Aihe: podit
1 2
LamaAjanElvis
31.03.2006 09:48:30
Häiriötöntä pikku varauksella... Aika yleinen ongelma tuossa on se napsahtelu ja rutina.

Juu, pitää katsoa ettei se johto pyöri jaloissa heiluteltavana, kun soittelee koneen ääressä.
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
McNulty
31.03.2006 10:59:44 (muokattu 31.03.2006 12:12:20)
Ei minulla ole kyllä mitään napsuja ja muita tullut. En tosin ihan Geneleceillä kuuntele, mutta harva sitä niillä muutenkaan. Focalit toistaa ihan hyvin enkä ole tosiaan mitään Podista johtuvia häiriöitä huomannut. Kitarasta ja piuhasta sen ja podin välillä kyllä on johtunut...

Vähemmän kuitenkin PODin kanssa nauhoitellessa häiritsee se, että vaimoke ryykää kesken nauhottelun sisään ja huutaa "onks sulla pyykkiä?". Toista se ois perinteisen "57 tai 58 ämyrin eteen"-nauhoittelun kanssa missä kaikki taustahälytkin taltioituvat :)

Ja voi muuten nauhoitella joulupäivän yönä klo 03:20 just sellasilla soundeilla, luurit päässä niin kovaa kun haluaa eikä koko rivari tai kerrostalo ole hereillä. Olen ollut tyytyväinen podilla nauhoitteluun ja kotikäyttöön noin muutenkin.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
touhis
31.03.2006 11:35:51
Eikun siis se usb-liittymä itsessään aiheuttaa semmoista staattista napsetta. Ei välttämättä joka tietokoneella, mutta multa meni hewmot sen kanssa. Ruuvasin koneeseen takaisin e-mun äänikortin eikä napsu enää.
Everything is simple with IBM.
Exhausted
31.03.2006 11:37:22

Ei minulla ole kyllä mitään napsuja ja muita tullut. En tosin ihan Geneleceillä kuuntele, mutta harva sitä niillä muutenkaan. Focalit toistaa ihan hyvin enkä ole tosiaan mitään Podista johtuvia häiriöitä huomannut. Kitarasta ja piuhasta sen ja podin välillä kyllä on johtunut...

Vähemmän kuitenkin PODin kanssa nauhoitellessa häiritsee se, että vaimoke ryykää kesken nauhottelun sisään ja huutaa "onks sulla pyykkiä?". Toista se ois perinteisen "58 ämyrin eteen"-nauhoittelun kanssa missä kaikkia taustahälytkin taltioituvat :)

Ja voi muuten nauhoitella joulupäivän yönä klo 03:20 just sellasilla soundeilla, luurit päässä niin kovaa kun haluaa eikä koko rivari tai kerrostalo ole hereillä. Olen ollut tyytyväinen podilla nauhoitteluun ja kotikäyttöön noin muutenkin.

samat sanat. komppia ja plussaa.
Hipelius
31.03.2006 12:09:58
Tässä vähän pidempi, omiin kokemuksiin perustuva vastaus:

http://lespaul70.f2g.net/text/POD-artikkeli.html

+
Exhausted
31.03.2006 12:14:03 (muokattu 31.03.2006 12:14:37)

Plussa myös. Modelpackien vahvistinarvostelussa pisti silmään se, että mielestäsi Deity Crunch olisi samanlainen kuin Deity's Son, vaikka sehän on selvästi lievempigaininen versio Deity Leadista. Itse en huomaa näiden välillä juurikaan eroa.

Bognerin malleista en meinaa saada millään käyttökelpoista saundia aikaiseksi. En tiedä mistä sitten johtuu. Myös Marshall-mallit tuntuvat olevan aika kurjia. Plexi Variac on melkein paras. JCM 900-malli kesyyntyy mukavasti Greenback-kaapin kanssa.

Suosikkejani ovat Triple Rectifier- ja Soldano-mallinnukset. Screamer tekee ihmeitä joillekin malleille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)