Aihe: Mustekalahousut
1 2 3
Skebameizi
30.03.2006 17:55:46

Mistäkökän tämän kuvan kaltaisia mustekalahousuja voisi saada?
http://netti.nic.fi/~mattlar/niskalaukaus/galleria/ankka0301.jpg

Leather Heaveneissa noita on kuulemma joskus pyörinyt mutta Lahdessa ei ainakaan ollut. Saksasta saisi tilattua mutta ei oikein viitsisi..

Kaikki vihjeet otetaan vastaan.
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna?
aarghto
30.03.2006 18:21:48

Mistäkökän tämän kuvan kaltaisia mustekalahousuja voisi saada?
http://netti.nic.fi/~mattlar/niskalaukaus/galleria/ankka0301.jpg

Leather Heaveneissa noita on kuulemma joskus pyörinyt mutta Lahdessa ei ainakaan ollut. Saksasta saisi tilattua mutta ei oikein viitsisi..

Kaikki vihjeet otetaan vastaan.

Tampereen Leather Heavenissa on tuollaisia ainakin kahta eri mallia. Tai ainakin viimeksi kun kävin siellä niin oli (n. 2vko. sitten).
It is better to be pissed off than pissed on.
noir
31.03.2006 01:32:43
Mustekalahousut? Monessa paikassa ovat kulkeneet nimellä "bondagehousut".
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Stain
31.03.2006 09:30:20
Kannattaa varoa kun menee hissiin tuollaiset jalassa.
It's a bittersweet symphony, this life
Järvihirviö
31.03.2006 14:04:58
Aika candy-raver -byysat. Yuck.
-Cale
31.03.2006 21:38:48
Karmeat ovat. Joo ei mulla muuta...
Jormaz
01.04.2006 00:40:45 (muokattu 01.04.2006 00:42:24)
Ainakin ne pahimmat pussiversiot on todella keijarit.
L: http://www.leatherheaven.com/images … s/HO33H_ho35_np160p_ho33h_tp192.gif

UUH! I'll just get me coat!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Mediamoguli
01.04.2006 11:48:42
Tästä lienee varoitettu että ei tulla höpisemään jonsei tiiä mistä höpisee, mutta yritän silti. Porissa yhdestä liikkeestä tuollaisia housuja löytyi ainakin vielä syksyllä. Mutta ongelma on se, etten muista ko. liikkeen nimeä. Mutta Teljäntorilla (löytyy kysymällä) se putiikki oli/on, sinne vaan ja lykkyä pyttyyn!
Ars gratia pecuniae
Da Make
01.04.2006 13:52:30
Remmi-ihmeet.
Backstreet ainakin myy tuollaisia. Näyttävät erittäin kauheilta ja huonolaatuisilta.
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
GhostOfTheSun
01.04.2006 14:37:09
Hyi vittu!

Just yksi päivä meinasinkin avautua tästä "muoti-ilmiöstä". Aivan hirveät. Varsinkin, kun nämä on yleensä yhdistetty sellaiseen teknojoukahais-lookkiin. Saatana, pitäkää mustekalanne...
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
carlos
01.04.2006 19:36:21
Miksei ite voi sitoa tommosia naruja kiinni housuihin?
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up.
Hohhoijaa
01.04.2006 20:15:32
Miksei ite voi sitoa tommosia naruja kiinni housuihin?

Jotkut Ei Vaan Osaa.
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
Mimi
02.04.2006 15:07:52
Hyi vittu!

Just yksi päivä meinasinkin avautua tästä "muoti-ilmiöstä". Aivan hirveät. Varsinkin, kun nämä on yleensä yhdistetty sellaiseen teknojoukahais-lookkiin. Saatana, pitäkää mustekalanne...

Mikä ihme on teknojoukahais-look?

Taidan kuulua vähemmistöön, mutta mielestäni tommoset housut o hienot. Tai ei välttämättä noi Leather Heavenin pahimmat versiot, joissa on aika paljon tuota tavaraa. Kohtuus kaikessa sentään. Itse voisin jonkinmoiset hankkia.

Jos on valmis maksamaan palio, niin kannattaa kysyä josko O.D.D Metalwearin (kuopiolainen vaateyritys) tyypit suostuisi vähän kustomoimaan nuita valmiita mallejaan jos ei niistä jo valmiiksi mieleistä löydy. www.oddmetalwear.com
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
Minulle lahjoitettiin neljä miljoonaa neliökilometriä planetaarista sumua tuolta toisesta tähtijärjestelmästä. Mystistä.
Järvihirviö
02.04.2006 15:47:03 (muokattu 02.04.2006 15:47:36)
Mikä ihme on teknojoukahais-look?

Aiemmin mainittu "candy-raver" -look.
Tollaisten käyttö yhdistetään yleensä rotterdamin, gabberin, nrg:n ja muun ns. hard dancen reivipiireihin. Teknon (Siis oikean technon, ei maallikkojen päin persettä menneen käsityksen ) kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Tyyppireivaaja oikealla: http://www.raversdigest.com/issue9/TEKNCNDY/fine%20raver.JPG

Ja ääriesimerkki 'karkkireivaajasta': http://www.mtcoffinz.com/Hair_Falls/Rainbow_Dolly_Falls3.jpg
tigrushka
02.04.2006 16:46:26
teknojoukahais-look

:D

Tässä on Joukahaisella lonkero jos toinenkin säärten ympärillä...
http://www.bifrost.it/FINNI/Immagini/Joukahainen.JPG
"Z115 voi ei Q ny 3n pää5e luk33 mitä ErTzA, mun ihQ raXu, on kirj0tt4nu mulle!!"
Mimi
02.04.2006 18:53:59
Aiemmin mainittu "candy-raver" -look.
Tollaisten käyttö yhdistetään yleensä rotterdamin, gabberin, nrg:n ja muun ns. hard dancen reivipiireihin.

Kiitos kun selvensit. Nytpä tiedän.
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
Minulle lahjoitettiin neljä miljoonaa neliökilometriä planetaarista sumua tuolta toisesta tähtijärjestelmästä. Mystistä.
Skebameizi
03.04.2006 14:09:10 (muokattu 03.04.2006 14:13:19)

Taidan kuulua vähemmistöön, mutta mielestäni tommoset housut o hienot. Tai ei välttämättä noi Leather Heavenin pahimmat versiot, joissa on aika paljon tuota tavaraa. Kohtuus kaikessa sentään. Itse voisin jonkinmoiset hankkia.

Samaa mieltä. Tarkoitan nimenomaan noita ihan mustia, muuten ihan tavallisten reisitaskuhousujen näköisiä joissa on mustia remmejä.

Ja tarkotukseni ei ole olla omaperäinen, massasta poikkeava kiljupunkkarierilainen, vaan mun mielestä noi mustat remmihousut vaan on hienot.

Niin, ja ois kiva jos voitais pysyä asialinjalla. En minäkään mene Negative-ketjuun kirjoittamaan jos ei ole muuta asiaa kuin "Negative on paska." Semmosta.
noir
03.04.2006 15:43:35
Niin, ja ois kiva jos voitais pysyä asialinjalla. En minäkään mene Negative-ketjuun kirjoittamaan jos ei ole muuta asiaa kuin "Negative on paska." Semmosta.

Totta. Jos menee Negative-ketjuun kirjoittamaan "Negative on paska", on hyvä pistää järkevät perustelut mukaan. Esimerkiksi, "Negative on paska, koska se on kakkaa".
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Skebameizi
03.04.2006 18:07:36

Totta. Jos menee Negative-ketjuun kirjoittamaan "Negative on paska", on hyvä pistää järkevät perustelut mukaan. Esimerkiksi, "Negative on paska, koska se on kakkaa".

Juurikin näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)