Aihe: Teräsvilla
1 2 3 4 5
miscage
30.03.2006 20:39:16
Katsoo tätä asiaa miltä tahansa kantilta, niin päällimmäiseksi jää lopulta ihmetyttämään kuinka tiukkapipoista kansaa hevarit ja rokkarit ovat. Ja kaksinaamaista.

Itse en ole puristi/tiukkapipo, mutta tuo nyt on vaan yksinkertaisesti huono vitsi. Nuo ns. huumoribändit ovat aina perseestä, riippumatta parodiodaanko Teräsbetonia tai Cat-Catia. Hauskahan tuo on siinä ohjelmassa, mutta ei nyt perkele tarvitse alkaa levyttämään ja keikkailemaan.
I can't imagine why you wouldn't welcome any change, my friend.
Super-Jari
30.03.2006 20:57:19
Itse en ole puristi/tiukkapipo, mutta tuo nyt on vaan yksinkertaisesti huono vitsi. Nuo ns. huumoribändit ovat aina perseestä, riippumatta parodiodaanko Teräsbetonia tai Cat-Catia. Hauskahan tuo on siinä ohjelmassa, mutta ei nyt perkele tarvitse alkaa levyttämään ja keikkailemaan.

Tässäpä se tulikin. Vitsi toimi tvssä, mutta nyt se vähän venähti. Sen Il Vaselinon kanssa on ihan sama juttu.
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
jannu
31.03.2006 03:36:38 (muokattu 31.03.2006 03:37:39)
Selitä toki hieman tarkemmin mitä tällä tarkoitat.

Noh.

Yhtäältä tietty musaa kuunteleva porukka sylkee vihamielisesti kaiken päälle, joka ei istu omaan makuun. Samalla toisesta suunnasta taiteilijat vittuilevat toisille tai vääntävät jotain parodiavirityksiä, ja usein äänensävy on hivenen liian ivallinen ollakseen pelkkää huumoria. Sitten päälle vielä ne jotka puolustavat joko ilkkujia, ilkuttavia tai yleensäkin sitä omaa ja parasta suosikkia vedoten toisten huumorintajuttomuuteen jne. Ja tietenkin ne, jotka leimaavat kaikki omia suosikkejaan puolustavat perseennuolijoiksi. Ja kaikki ovat samaan aikaan niin helvetin suvaitsevaisia ja tsempaavat muita... Just joo.

Hupaisaa porukkaa kaikki tyynni. Mitenkäs se Herra Ylppö lauloikaan?... "Ei se ole sulta pois jos joku toinen menestyy."

Tai sitten mä vaan kuvittelen.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
Mohla
31.03.2006 08:52:48

Noh.

Yhtäältä tietty musaa kuunteleva porukka sylkee vihamielisesti kaiken päälle, joka ei istu omaan makuun. Samalla toisesta suunnasta taiteilijat vittuilevat toisille tai vääntävät jotain parodiavirityksiä, ja usein äänensävy on hivenen liian ivallinen ollakseen pelkkää huumoria. Sitten päälle vielä ne jotka puolustavat joko ilkkujia, ilkuttavia tai yleensäkin sitä omaa ja parasta suosikkia vedoten toisten huumorintajuttomuuteen jne. Ja tietenkin ne, jotka leimaavat kaikki omia suosikkejaan puolustavat perseennuolijoiksi. Ja kaikki ovat samaan aikaan niin helvetin suvaitsevaisia ja tsempaavat muita... Just joo.

Hupaisaa porukkaa kaikki tyynni. Mitenkäs se Herra Ylppö lauloikaan?... "Ei se ole sulta pois jos joku toinen menestyy."

Tai sitten mä vaan kuvittelen.

Et ilmeisesti Jannu katsonut tota videota? Mun mielestä huumorin pitäs olla hauskaa.
Mulla oli kovat odotukset tästä Teräsvilla hommasta, lukemani ja kuulemani perusteella, mutta tämä on oikeasti vain huono. Esim. Il Divo on ihan ok (ja aivan yhtä vitsinä ja parodioiden tehty) mutta se vaan toimii paremmin, koska sen eteen on oikeasti nähty vaivaa ja tehty se hyvin. Tällaista Teräsvillan tapaista kamaa voisi tehdä kuka tahansa yläasteelainen.

Normaalisti olisin samaa mieltä Jannun kanssa, mutta tässä ko. tapauksessa vaan en lähtisi tuolle linjalle.

...tai sit mä oon vaan katsonu liikaa Monty Pythonia ja muuta omasta mielestäni hyvää huumoria...
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Spike
31.03.2006 08:55:53
Se teräsvillan huumori ei välttämättä iske kauheasti sen takia, että teräsbetoni periaatteessa teki jo saman vitsin. Vitsi vitsistä.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
jannu
31.03.2006 13:45:24 (muokattu 31.03.2006 13:47:09)
Et ilmeisesti Jannu katsonut tota videota? Mun mielestä huumorin pitäs olla hauskaa.
Mulla oli kovat odotukset tästä Teräsvilla hommasta, lukemani ja kuulemani perusteella, mutta tämä on oikeasti vain huono. Esim. Il Divo on ihan ok (ja aivan yhtä vitsinä ja parodioiden tehty) mutta se vaan toimii paremmin, koska sen eteen on oikeasti nähty vaivaa ja tehty se hyvin. Tällaista Teräsvillan tapaista kamaa voisi tehdä kuka tahansa yläasteelainen.

Normaalisti olisin samaa mieltä Jannun kanssa, mutta tässä ko. tapauksessa vaan en lähtisi tuolle linjalle.

...tai sit mä oon vaan katsonu liikaa Monty Pythonia ja muuta omasta mielestäni hyvää huumoria...

Joo, katsoin ja ton biisinkin oon kuulut kyllä jo joskus tuossa. Eihän siinä mitään hauskaa ole, mutta samalla siihen pätee normi telkkarisääntö, eli jos ei tykkää niin ei tartte kattoa toiste ja sen voi unohtaa. Kaikki urputus aiheesta on ilmaista promoa teijöille. Olemme siis kaikki menneet samaan retkuun.

Mutta oikeasti, kyllä kaikki tää aika hupaisan kuvan piirtää "skenestä".
DaKiller
31.03.2006 18:29:35

Mutta oikeasti, kyllä kaikki tää aika hupaisan kuvan piirtää "skenestä".

Ei sitten tullut mieleen, että ehkä nyt kuitenkin yleistät aika kovalla kädellä ja samaa voisit mennä julistamaan vaikkapa humppafoorumille? Tuo vuodatus nyt oli melko tarpeeton, sillä eiköhän jokainen, joka tuohon hommaan ryhtyy (komedia, parodia) ole tietoinen, että jotkut eivät hommasta yksinkertaisesti nakkaa paskaakaan. Ei kiritiikki näidenkään poikien venettä kaada ja ihan tervettä se on tuoda oma mielipiteensä julki erinäisistä asioista, kuten esim. tämän vitsin toimivuudesta. Se, että joku alkaa moralisoimaan täysin tarpeettomasti ja halveksimaan kokonaisen genren ystäviä on joutavanpäiväistä lässytystä ja todella lapsellista touhua. Olkoon provo tai ei, silti.
Keppis
31.03.2006 21:51:22
Ei oikeen enään naurata se että näytetään sitä etusormipikkurilli-merkkiä, öristään "hauskan" kuuloisesti, kiroillaan ja TB:tä "hauskasti" matkien vielä kiljutaan. Saku ja Speedy riittää.

Olisivat tehneet läppää vaikka Matista ja Teposta.
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
jannu
31.03.2006 23:04:10
Se, että joku alkaa moralisoimaan täysin tarpeettomasti ja halveksimaan kokonaisen genren ystäviä on joutavanpäiväistä lässytystä ja todella lapsellista touhua. Olkoon provo tai ei, silti.

Osui näköjään ainakin kertaalleen.
Super-Jari
31.03.2006 23:40:27

Siis mitä nyt yrität todistaa? Sitäkö että hevikansa on tylsää ja huumorintajutonta idioottilaumaa? Haluatko jonkun palkinnon tai apurahan?
jannu
01.04.2006 00:04:24
Siis mitä nyt yrität todistaa? Sitäkö että hevikansa on tylsää ja huumorintajutonta idioottilaumaa?

Eikö ne sit ole? Äh, kunhan auon turpaani. Oon nähny jonkun muunkin joskus sitä täällä harjoittavan.

Haluatko jonkun palkinnon tai apurahan?

Mitä sulla on tarjota?
Super-Jari
01.04.2006 00:09:11
Eikö ne sit ole? Äh, kunhan auon turpaani. Oon nähny jonkun muunkin joskus sitä täällä harjoittavan.

Siis nimenomaan on. Seuraavaksi voisit todistaa että vesi on märkää.

Mitä sulla on tarjota?

Kuumaa päiväkahviseuraa.
jannu
01.04.2006 00:15:18
Siis nimenomaan on. Seuraavaksi voisit todistaa että vesi on märkää.

Täytynee tää toteuttaa empiirisen kokeen avulla. Piiiikku hetki...

*kävelee keittiöön*
*avaa hanan*
*toteaa*

Sanoisin, että vesi on märkää.

Kuumaa päiväkahviseuraa.

Houkutteleva tarjous.
DaKiller
01.04.2006 12:22:57

Eh, siis mikä osui ja mihin osui? Sanoisin, että sinun jollasi upposi aikaa sitten kun seilasit liian syville vesille.

Jos näet ihmisen putoavan katolta ja liiskautuvan katuun menetkö tekemään saman perässä?
BigPapa
01.04.2006 12:29:14 (muokattu 01.04.2006 17:22:19)

Teräsvillahan on ehdottoman hyvää ja lennokasta muusikko huumoria.Aivan loistava.Tuskin koskaan on saatu muusikkosketsejä toimimaan niiinkuin tuo.

Tämä oli aprillia.....heheh....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jannu
01.04.2006 13:25:37
Jos näet ihmisen putoavan katolta ja liiskautuvan katuun menetkö tekemään saman perässä?

Lausunto oli kohdistettu Vasaralle.

Mutta sä näytät kyllä vetäneen herneen nenään ihan oikeasti...
Stradlin
01.04.2006 16:25:54
Teräsvillahan on ehdottoman hyvää ja lennokasta muusikko huumoria.Aivan loistava.Tuskin koskaan on saatu muusikkosketsejä toimimaan niiinkuin tuo.

No kyllä se Spinal Tap toimi paremmin. Pari muutakin melkolailla Teräsvillaa parempaa
läppää olen nähnyt. Ihan hauska juttuhan toi on, mut ei nyt NIIN hauska, että ihan keikalle menisin tai levyn ostaisin.
Ain't It Fun?
DaKiller
01.04.2006 16:39:45

Lausunto oli kohdistettu Vasaralle.

Mutta sä näytät kyllä vetäneen herneen nenään ihan oikeasti...

Hohhoijaa. Näemmä kanssasi on turha edes yrittää keskustella järkevästi.
Hulfok
01.04.2006 16:49:57
Ei hele... Todella huono sketsi... Ainut ja oikea "hevi"-sketsi on kummelin speedy ja saku!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)