hyviä sivustoja, jossa voisi pelata pokeria ihan oikealla rahalla. On alkanut kiehtomaan kun kuuntelee ihmisten juttuja. Sitähän vois vaikka voittaa joskus..

 
Pokerin pelaaminen on kyllä parasta ajanviihdettä :D
 
Jos haluat ylimäärästä rahaa pokeritilillesi niin käy www.pokerisivut.com ja klikkaa sportingbet banneria. Noudattamalla ohjeita saat Sportingbetiin 10 euroa pelirahaa. Kannattaa kirjautua, korkeintaan vartin homma ja saa monen päivän huvit.
 
Pari kaveria on hommannut bonukset muutamaan paikkaan. Nykyään toisella on tilillä 170dollaria ja toinen on voittanut likemmäs 700dollaria. Mainittakoon vielä että nämä pari tyyppiä ei muuta nykyään tee kuin pelaa pokeria tai lukee pokerin pelaamisesta.
 
JoKKe_
01.04.2006 16:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole pelannut. Kuulin tuossa vähän aikaa sitten kun Radio Cityssä oli joku alan ammattilainen haastattelussa. Mies pelasi ihan elannokseen nettipokeria.
 
Näitä tosiaanki on ympäri maailmaa. Joku kova pokeriammattilainen on joskus sanonukkin että pokerissa on 75% taitoa ja 25% tuuria. Kyllä tolla varmaan elannon tienaa.
 
JoKKe_
01.04.2006 16:50:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pokerin pelaaminen on kyllä parasta ajanviihdettä :D
 
Jos haluat ylimäärästä rahaa pokeritilillesi niin käy www.pokerisivut.com ja klikkaa sportingbet banneria. Noudattamalla ohjeita saat Sportingbetiin 10 euroa pelirahaa. Kannattaa kirjautua, korkeintaan vartin homma ja saa monen päivän huvit.
 
Pari kaveria on hommannut bonukset muutamaan paikkaan. Nykyään toisella on tilillä 170dollaria ja toinen on voittanut likemmäs 700dollaria. Mainittakoon vielä että nämä pari tyyppiä ei muuta nykyään tee kuin pelaa pokeria tai lukee pokerin pelaamisesta.

 
Aijjai huomasinkin äsken että se sportingbet kampanja on loppunut. On siellä silti se parbetin kampanja josta saa 10 euroa.
 
Jokunen
01.04.2006 16:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttu pelaa pokeria netissä lähes ammatikseen. Parhaassa kuussa tuli rahaa 5000e. Toisaalta on ollut myös kuukausia, jolloin vain omat on tullut takaisin.
 
Itse en ole noita pelannut ja koitan pysyä viimeiseen asti erossa. Noissa peleissä kun älykkyys ja ihmistuntemus näyttelee kuulemma yllättävän isoa roolia. Jälkimmäisessä voisin jopa pärjätäkin tosin.
 
Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K
Bonesaw
01.04.2006 17:04:16 (muokattu 01.04.2006 17:04:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttu pelaa pokeria netissä lähes ammatikseen. Parhaassa kuussa tuli rahaa 5000e. Toisaalta on ollut myös kuukausia, jolloin vain omat on tullut takaisin.
 
Itse en ole noita pelannut ja koitan pysyä viimeiseen asti erossa. Noissa peleissä kun älykkyys ja ihmistuntemus näyttelee kuulemma yllättävän isoa roolia. Jälkimmäisessä voisin jopa pärjätäkin tosin.

 
Tuo,että pokerissa voisi pärjätä,saatikka,että sillä voisi menestyä vaatisi todella paljon aikaa uhrattavaksi.
 
Tuo pokerin telkkarista tsiigaaminen on kyllä äärimmäisen addiktoivaa puuhaa. Kavereiden kesken on todella mukavaa ajanvietettä.
 
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
MrHands
01.04.2006 17:33:32 (muokattu 01.04.2006 17:33:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nettipokerit on tylsää naksuttelua, mutta livenä hauskaakin hauskempaa hommaa!
 
Mulla on pari kaveria jotka on syönyt sisäelimensä noiden nettipokerien ansiosta. Yhdessä vaiheessa toinen oli 60k oikeaa rahaa voitolla, nykyään opintoveloissa.
 
Peoplez
01.04.2006 18:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelaan joo. Joitakin aikoja olen elättänyt itseni sillä, nyt olen myös oikeissa töissä ihan vaa sen takia että ois jotain vastuuta ja muutaki elämää. Saapa nähdä miten tulevaisuudessa, työt ei nimittäi oikee nappaa. Oon tehny hemmetisti hommaa ton pokerin eteen, ei se raha sieltä helpolla tule mutta jos hommia tekee niin voi päästä aivan loistaville tuntiansioille. Eikä tarvitse maksaa veroja.
 
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
MrHands
01.04.2006 18:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Raahessa paljon mnettiläisiä? Pelataanko joskus pokeria elävänä?
 
