nikomati 20.03.2006 13:51:09 | |
---|
Onpa tasokasta keskustelua, kun jokaisen pitää päästä sanomaan jotain todella informatiivista voi pientä ku pitää ottaa asiat niin vakavasti. toivottavasti asiattomat kommenttini ei häirinnyt liikaa. "koskaan ei voi olla liian gei." |
carlos 20.03.2006 16:13:52 | |
---|
Itse en osaa arvailla, mikä se vielä julkaisematon pääesiintyjä on. Green Day olisi kovasti toivomuslistalla, mutta sen kesän keikoista ei ole vielä mitään tietoa. - - Monet bändeistä ovat kuitenkin sellaisia, ettei ne sano mitään Kiss FM/NRJ-porukalle. Mikä on vaan hyvä asia. öhh.. I can't hide but I can run for miles. |
Kozelek 20.03.2006 20:34:02 | |
---|
|
aarghto 20.03.2006 21:30:58 | |
---|
öhh.. Tool, Mogwai, Flogging Molly, Gogol Bordello, The Gathering, Opeth, Soilwork, Saxon.. Jotain tuollaisia mahtoi sillä meinata? It is better to be pissed off than pissed on. |
hanhjelm 21.03.2006 21:24:11 (muokattu 21.03.2006 21:24:52) | |
---|
voi pientä ku pitää ottaa asiat niin vakavasti. toivottavasti asiattomat kommenttini ei häirinnyt liikaa. Nyt kyllä huumori pois niistä viesteistä! Ei ole asiallista keskustelua sitten alkuunkaan!! Aika mielenkiintoisia nimiä kyllä Ruissaloon tulossa. Tosin Mew tuli juuri nähtyä ja Toolista en ole koskaan välittänyt.. mutta Floggin Molly on pakko katsastaa! |
nikomati 21.03.2006 21:47:02 | |
---|
Nyt kyllä huumori pois niistä viesteistä! Ei ole asiallista keskustelua sitten alkuunkaan!! Aika mielenkiintoisia nimiä kyllä Ruissaloon tulossa. Tosin Mew tuli juuri nähtyä ja Toolista en ole koskaan välittänyt.. mutta Floggin Molly on pakko katsastaa! hannes hiljaa. tulee muuten pökköä pesään ku näen sut seuraavaksi. "koskaan ei voi olla liian gei." |
a-ksu 21.03.2006 22:04:49 | |
---|
No tuliskohan se? SOAD on 7.7. keikalla Arizonasa ja 8.7. Californiassa. Kuten kotisivuilta on helposti havaittavissa. Tuliskohan se kesken jenkkirundin Turkuun n. 10 tunnin lentomatkan päähän? Jaa-a, paha sanoa. Joo kiitos infosta. Mut sun on myös hyvä tietää etten ollut tosissani luulemassa että SOAD tulis Ruisrockiin. |
Spike 31.03.2006 12:50:54 | |
---|
Milloin nuo päivämäärät mahtaa tarkentua? Jos vaikka Tool ja Opeth osuis samalle päivälle, niin ei muina enää tarvitsisi mennäkkään. Vaikka No Shame olis kyllä aika jees nähdä. You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold. |
aarghto 31.03.2006 13:01:36 | |
---|
Milloin nuo päivämäärät mahtaa tarkentua? Jos vaikka Tool ja Opeth osuis samalle päivälle, niin ei muina enää tarvitsisi mennäkkään. Vaikka No Shame olis kyllä aika jees nähdä. Eipä ole samalla päivällä. Tool on 9. päivä, Opeth 8. päivä. Bändien kotisivuilta nuo selviää. It is better to be pissed off than pissed on. |
elbowski 31.03.2006 15:19:57 | |
---|
Nyt sitä kansainvälistä pääesiintyjää julki! On taas kituutettu. Raivo määrää nuotin |
moose_88 31.03.2006 15:41:25 | |
---|
Nyt sitä kansainvälistä pääesiintyjää julki! On taas kituutettu. Niinpä. Luvattiin jo aikoja sitten, että muutaman päivän sisällä julkistetaan. Revin kohta pelihousut täällä kun ootan niin jännittyneenä. Tuleeko Ruisrockista 2006 kaikkien aikojen musiikkielämys vai vain ihan hyvät festarit? |
*Aleksi* 31.03.2006 17:04:32 | |
---|
Nyt sitä kansainvälistä pääesiintyjää julki! On taas kituutettu. Kuka oli viime vuoona ? En oikeen seuraillu.. .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
disarm 31.03.2006 22:31:31 | |
---|
Kuka oli viime vuoona ? En oikeen seuraillu.. Rammstein taisi olla viimekesän nimekkäin. Ja sit oli Velvet Revolverin tilalle hankittu Paradise Lost. hanuristi: Uusis on melko varmasti munaton pässi ja kompensoi sitä curlingilla. |
hanhjelm 31.03.2006 23:08:00 | |
---|
Olen aivan varma siitä että pääesiintyjä on joku hevihirvitys..:( |
*Aleksi* 31.03.2006 23:19:46 | |
---|
Olen aivan varma siitä että pääesiintyjä on joku hevihirvitys..:( Toivottavasti! .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
Olen aivan varma siitä että pääesiintyjä on joku hevihirvitys..:( Meikä toivoilee ton Valdemarin Provinssin povaaman Downin puolesta. Se olisi juhlintaa se. E. QOTSA ois aika hymyilyttävä kiinnitys myös. HUOM! Minun toiveillani ei ole minkäänlaista - edes huhullista - perää, nämä vain esiintyvät eri puolilla eurooppaa ensi kesänä, joten sinällään sauma löytyisi. Raivo määrää nuotin |
carlos 01.04.2006 13:36:02 | |
---|
Nyt sitä kansainvälistä pääesiintyjää julki! On taas kituutettu. Tattataratatataa. SOAD tulee provinssin sijasta ruisrockiin! Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Jubi 01.04.2006 14:25:23 | |
---|
Tattataratatataa. SOAD tulee provinssin sijasta ruisrockiin! Jaa, tarkistetaan informaatiota tämän 1.4 -päivämäärän jälkeen. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
disarm 01.04.2006 16:12:37 | |
---|
Tattataratatataa. SOAD tulee provinssin sijasta ruisrockiin! huono!!!!! hanuristi: Uusis on melko varmasti munaton pässi ja kompensoi sitä curlingilla. |
carlos 01.04.2006 17:44:04 | |
---|
huono!!!!! Hyvä!! Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |