Markus Y 28.03.2006 21:25:34 | |
---|
En vielä osaa sanoa. Penkkiä ainakin kehui hyväksi, pedaalista ei mitään tietoa. |
south_of_heaven 28.03.2006 21:29:07 | |
---|
vaikka sen hinta onkin 300 enemmän kuin aioit sijoittaa, on se kuitenkin n.500 vähemmän kuin uudesta + ne ylimääräiset kamat. Pari vuotta käytetty on luultavasti hyvässä kunnossa. Käy katsomassa ja kokeilemassa niitä. ilmoitti South_of_Heaven |
Markus Y 28.03.2006 21:33:51 (muokattu 28.03.2006 21:37:35) | |
---|
Juu, kyllä tässä (kukkaron kannalta valitettavasti) olen tuon ostamisen kannalle päätymässä. Perhana kun justiin menin ostamaan uuden kitaran (350 euroa), uuden tietokoneen (noin 1000 euroa) ja nyt sitten vielä tämä...ihan hyvin menee rahaa, kun palkkakin on vaan reilu 800 euroa/kk. Noh, onneksi on säästöjä :) edit: ja onhan noilla sitten jälleenmyyntiarvoa jos haluan niistä joskus eroon päästä. |
Peicco 28.03.2006 22:59:51 | |
---|
Eli vanhempi td3 -settaus. Ei meshhead virveliä? Onko toi edullinen, riippuu pitkälti tuplapoljinten laadusta. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
south_of_heaven 28.03.2006 23:25:44 | |
---|
Nii onko se uusi vai vanha settaus nyt sitten? ilmoitti South_of_Heaven |
Markus Y 28.03.2006 23:41:15 | |
---|
|
LumPus 29.03.2006 12:56:00 | |
---|
Ja Roland tänäaamuna julkaussu uutuudet Frankun messuilta. TD-6KV ja TD-3KV ovat uudistuneet suht mielenkiintoisen näköisesti. www.roland.fi ja uutudet tai vast. |
Legatus 29.03.2006 14:49:45 | |
---|
Ja Roland tänäaamuna julkaussu uutuudet Frankun messuilta. TD-6KV ja TD-3KV ovat uudistuneet suht mielenkiintoisen näköisesti. www.roland.fi ja uutudet tai vast. Näköjään on myös triggereitä uusittu. Siis ihan niitä irtotriggereitä. Eiku... |
LumPus 29.03.2006 14:54:29 | |
---|
Näköjään on myös triggereitä uusittu. Siis ihan niitä irtotriggereitä. joo, ne tuli jo NAMMissa. samoin uusi handsonic. |
Legatus 29.03.2006 15:17:17 | |
---|
joo, ne tuli jo NAMMissa. samoin uusi handsonic. Aha juu... En ole seurannut näitä joten en tiedä. Vetääköhän jo vertoja DDrumin triggereille nuo uudet. Eiku... |
LumPus 29.03.2006 15:17:55 | |
---|
Aha juu... En ole seurannut näitä joten en tiedä. Vetääköhän jo vertoja DDrumin triggereille nuo uudet. näin uskoisin. pitää testata kun taas jaloilleen pääsee. |
south_of_heaven 29.03.2006 21:13:58 | |
---|
kyllä vituttaa jos ovat sitten samanhintaisia. Toi hihat-pädi vähän arvelluttaa tosin. ilmoitti South_of_Heaven |
Markus Y 01.04.2006 12:22:56 (muokattu 01.04.2006 12:23:39) | |
---|
No ostin nyt tuon td-3 setin ja on kyllä kivat lelut. Pistän soittonäytettä sitten joskus 7 vuoden kuluttua :) |
No ostin nyt tuon td-3 setin ja on kyllä kivat lelut. Pistän soittonäytettä sitten joskus 7 vuoden kuluttua :) Sovitaan niin. Ostit laatutavaraa. ilmoitti South_of_Heaven |
Ragsu 06.04.2006 14:57:22 | |
---|
Terppa! Olisin kyselly parit kyssärit näistä sähkörumpu seteistä, että soveltuuko nää rankempaan hevin soittoon? Jos noin 1000-1500e budjetilla oon liikenteessä. Roland TD-3KW ja hintaaki 1050e http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=792 Roland TD-6KW Hinta 1490e http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=791 tossa 6KW:ssa näyttää olevan tuplat mukana ni vois sitä heviä hakkaa niillä mut onko ne sit mistään kotosin? Onko kellään kokemusta noista? Kerrostaloon olisi tulossa jotta voisi harjotella tiiviimmin. |
Peicco 06.04.2006 15:04:29 | |
---|
