Aihe: Strapping Young Ladin uusi levy
1 2 3 4 5 6 727 28 29 30 31
Kuljukka
30.03.2006 22:52:01
Musta kaks uusinta on niin helevetin tykkejä. Muhun itse asiassa city ei iske läheskään yhtä paljon ku SYL ja Alien, noissa uudemissa on parempi soundi ja toteutus, mun mielestä.
tommijk
30.03.2006 23:12:18
Musta kaks uusinta on niin helevetin tykkejä. Muhun itse asiassa city ei iske läheskään yhtä paljon ku SYL ja Alien, noissa uudemissa on parempi soundi ja toteutus, mun mielestä.

Samaa mieltä. City on tosin jäänyt vähimmälle kuuntelulle, ehkä se vielä joskus aukeaa.
OSTAKAA mun valvetroniksi!
Milkop
30.03.2006 23:14:18

Mulle taas City on rakkain SYL-levy, niin uskomattoman vihainen kokonaisuus, että melkeinpä naurattaa. Alien on myöskin ihan julmettu kiekko, samoin hymyilyttävä debyytti. Nimilevystä en sitten niin paljon ole koskaan innostunut, tuntuu jotenkin vähän liian suoraviivaiselta ja simppeliltä omaan makuun. Ei sillä etteikö sekin aivan helkkarin kova levy olisi...
Helvetinpartaterä
31.03.2006 08:01:34 (muokattu 31.03.2006 08:02:23)

Nonii nysse oli Hesarissa, eli SYL tulloo Suomeen! Jepujee!
ED: Ai täällä olikin tästä jo. Noh ei mulla sitten mitään...
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
pehko
31.03.2006 12:04:53

kyllä 55e ei ole paljoa lauantailta, kun SYL:iä ja Deftonesia menee äimäilemään...jesjesjee!
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
aarghto
31.03.2006 12:23:21

kyllä 55e ei ole paljoa lauantailta, kun SYL:iä ja Deftonesia menee äimäilemään...jesjesjee!

Ja Coheed & Cambriaa :) Ei sielä Provinssissa sitten oikein muuta olekaan.
It is better to be pissed off than pissed on.
KoRn88.
31.03.2006 13:29:55

Ei se lippu niin paha ole, mutta matkat ja mahdolliset yöpymiset tulee pirun kalliiksi täältä asti lähhdettynä. Pakko tuonne silti on lähteä.

metallia Kemistä: UNIC
marke-
31.03.2006 14:34:14 (muokattu 31.03.2006 14:37:12)
Ei jumalauta. Tarvii sit olla kaksilla festareilla ainakin. SYL, Opeth ja Tool. Kai joku Emperor tulee viel tuskaan ni ei tartte keksia ylimaaraselle rahalle turhaa kayttoa.

EDIT: Tottakai Anathema tulee tuskaan ja pari muutakin. Mita helvettia? Luulin ettei suomeen tule ikina hyvia bandeja.. Opintolaina hyotykayttoon.
Seksi
Ali
01.04.2006 11:25:47 (muokattu 01.04.2006 11:26:36)

Oma rankking:
1. City
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. SYL
3. Alien
4. HAARHT

Elikkä City on aivan superlatiivinen verrattuna muihin levyihin, vaikka muut levyt ovatkin aivan perkeleen tiukkoja. Se viha, kaaos ja soundi, jota levy edustaa on yksinkertaisesti vertaansa vailla. Alien oli suoraan sanottuna pieni pettymys, mutta hyvä levy silti.

EDIT: Niin ja kyllähän tässä vakavasti pitää alkaa harkitsemaan opintolainaa kesän festareita varten. :D
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
pehko
01.04.2006 12:06:03

munsta Alien on ehdottomasti paras...tulee niin vapauttava tunne, kun sitä kuuntelee.
Itselleni City ei ole joo iskenyt niin paljoa, kun mitä kanssakuuntelijoille....mutta siis helvetin kova levy kuitenkin on, ei siinä mitään. Niinkun kaikki SYLit. Tosin, tuota ekaa en vielä omista. Pitänee kai hankkia jossainvaiheessa.
Shit In My Mouth And Call Me Your Sister
Tribu
01.04.2006 12:11:34
Odotukset on kovat uutta levyä kohtaan.