Sinap
01.04.2006 18:18:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä ne varoittavat kirjoitukset, joissa joku on hävinny tuhansia? Vai meneekö se niin, että suurin osa on pienien summien häviäjiä ja parhaat korjaa potin?
 
"Siinähän se tuubi onkin."
Jag
01.04.2006 18:19:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kellään olisi heittää linkkiä johonkin ilmaiseen nettipokeri huonesysteemiin?
 
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Heissi
01.04.2006 18:33:19 (muokattu 01.04.2006 18:34:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelaan joo. Harrastus on alkanut muuttua pikku hiljaa sivuansioita tuottavaksi hommaksi. Ei se kyllä mitään helppoa rahaa ole ja vaatii ainakin multa niin paljon joka päiväistä käsien ajattelua ja analysointia, että se tulee uniinkin. Jos sen sijaan haluaa helpolla vähän ylimääräistä niin kannattaa panostaa bonushuoraamiseen.
 
EDIT: hah, sama aloituslause kuin Peoplezilla.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Rocco_Longfella
01.04.2006 18:33:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pokerroom.com on tuttu paikka itselleni ja suosittelen sitä. Vertauskohteita ei ole, mutta ainakin on kaikki toiminut tuolla.
Netissä pelaaminen on vain kuin runkkaisi ilman käsiä, joten pelaan nykyään oikeastaan pelkästään ihan "livenä".
 
Joskus tulee naurettua, kun ihmiset kyselevät, että mikä järki on pelata pokeria, kun sehän on aivan tuurista kiinni. Justjoo.
Aloittelijan tuuri kyllä voimistuu aika hyvin tässä pelissä, kun he eivät aina tiedä, mikä on hyvä ja mikä huono käsi, eikä miten kannattaisi pelata siinä tilanteessa, joten heitä ei voi "lukea" niin helposti. :)
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Qsysi
01.04.2006 18:49:46 (muokattu 01.04.2006 19:20:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajoittain, www.fulltiltpoker.com
 
Ikäni nyt olen tuonne valehdellut, alle 21 kun olen, mutta enpä sitten pelaakkaan kuin leikkirahalla. Vittumaista siinä on, että kunnon peliä harvemmin saa varsinkaan pienillä määrillä pelatessa, kun sakki tulee ihan millä tahansa käsillä mukaan kun "ihan sama, ilmaiseksi saa kuitenkin lisää ladattua".
 
Holdemia pelaan, nimellä DogmaX
 
E: Pitäisi varmaan harkita tuon varsinaisen rahan kanssa pelaamista. Tuolla fulltiltpokerissa leikkirahalla pelatessa aloitetaan tonnista, nyt lopettaessa tilillä 4 700.
 
BLUES OUT WITH YOUR BALLS OUT!
Tympee Huttunen
01.04.2006 18:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen noin vuoden pelaillut. Lopetin työt, kun aloin muutamassa päivässä tienata enemmän, mitä rehkimällä. Helppoa hommaa ja varma voitto, kunhan osaa käyttää päätään. Mainittakoot vielä, että olen nyt ostamassa asuntoa. Uusi autokin on kiikarissa.
 
Ja vitut. Ikinä en noita lähtisi pelaamaan. Jollekin se antaa, mutta suurimmalta osalta se ottaa ja joiltakin menee henki ja terveys.
 
Pelkkä spide-pasianssikin tulee uniin joskus:/
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
ekikoo
01.04.2006 19:11:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kohtuu usein pidämme pokeri-iltoja. Hauskaa toimintaa hyvässä seurassa.
Koulussa silloin tällöin pelailen www.holdempoker.com
 
A signature? Oh wait...
MV
01.04.2006 20:30:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihmeen pokerivillitys nyt on tullut jostain? Johtunee Subin World poker tourista. Perkele, täällä on kaikki kaveritkin jo tuhlaamassa rahaa pelimerkkeihin ja pöytiin...
 
"I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more afraid of me than you are right now." -Jack Bauer
zekeode
01.04.2006 20:42:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin kaveri pelailee tota pokeria ja viime viikolla se osti oman saaren ja kaupassakin käy nykyään vaan helikopterilla. On kuulemma katellu Ebaystä jotain pientä valtiota, jonka voisi seuraavaksi ostaa.
 
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Turder
01.04.2006 20:45:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihmeen pokerivillitys nyt on tullut jostain? Johtunee Subin World poker tourista. Perkele, täällä on kaikki kaveritkin jo tuhlaamassa rahaa pelimerkkeihin ja pöytiin...
 
Jenkeissä pokeri on ollut viime parin kolmen vuoden ajan nopeimmin kasvava uhkapelimuoto. Vielä kun nettipelaaminen on helppoa niin isot rahat liikkuu. TV näkyvyyttä lisäsi vielä NHL-kauden työsulku, jonka urheilukanava ESPN korvasi pokerilla. "Pokerifirmat" tekivät mm. viime vuonna ylivoimaisesti kovinta tulosta pörssimarkkinoilla. Monen tekijän summa kantaa nyt hedelmää.
 
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 525 26 27 28 29

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «