Aihe: Kerrankin kunnon tanssiorkesteri telkussa!
1 2 3 4 527 28 29 30 3181 82 83 84 85
M.i.k.key
30.03.2006 17:57:27
Jostain olen kuullut että Anssi N. hakee nimenomaan erikoisia kokemuksia,etenkin just tuolta extreme-puolelta,vois se hyvinkin lähtee!

Tehkää levy,niin lähtee varmasti,oliko se nyt Terttu Ali-Tolppa,laulava kampaaja,jonkas levylle Anssi halus soittaan ihan vaan tuon solistin nimen takia,HOHO!

Jep, ja soittaa se Mökö koirankin levyllä!
Möllisty!
Sertzo S
30.03.2006 17:57:48
Jostain olen kuullut että Anssi N. hakee nimenomaan erikoisia kokemuksia,etenkin just tuolta extreme-puolelta,vois se hyvinkin lähtee!

Tehkää levy,niin lähtee varmasti,oliko se nyt Terttu Ali-Tolppa,laulava kampaaja,jonkas levylle Anssi halus soittaan ihan vaan tuon solistin nimen takia,HOHO!

Oikea asenne Anssilla! Mitenkähän olisi Lilli Kurahaara, laulava ilotyttö?
häläppääjä
30.03.2006 17:59:00

Ruppeiskohan soittaan Syötteen Taikaa osa2-tallenteeseen?
katteleppa ihte
Sertzo S
30.03.2006 18:00:48

Ehkä, mutta siitä tulisi jotenkin sitten hieman epäaito mun mielestä.
EP
30.03.2006 18:01:34

No, kait se nyt lähtee, jos palkan saa, eikä varmaan vit....le muille, vaan hoitaa oman osansa ja sillä selevä!
häläppääjä
30.03.2006 18:07:12

Tuotapa ei tullukkaan aateltua.Antaa vilpittömyyven olla voimisaan.
katteleppa ihte
baron
30.03.2006 19:09:56

No eiks sen suurin saavutus oo, että se on päässyt soittamaan Matti-kaiman uudelle.
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
30.03.2006 19:51:59 (muokattu 30.03.2006 20:28:13)

Nykyään on kuulema niin kovaa peliä nämä levytyshommat ja detlainit näissä studiosessioissa, että saattaisi jäädä Anssilta oppimatta nuo tarvittavat fillit ja paradidelssit joita "Syötteen Taika (Part 2)" sovitustiimi sinne partituuriin tulisi ja tulee varmasti kirjottamaan jos he päättävät vielä kerran palata studiolle. Aika ei kerta kaikkiaan riittäisi ketään uutta ja suhteellisen kokematonta rumpalia omaksumaan ja sisäistämään sitä polyrytmiikan maailmaa jolle "Syötteen Taikaa" avaa aivan uusia polkuja ja mahdollisuuksia!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Ukko
30.03.2006 20:13:34

Joo. Siitä puuttuisi se oikea tunnelma.
baron
30.03.2006 20:24:05

Joo. Siitä puuttuisi se oikea tunnelma.

Joo, Anssissa on se vika, että se pitää taimin eikä tajua tanssimusiikin vaatimuksia, joka seuraa tanssijoiden nopeutuvia askelia.
My name is Baron, Sir Baron.
Fuzzy Boner
30.03.2006 21:01:40
Joo, Anssissa on se vika, että se pitää taimin eikä tajua tanssimusiikin vaatimuksia, joka seuraa tanssijoiden nopeutuvia askelia.

hoho.
MÖLLISTY
jeppeq
30.03.2006 21:17:10

Se alotti Keuruulla sellaisessa bändissä ( humppakolmio; haitari+kitara+rumpali ) että varmaan oli vaihtuvaa meininkiä lavan molemmilla puolen. On vaan päässyt "vähän" pisemmälle, ku on muistanu harjotella.
Valehtelisin jos väittäisin
isojussi
31.03.2006 11:09:58
.. sit mä heräsin.

Mahtava on!!!

Perkele Pussy! Mä menin taas halpaan. Luin sitä sun postausta usevampaan otteeseen otta rypyssä ja ajattelin, että no voi sun.....

Helevetin pelle!!!!!

HOHO!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
isojussi
31.03.2006 11:11:00
...oliko se nyt Terttu Ali-Tolppa,laulava kampaaja,jonkas levylle Anssi halus soittaan ihan vaan tuon solistin nimen takia,HOHO!

HAHA - eisss.... Toijalan lahja.......
isojussi
31.03.2006 11:11:42
No, kait se nyt lähtee, jos palkan saa, eikä varmaan vit....le muille, vaan hoitaa oman osansa ja sillä selevä!

+

Alanko pehmetä?
KoskPaavo
31.03.2006 11:11:57
Se alotti Keuruulla sellaisessa bändissä ( humppakolmio; haitari+kitara+rumpali ) että varmaan oli vaihtuvaa meininkiä lavan molemmilla puolen. On vaan päässyt "vähän" pisemmälle, ku on muistanu harjotella.
Eikös se kuitenkin ole alun perin Haapajärven poikia?
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
AnselmiMaa
31.03.2006 11:43:04
Eikös se kuitenkin ole alun perin Haapajärven poikia?

Haapamäen.. sanoisin mä.
Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa.
Tankero
31.03.2006 12:39:50

Kollegiaalisista syistä ei suostunut paljastamaan ketä muita siinä oli vetämässä.
Varmasti, vissiin.
Tankero
31.03.2006 12:40:22

Ei taitu.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)