Kulkunen 09.02.2006 18:45:42 | |
---|
Ja toivottavasti bändi jaksaa odottaa ainakin kolmannen levyn verran, ennen kuin tekevät mitään live-dvd:tä. Ja toivottavasti Pyhä Yksinkertaisuus kuullaan vielä keikoilla. Ja minä lopetan tämän tähän. The downward spiral never ends. |
Morris on acid 30.03.2006 17:08:41 | |
---|
Jahas... 10.5. pitäisi olla kakkoslevy "Uudet kymmenen käskyä" kaupoissa. |
Kapane 30.03.2006 17:38:43 | |
---|
Jahas... 10.5. pitäisi olla kakkoslevy "Uudet kymmenen käskyä" kaupoissa. Uudet kymmenen käskyä ja levyllä on 11 biisiä. HOHO. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Julmettu 30.03.2006 17:50:49 | |
---|
Uudet kymmenen käskyä ja levyllä on 11 biisiä. HOHO. Samaa naurahdin, mutta levyn nimi taitaa kuitenkin juontaa juurensa levyn avausbiisistä (?), uudet kymmenen käskyä... |
carnation 30.03.2006 18:03:29 | |
---|
"Summer's here, the sunlight greets the day." |
sus 30.03.2006 19:26:44 | |
---|
Kylläpä on huono nimi levyllä. Stam1nan ukothan piti jonku skaban tässä joskus tosta nimestä. Heikko ehotus! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jokunen 30.03.2006 20:26:01 | |
---|
Miun mielestä levyn nimi on ihan hyvä. Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
aivokuolio 30.03.2006 20:32:13 | |
---|
Kylläpä on huono nimi levyllä. Stam1nan ukothan piti jonku skaban tässä joskus tosta nimestä. Heikko ehotus! Ite diggaat bändiä jonka nimi on 'Megadeth', höhhöö... Hitsin hitsi, eihän tuoho ole enää kuin vähän päälle. Saas nähdä ny. Järki lähtee. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
mongoloidi 30.03.2006 20:32:49 | |
---|
Jos siitä lähetään ni koko bändin nimi on paska. Mut enpä olis koskaan ite antanu bändin nimeks Metallica. Musiikki ratkasee, eikä levyä kannata jättää tsekkaamatta esim ruman kansilehtisen takia. Another Perfect Day ? |
Jos joku ei ole käynyt sitä studiopäiväkirjaa lukaisemassa, niin kannattaa kyllä. Itse odotan innolla uutta levyä. Tosin vähän kyllä pelottaa, että onko tulossa yhtä kovaa tavaraa kuin edellisellä albumilla. Toivon ja uskon että on, ehkäpä kovempaakin... Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." Minulle lahjoitettiin neljä miljoonaa neliökilometriä planetaarista sumua tuolta toisesta tähtijärjestelmästä. Mystistä. |
sus 31.03.2006 15:05:20 (muokattu 31.03.2006 15:05:35) | |
---|
Ite diggaat bändiä jonka nimi on 'Megadeth', höhhöö... Hitsin hitsi, eihän tuoho ole enää kuin vähän päälle. Saas nähdä ny. Järki lähtee. Diggaan diggaan, ja eipä sekään hyvä nimi ole. Ja tykkään mä Stam1nastakin ja ei sekään nimenä mikään kuningasidea ole :) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Sahtimies666 31.03.2006 19:47:27 | |
---|
hehee levyjulkkari keikka tapiolassa :DD "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
nahkalipsi 03.04.2006 15:23:36 | |
---|
Miun mielestä levyn nimi on ihan hyvä. miu mielestä kans Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
ogre 03.04.2006 18:51:23 | |
---|
Siinä on kyllä poijjiilla oikiaa ruttausta, minä arvostan. Ainoa vika mitä hetimiten löydän on ne ulkoavaruusviritykset. Vähän vaikea fiilistellä himassa kitaran kanssa niitä juttuja kun vire on jotain ADADGBE |
aivokuolio 03.04.2006 19:09:47 | |
---|