Terppa! Olisin kyselly parit kyssärit näistä sähkörumpu seteistä, että soveltuuko nää rankempaan hevin soittoon? Jos noin 1000-1500e budjetilla oon liikenteessä. Roland TD-3KW ja hintaaki 1050e http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=792 Roland TD-6KW Hinta 1490e http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=791 tossa 6KW:ssa näyttää olevan tuplat mukana ni vois sitä heviä hakkaa niillä mut onko ne sit mistään kotosin? Onko kellään kokemusta noista? Kerrostaloon olisi tulossa jotta voisi harjotella tiiviimmin. Jos olet tosissasi harrastamassa ja raha ei ole este, alempi on sun valinta. Ota tässä vaiheessa jo huomioon mahdolliset laajennustarpeet. Itselläni tuli juuri vastaan inputtien rajallisuus TD6:sen kanssa. Jos haluaa jotain (esim. symbaaleja, lehmänkellon, tomin) settiin lisää, ei siellä olekaan sitten inputteja näille padeille. Kerrostaloa ajatellen ainoa kysymysmerkki tossa on basaripadi. En tiedä minkälainen jyske tosta lähtee, mutta mesh-kalvollinen padi on hiljaisempi. Suurimman osan meteliä tekee yleensä kuitenkin itse pedaali eikä se mihin nuija osuu. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
grind 06.04.2006 15:11:29 (muokattu 06.04.2006 15:17:05) | |
---|
Suurimman osan meteliä tekee yleensä kuitenkin itse pedaali eikä se mihin nuija osuu. Jes, mesh on se valinta, mutta ei sekään todellakaan ihan hiljainen ole kun reippaammin potkuttelee. |
LumPus 06.04.2006 15:16:05 | |
---|
http://www.musiikkiliike.fi/?m=shop&a=product&t=791 tossa 6KW:ssa näyttää olevan tuplat mukana ni vois sitä heviä hakkaa niillä mut onko ne sit mistään kotosin? Onko kellään kokemusta noista? Kerrostaloon olisi tulossa jotta voisi harjotella tiiviimmin. tuo on rolandin oma mainoskuva, jossa on tuplapedaali kiinni. linkissä mainitaan että mukaan tulee Gibraltarin basaripedaali, arvo 85€, joten se on se giban edullisin sinkkupedaali eikä tupla. vähän hämäävää toki. |
Peicco 06.04.2006 15:43:56 | |
---|
Joo, olipas hölmö lause. Tarkoitin, että (ainakin itselläni) pedaalin jytinä ei suoranaisesti aiheudu nuijan iskeytymisestä padiin (verkkokalvoon) vaan enemmänkin on kyse jysäksestä joka kulkee läpi basaripadin ja jatkaa siitä läpi betonirakenteiden alakertaamme. Itse padi on aika hiljainen, mutta nuijan aiheuttama liikeenergia jysäyttää ilmeisesti koko padin sillä tavalla kohti lattiarakenteita, että se kuuluu alhaalla. Ymmärtäköhän tätäkään kukaan... En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
ÄM 06.04.2006 16:23:48 | |
---|
Joo, olipas hölmö lause. Tarkoitin, että (ainakin itselläni) pedaalin jytinä ei suoranaisesti aiheudu nuijan iskeytymisestä padiin (verkkokalvoon) vaan enemmänkin on kyse jysäksestä joka kulkee läpi basaripadin ja jatkaa siitä läpi betonirakenteiden alakertaamme. Itse padi on aika hiljainen, mutta nuijan aiheuttama liikeenergia jysäyttää ilmeisesti koko padin sillä tavalla kohti lattiarakenteita, että se kuuluu alhaalla. Ymmärtäköhän tätäkään kukaan... Niin ja siinä vieheessa, kun nuija pysähtyy kalvoon, välittyy ketjun välityksellä pedaalin akseliin aikamoinen alas päin suuntautuva isku. Tämä isku välittyy edelleen pedaalin runkoa myöten suoraan lattiarakenteisiin ja naapurit tykkää. Lattian läpi tunkeva värähtely lienee se suurin haitta naapureille, mitä kerrostalorummuttelusta koituu. Itse esim yhtenä yönä, baarista tultuani, yllyin etsimään ääniefektejä seuraavan päivän keikalle. Naputtelin ihan hiljaa etutomipadia, että kopina tuskin itselle kuului, kun raotin luuria. Räkin kautta kuitenkin alakertaan oli iskut ilmeisesti kantautuneet, kun seuraavana päivänä oli rapun ulko-ovessa vihainen lappu. Hauskaa oli, että joku alemman kerroksen naapuri (itse 7.:ssä) oli laittanut siihen toisen lapun jossa luki:"tämä on kerrostalo, jossa asuu eläviä ihmisiä. Jos etsit hiljaisuutta, sitä löytyy maaseudulta tai hautausmaalta!". Ja nimen omaan identifioinut sen niin, ettei missään nimessä tulisi sitä kuvaa, että se olis mun vastaus aiheeseen. Hienoa, kun ei tarvii edes itse sotiaan käydä. No ei, täytyy vissiin viimein rakennella joku kulluva alusta niille. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |