Blue Moon 29.08.2003 00:57:05 | |
---|
--- joku was not was tai vastaava se oli.jos joku tietää, kiitän Was Not Was hyvinkin. Vuodelta 1990. - Keep movin' on, life is this way - |
Karlsson 29.08.2003 09:10:29 | |
---|
ja mikä olikaan se pääasia Groovessa, ne "kikkailut" vai se et saa ne phyllyt liikkuun...??? No, pyllyt tietenkin. Mutta tarkoitin sitä, että Castor on suhteessa muuhun funkkiin kotomaassamme sangen tunnettu. Jatsia heti aamusta. |
Supernaut 29.08.2003 18:33:15 | |
---|
"Play That Funky Music" oli jättihitti vuonna 1976 mutta kun follow-uppia ei syntynyt niin bändi vaipui nopeasti unohduksiin. Taisi sillä ekalla albumilla pari muutakin biisiä funkata ihan kivasti hatarien muistikuvieni perusteella. Aivan. Hyvä levy on. Monipuolisia kappaleita ja pistää väkisinkin liikettä jalkoihin. Tanakat torvet ja hyvä meininki. Mukana on myös kaksi soulin klassikkoa funkimmin sovituksin: Nowhere to Run ja 99½. Ihmettelen ettei Wild Cherry ole suuremmassa maineessa, vaikka sen mielestäni ansaitsisi. Suosittelen. Funk you! |
niin missä täällä sivuilla o FUNK? kyllä täälläkin varamaan funkki ihmisiä on. Niin ja sit vielä et minkä laista on teidän mielestä hyvä funk mulle se on groovailua ja jonkinlaista rentoo meininkiä (ja slap&poppia heh.. kun oon basisti sgi-bada papa sgibim bamba dau) Itse näen ("hyvän" (mun mielest.)) funkin kumminkin niinkun jazziin kuulumattomaks ja mun mielest siinä pitää olla ballseja eikä mitään helvetin yli kliinejä jazzi saundeja. what ever groove is all I need FUNK! Välillä tuntuu että mä en haluu mitään niin kovasti kun ostaa basson ja opetella slapyttämään sillä. Kertokaahan hyviä funk bassottelu bändejä. |
zorro 22.10.2003 13:21:07 | |
---|
Herbie Hancock - HeadHunters. siinä on kunnon funkki/jazz levy, jossa ne vetää ilman "vakituista" Wah kitaraa.. Ku Herbie vetää ne filtterit sytsillä! jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
pimp 22.10.2003 13:41:22 | |
---|
My papa was a rolling stone where ever he laid his head was his home offtopic My daddy was a rolling, rolling stone He rolled away one day and he never came home |