jami87 31.03.2006 14:26:56 | |
---|
Täältähän onkin nyt hyvä kysyä :) mitä tuo kuu ja nuoli ylöspäin tuossa alaalla tarkoittaa: http://koti.japo.fi/~vikniivi/masiina/ScreenShot0.jpg Eikös se oo, että saat levelin ylöspäin? Eli meet nukkumaan johonkin sänkyyn, niin kokonaislevelis nousee ylöspäin. En oo ihan varma tosta, ku kattelen vähän väliä muutenkin noita level-valikoita, niin tiedän aina, koska kokonaislevelit nousee. YOU NEGATIVE GAY IS FAN AND THEM NEVER GET PUSY OF A GRLZ! - Järvihirviö |
Eikös se oo, että saat levelin ylöspäin? Eli meet nukkumaan johonkin sänkyyn, niin kokonaislevelis nousee ylöspäin. En oo ihan varma tosta, ku kattelen vähän väliä muutenkin noita level-valikoita, niin tiedän aina, koska kokonaislevelit nousee. Tuotahan se tarkoittaa, eli hahmosi on valmis levuttamaan. EDIT: Eikös näitä juttuja lue ohjeissa? Vettä! |
Bilharzia 31.03.2006 18:47:41 | |
---|
Thief's guild ja dark brotherhood kestit käynnissä. Main Questi on aika köykästä kamaa näihin verrattuna. Tarvii vähän yrittääkin nyt. |
Veco 31.03.2006 19:30:20 | |
---|
Nyt tuli vittumainen juttu. Mage Guildin tehtävä, missä häiskä pitää hakea luolasta, että saa Recomendationin, niin se ei uskalla tulla ulos sieltä vaikka oon tappanu kaikki vihulaiset. Joku bugi? Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Shitmanek 31.03.2006 19:37:19 | |
---|
Jostain luin että tuo Radeon X-sarja ei vielä tukisi sitä mutta sitä linkkiä ei nyt suoraan ole tähän heittää, se HDR kuitenkin vain näkyy pelissä valoissa ja muissa heijastumisissa, tuossa oli Far Cry:sta kuvia joissa verrataan ilman ja HDR:n kanssa: Niin, kyllä tiedän miltä HDR näyttää ;) "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Osmo 01.04.2006 13:26:19 | |
---|
Nyt tuli vittumainen juttu. Mage Guildin tehtävä, missä häiskä pitää hakea luolasta, että saa Recomendationin, niin se ei uskalla tulla ulos sieltä vaikka oon tappanu kaikki vihulaiset. Joku bugi? Jaajaa. Kyllä se mulla ihan suosiolla sieltä lähti. Sano vaan että seuraa, ni poika oli perseessä kiinni. Jos sulla lymyilee vielä yks zombi jossain nurkassa. Pixies. |
Tenho 01.04.2006 13:58:31 | |
---|
Nyt tuli vittumainen juttu. Mage Guildin tehtävä, missä häiskä pitää hakea luolasta, että saa Recomendationin, niin se ei uskalla tulla ulos sieltä vaikka oon tappanu kaikki vihulaiset. Joku bugi? Tarkista kunnolla, että olet oikeaasti _koko_ luolastosta tappanut ne vihulaiset. Onko täällä spoiler-tageja? Olisi periaatteessa tässäkin threadissa ihan paikallaan.. |
Milkop 01.04.2006 14:19:43 | |
---|
Kokeilin huvikseni ropailla Oblivion.iniä ja sitten pistin säädöiksi 1024x768, 2xAA ja Bloomin. Toimii oikein pelattavasti ja näyttää komealta. Mutta screenshottien nappailu ei toimi vieläkään...En tiedä mistä johtuu, kun ini-tiedostoon olen kumminkin tarvittavat säädöt tehnyt. Hämäävää :( |
Rocco_Longfella 01.04.2006 14:47:51 | |
---|
Onko täällä spoiler-tageja? Olisi periaatteessa tässäkin threadissa ihan paikallaan.. http://www.rot13.com/Kirjoita tuonne ja klikkaa cypheriä. Tadaa, tekstisi on sillisalaattia. Sen vain kopipastettaa tänne, niin kukaan ei varmasti lue sitä vahingossa. Sillisalaatin saa takaisin luettavaksi samalla tavalla, ja on kohteliasta pistää viestiisi myös linkki tuonne sivulle, jos tuota käytät. Saisi melkein yleistyä täälläkin tuon käyttö. Pelit.fissä on ahkerasti käytössä ja hyvin toimii. Tai sitten ne spoiler-tagit.. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Quark 01.04.2006 15:04:53 | |
---|
Mutta screenshottien nappailu ei toimi vieläkään...En tiedä mistä johtuu, kun ini-tiedostoon olen kumminkin tarvittavat säädöt tehnyt. Hämäävää :( Mulla on sama juttu. Hämäävää, tosiaan :( They lock me in the cellar and feed me pins! |
Veco 01.04.2006 17:59:40 | |
---|
