Aihe: Squier Stratocasterin jälleenmyyntiarvo
1 2
Ocean Boulevard
31.03.2006 17:56:26
Squier vuodelta 1983... ...JV55383.

http://www.fender.com/support/dating/japanese_dating.php

Ihan ensimmäisiä Japanissa valmistettuja Squiereita tuon mukaan. Kyllähän ne huomattavasti korkeammalle arvostetaan (itselläni ei kosketusta kyseisiin Squiereihin) kuin nämä nykyiset Kiina/Indonesia Squierit. Hintakin sen mukaan sitten. Mitäs noista nyt on pyydetty? Useita satoja euroja joka tapauksessa.
Riku Rotten
31.03.2006 18:02:45
Eli annoit lahjaksi rahaa :D

Meni siinä muutama vuosi välissä.
Riku Rotten
31.03.2006 19:13:19
EDIT: Jännä juttu! Mullakin on katkennut kampi tohon sisään -> korjaajalle ja tilalle uudet jengat ja paksumpi kampi. Hyvin toimii. Taitaa olla tyyppivika :D

Mun katkesi jengojen juuresta. Matriaali on ollut huonoa, sillä kunnon raudasta tehty kampi kestää ohuempanakin.
Raksu89
02.04.2006 20:30:49
Oletetaan että oon nyt myynyt sen Squierin ja olen menossa ostamaan sitä Ibanezia, niin kuinka paljon siitä pitäisi saada tingittyä (hinta liikkeessä 425€)?
Ville A.
02.04.2006 21:20:33
Thomannin sivuilla vastaava kitara maksaa 444€, joten siitä tuskin enää paljoa alas tullaan. tietenkin sitten kannattaa tinkiä hihnaa, plekuja, kielisettiä yms. sälää mukaan kauppaan.. Tässä taas nähdään, että ei se ruoho ole aina vihreämpää saksan maalla, vaan täälläkin myydään kitaroita jo ihan kohtuulliseen hintaan.
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)