Siinä on kyllä poijjiilla oikiaa ruttausta, minä arvostan. Ainoa vika mitä hetimiten löydän on ne ulkoavaruusviritykset. Vähän vaikea fiilistellä himassa kitaran kanssa niitä juttuja kun vire on jotain ADADGBE Mitä ulkoavaruutta tuossa on? Lisäkieli vaan käytössä notta saadaan mällätä kunnolla. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Julmettu 03.04.2006 19:09:57 | |
---|
Siinä on kyllä poijjiilla oikiaa ruttausta, minä arvostan. Ainoa vika mitä hetimiten löydän on ne ulkoavaruusviritykset. Vähän vaikea fiilistellä himassa kitaran kanssa niitä juttuja kun vire on jotain ADADGBE Hmph, et sitten voi ihan vaan dropped-d:stä niitä vetää? Ekalta levyltä KAIKKI voi kyllä soittaa ihan mallikkaasti ilman seihtemättä kieltäkin... |
k1mm0 03.04.2006 19:52:27 (muokattu 03.04.2006 19:54:39) | |
---|
Hmph, et sitten voi ihan vaan dropped-d:stä niitä vetää? Ekalta levyltä KAIKKI voi kyllä soittaa ihan mallikkaasti ilman seihtemättä kieltäkin... Samaa mieltä, noin minäkin oon niitä vedellyt. Nyt sitten en osaakaan niitä soittaa, kun pistin kitaran tuohon ADADGB-vireeseen Mokoman uutukaisen innoittamana. Pitää vissiin seuraavaksi ostaa baritonekitara. Ed: On muuten paha ongelma tässä ny, 12.5. olisi Mokoma keikalla Lappeenrannassa ja 13.5. Stam1na Lutakossa. Kovasti tekisi mieli nähdä Mokoman uusia biisejä kun Lutakon keikankin missasin armeijan takia, mutta toisaalta tuohon mennessä on myös Stam1nalta tullut uusi levy. Eissääh, varmaan pitää reissata ympäri Suomea ja käydä katsomassa molemmat. |
Julmettu 03.04.2006 20:04:30 | |
---|
Samaa mieltä, noin minäkin oon niitä vedellyt. Nyt sitten en osaakaan niitä soittaa, kun pistin kitaran tuohon ADADGB-vireeseen Mokoman uutukaisen innoittamana. Pitää vissiin seuraavaksi ostaa baritonekitara. Mainostan silti hiukan kilpailijaas, stam1natabs.tk:ta, josta tosiaan löytyy myös dropped-d-sovitukset, niille tiedoks, jotka ei ole huomannu. Lutakko 13.5. Sinne. :) Mokomakin tullu nähtyä vasta... |
k1mm0 03.04.2006 20:14:10 (muokattu 03.04.2006 20:14:22) | |
---|
Mainostan silti hiukan kilpailijaas, stam1natabs.tk:ta, josta tosiaan löytyy myös dropped-d-sovitukset, niille tiedoks, jotka ei ole huomannu. Eipä taida minusta olla oikein kilpailijaksi, kun ei ole ihan niin paljon tullut tabbailtua noita. Mutta hyvä juttu kyllä nuo dropped-tabit, varmasti hyötyä monelle kun ei kuitenkaan joka jampalta seiskakielistä tai baritonea löydy. Sinne(kin). :) Mokomakin tullu nähtyä vasta... Liput löytyi jo minultakin, mutta valtio muisti minua kiinnioloviikonlopulla juuri tuolloin. En ois halunnukaan nähä. |
Julmettu 03.04.2006 20:21:49 | |
---|
Eipä taida minusta olla oikein kilpailijaksi, kun ei ole ihan niin paljon tullut tabbailtua noita. Mutta hyvä juttu kyllä nuo dropped-tabit, varmasti hyötyä monelle kun ei kuitenkaan joka jampalta seiskakielistä tai baritonea löydy. Niinpä. Ja tosiaan, tuo Mokoma-hommahan on asia erikseen, kun äijät louhivat tätä nykyä sen verran aktiivisesti noita a-kieliään että... Stam1nat menee vielä hyvin, jättää vaan niistä a-kielen vitossoinnuista juurisävelen pois :) Liput löytyi jo minultakin, mutta valtio muisti minua kiinnioloviikonlopulla juuri tuolloin. En ois halunnukaan nähä. HOho, eipä ees kovin paska nakki :D |