Tarkista kunnolla, että olet oikeaasti _koko_ luolastosta tappanut ne vihulaiset. Onko täällä spoiler-tageja? Olisi periaatteessa tässäkin threadissa ihan paikallaan.. Olen tappanut, kaikki paikat tutkinu moneen kertaan. Luolassa ei oo yhtään vihollista. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Brian May jr. 01.04.2006 18:14:34 (muokattu 01.04.2006 18:15:02) | |
---|
Vettä! |
Torniojaws 01.04.2006 18:56:22 | |
---|
Kokeilin huvikseni ropailla Oblivion.iniä ja sitten pistin säädöiksi 1024x768, 2xAA ja Bloomin. Toimii oikein pelattavasti ja näyttää komealta. Mutta screenshottien nappailu ei toimi vieläkään...En tiedä mistä johtuu, kun ini-tiedostoon olen kumminkin tarvittavat säädöt tehnyt. Hämäävää :( Tuo tuntuu olevan erittäin yleinen ongelma - joillain asetuksilla Screenshot ei yksinkertaisesti toimi. Luulen, että tuo korjataan patchissa koska tuota ei ole ihan muutamalla henkilöllä tapahtunut. Itse käytän Frapsia kuvien ottamiseen. |
Veco 02.04.2006 10:43:21 | |
---|
Nyt tuli vittumainen juttu. Mage Guildin tehtävä, missä häiskä pitää hakea luolasta, että saa Recomendationin, niin se ei uskalla tulla ulos sieltä vaikka oon tappanu kaikki vihulaiset. Joku bugi? Apuja tuohon. Mikä mättää? Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Veco 02.04.2006 16:29:37 | |
---|
Jes nyt tuli toinen bugi. Mage Guildin tehtävä missä pitää hakea kaulakoru. Se ei suostu ottaa sitä vastaan... Voi prkl tän kaa. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
jami87 02.04.2006 16:48:08 | |
---|
Jes nyt tuli toinen bugi. Mage Guildin tehtävä missä pitää hakea kaulakoru. Se ei suostu ottaa sitä vastaan... Voi prkl tän kaa. En tiedä yhtään, mistä tehtävästä on kyse enkä tiedä, mitä siinä pitää tehdä, mutta ethän oo varastanu sitä kaulakorua? Siis sellattis, että siinä on se punaisen käden kuva. Monissa tehtävissä ei meinaan porukka ota vastaan varastettuja esineitä. Mua pisti ketuttamaan yhdessä tehtävässä ku yhelle eukolle piti kerätä 5 valkosipulia. Noh, ostin neljä valkosipulia ja varastin yhden eikä se perkeleen yks varastettu valkosipuli kelvannut. YOU NEGATIVE GAY IS FAN AND THEM NEVER GET PUSY OF A GRLZ! - Järvihirviö |
Veco 02.04.2006 17:00:26 | |
---|
En tiedä yhtään, mistä tehtävästä on kyse enkä tiedä, mitä siinä pitää tehdä, mutta ethän oo varastanu sitä kaulakorua? Siis sellattis, että siinä on se punaisen käden kuva. Monissa tehtävissä ei meinaan porukka ota vastaan varastettuja esineitä. Mua pisti ketuttamaan yhdessä tehtävässä ku yhelle eukolle piti kerätä 5 valkosipulia. Noh, ostin neljä valkosipulia ja varastin yhden eikä se perkeleen yks varastettu valkosipuli kelvannut. Ei oo. Pitää hakea luolasta laatikosta. Ja siellä on karhu joku pahistyttö ja ihme örkki, en tappanu niitä vaan juoksin pakoon ku ei oo mitään mahollisuutta voittaa. Oiskohan ne pitäny tappaa? En kyll usko ku puhutaan vaan että se koru pitää hakea sieltä ja tuoda. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Torniojaws 02.04.2006 23:43:32 (muokattu 02.04.2006 23:45:49) | |
---|
Huomasinpa tuossa, että on itselläkin prossu pullonkaulana (no, ei se ihme ole, mutta pakko oli jokin A64 ostaa että sai 7800 GT:n käyttöön ;) ), niin pistin sen sitten hyötykäyttöön. Pelaan nyt 1280 x 960, 0x AA, 16x AF, HDR, kaikki asetukset tapissa pelissä ja edelleen pyörii identtisellä nopeudella. Mikäs ollessa. Nyt alkaa vähitellen olla kaikki tehtynä ukolla. Paikkoja on löytynyt 250 kpl, läpipelattuja Questeja on 140 kpl, kohta on kaikki skillit 100:ssa eikä mistään enää löydy parempaa varustetta, edes Daedrojen questeista. 91 tuntia on ukolla nyt peliaikaa takana, olisikohan aika aloittaa uusi hahmo. Tällainen sattui muuten silmään: http://koti.mbnet.fi/juhau/oblivion-4.jpg Morrowindia pelanneet tietänevät kenestä puhuvat ;) |
Stradlin 03.04.2006 00:02:48 | |
---|
Ain't It Fun? |
Uruk 03.04.2006 08:28:52 | |
---|
Menikö ne Jiubin tappamaan. :((( (ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |