Speed of light 31.03.2006 15:59:29 | |
---|
Eli tommosen tallan ostin ja nyt on pieni ongelma! Rupesin tota mun Tokai stratoon kiinnittämään ja kun olin saanu sen kiinni niin huomasin, et koko talla sojottaa ihan pystyssä? Tä!? Ei alkuperäsen tallan kanssa ollu mitään tommosta ongelmaa! Miten toi kuuluis oikeaoppisesti kiinnittää? Vai onko mahdollista,et se ei vaan sovi tohon mun malliin? |
Oliskohan jousia liian vähän? Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
Speed of light 31.03.2006 17:06:17 | |
---|
Oliskohan jousia liian vähän? Ei mulla ole jouset eikä kielet vielä kiinni. Mut se on niin tiukasti siinä ylhäällä, et en usko jousien vetovoiman riittävän vetämään sitä alas!? |
Vainhaalee 31.03.2006 17:08:18 | |
---|
Onko kiinnitysruuvit liian piukassa? Hail to the King, Baby! |
Rypsolisti 31.03.2006 17:17:35 | |
---|
Onko kiinnitysruuvit liian piukassa? Tää saattas olla ongelma. Itselle kävi samoin kun pistin ruuvit liian tiukalle varsinkin keskimmäiset. |
LamaAjanElvis 31.03.2006 18:24:50 | |
---|
Ei mulla ole jouset eikä kielet vielä kiinni. Mut se on niin tiukasti siinä ylhäällä, et en usko jousien vetovoiman riittävän vetämään sitä alas!? Ne 6kiinnitysruuvia on tosiaan liian tiukalla. Ei niitä tartte pohjaan asti ruuvata ollenkaan. Kato silleen, että kun talla on tasalla niin jätä sittenkin vielä vähän löysää ruuveihin. Muuten sanoo että RUKS kun kammetat. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
Speed of light 31.03.2006 19:12:57 | |
---|
Ne 6kiinnitysruuvia on tosiaan liian tiukalla. Ei niitä tartte pohjaan asti ruuvata ollenkaan. Kato silleen, että kun talla on tasalla niin jätä sittenkin vielä vähän löysää ruuveihin. Muuten sanoo että RUKS kun kammetat. Kiitti paljon! Mä testaan! Mä ajattelin et ruuvien pitää olla pohjassa! No onneks en onnistunu enempää tuhoa tekemän. |