City ja Alien on mulla jaetulla ykkössijalla, jaetulla kakkossijalla on sitten SYL ja HAARHT
Paradigma
03.04.2006 09:57:38

Paras levy on mun mielestä ehkä Alien. Lähellä on City. Mut SYL on aika tylsä, ja debyytti kärsii kun ei oo hoglania
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
ANtTIKRISTUS
03.04.2006 10:10:25 (muokattu 03.04.2006 10:15:52)
Cityä ja SYLiä olen jonkun verran kuunnellut. Ei ole vielä oikein napannut, (muutamat kappaleet kyllä ihan jees...) mutta pitää varmaan uhrata näihin enemmän aikaa. Jospa niihin pikkuhiljaa pääsisi sisälle.

Townsendin Synchestrasta alan tosin pikkuhiljaa pitämään ihan tosissaan. Onko se Devin ollut muuten itse pääperkeleenä (säv./sanoitus/soittaminen) kummassakin SYLissä ja näillä soololevyillään? Pahasti epäilen, Devinillä on kuitenkin niin tunnistettava ja uniikki tyylinsä näissä projeketeissa.

Pitääpä vähän tutkailla...

E: Joo-o kävin heavydeavyn sivuilla ja huomasin, että onhan se Devin ollut pääasiallisena puuhamiehenä suurimmalla osalla levyistä. Tuottelias kaveri.
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
KTR
03.04.2006 11:27:11 (muokattu 03.04.2006 11:28:10)
City, SYL ja Alien... jep. Tossa järjestyksessä hyvyyttä. City parhaimpana. Se on mitä parhain ahdistuksenpurkulevy. Kun oikein ahdistaa ja vituttaa nii Detox soimaan. Sillä se lähtee.

edit: Eiku Alien on parempi ku SYL. Tai ne on molemmat huippuja. Kaikki Devinin tekoset on huippuja. Ei niitä järjestykseen tartte laittaa senkin hupsut.
Spiral
03.04.2006 16:41:32 (muokattu 03.04.2006 16:45:34)

Nonii nysse oli Hesarissa, eli SYL tulloo Suomeen! Jepujee!
ED: Ai täällä olikin tästä jo. Noh ei mulla sitten mitään...

Millon ja minne?!?

edit: Äääh, jaa, näemmä Provinssiin. Blääh. Olis nyt vaan tullu ihan omalle keikalleen.
Petrukki
06.04.2006 15:43:29 (muokattu 06.04.2006 15:43:52)
Joo, ois saanu tulla omalle keikalla. Ei viittis oikeen maksaa muusta kuin SYListä. Eli missaan varmaan vuoden tärkeimmän keikan :/ (tai luultavasti koko vuosikymmenen).
Haen bändia Turusta, metalli-tyyli (progahtava!!), voisin olla komppikitaristi ja leadikin, mutta tilu ei mee... vielä.
bedlam
06.04.2006 20:18:17

Pitäisiköhän minunkin noihin muihin SYL-tuotoksiin koettaa tutustua. City-levy oli minusta melkoisen karseaa tuubaa muutamaa kohokohtaa lukuunottamatta. En tiedä kuinka mielipiteeni olisi erilainen jos miksaus olisi jotain muuta kuin mitä se Devin-tuotannoissa on.
http://www.mikseri.net/kiasma
marke-
07.04.2006 15:01:39
Pitäisiköhän minunkin noihin muihin SYL-tuotoksiin koettaa tutustua. City-levy oli minusta melkoisen karseaa tuubaa muutamaa kohokohtaa lukuunottamatta. En tiedä kuinka mielipiteeni olisi erilainen jos miksaus olisi jotain muuta kuin mitä se Devin-tuotannoissa on.

Suosittelen kyllä. Kannattaa kuunnella ehkä objektiivisesti, eikä kysyä kavereilta jos ennakko-asenteet on mitä on. City vie aikaa sulatella, ainakin vei mulla..
Seksi
Torniojaws
11.04.2006 10:35:46

None more Black!

Freaks!!!

The New Black is in the mixing stage now, and I've just recieved the first little 'taste' of how things are proceding...Mike Fraser is doing a fantastic job, and the mixes are sounding precise, well defined, and just amazing! It's a real treat to hear everything sitting so well in the mix.
Everything is on track, and this has been a first-rate recording experience.
All 8 cylinders of this MF are humming nicely.
Looking forward to getting this show on the road.
That's it for now, Gene will be doing a big 'Gene-style' update in the near future, so watch for that on the SYL site (strappingyounglad.com), and of course, right here as well.
Regards,

Simon

Sanoopi Jed forumilla.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)