![]() 31.03.2006 01:49:50 | |
---|---|
Minäkin kyllä suosittelisin keskittymään olennaiseen ja unohtamaan tuplasetit viidellä tomilla jos olet vasta vuoden soittanut. Eipä silti, jos se tuplasetti on pakko saada niin siitä vaan. Komppaan lujasti. Iso setti on kiva olla, mutta taas vuoden tai kahden päästä mieltymykset on voinu aivan hyvin muuttua, ja haluatkin setiltä taas jotain muuta, ja toivot että olisit käyttänyt rahasi viisaammin. Älä kiirehdi! Kaikki ajallaan. ELX on kyllä laadultaan EX:ää parempi. Mutulla mennään, mutta muistaakseni eroa oli muuallakin kuin pintakäsittelyssä. Mutua on, totta tosiaan. Ei yhtään kertakaikkisen mitään muuta eroa, kuin väri. ELX kiiltävän kaunis petsilakkapinta, EX muoviwrap - siinä kaikki. Vanhemmissa malleissa ELX erosi edukseen puisilla basarinvanteilla; 2005 ja sitä uudemmissa malleissa kaikissa Export -seteissä on puuvanteet basarissa. Täysin sama rauta, täysin samat ripustukset, täysin samat ominaisuudet. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" | |
![]() 31.03.2006 02:05:01 | |
Mutua on, totta tosiaan. Ei yhtään kertakaikkisen mitään muuta eroa, kuin väri. ELX kiiltävän kaunis petsilakkapinta, EX muoviwrap - siinä kaikki. Vanhemmissa malleissa ELX erosi edukseen puisilla basarinvanteilla; 2005 ja sitä uudemmissa malleissa kaikissa Export -seteissä on puuvanteet basarissa. Täysin sama rauta, täysin samat ripustukset, täysin samat ominaisuudet. Halvoissa rummuissa tuo päällyste saattaa aiheuttaa tosin ei-toivottuja lisä-ääniä. Muutaman uudemman päällysteisen Exportin olen nähnyt ja kaikissa niissä on ollut päällyste osittain kuplilla etenkin bassorummussa. | |
![]() 31.03.2006 07:57:45 | |
Käyn tässä pian hakee lisää speksei tuosta setistä.. Pitää neuvotella jos sais SBX:än samanlaisena settinä, mutta vaihtaisin 13" tomin ennemmin 8" tomiin.. Helpompi virittää.. | |
![]() 31.03.2006 14:18:31 | |
![]() 31.03.2006 15:07:46 | |
Mutua on, totta tosiaan. Ei yhtään kertakaikkisen mitään muuta eroa, kuin väri. ELX kiiltävän kaunis petsilakkapinta, EX muoviwrap - siinä kaikki. Vanhemmissa malleissa ELX erosi edukseen puisilla basarinvanteilla; 2005 ja sitä uudemmissa malleissa kaikissa Export -seteissä on puuvanteet basarissa. Täysin sama rauta, täysin samat ripustukset, täysin samat ominaisuudet. No juu joo, mulla on ELX mallia 2003. En ole katsellut noita uudempia ollenkaan. Ne muutamat EX:t joita olen nähnyt ovat antaneet hieman huolimattomamman viimeistelyn vaikutelman niitä tutkiessani. Selectit on edes hiukan katsottu kuntoon. Nojoo, keskisarjan setiltä ei kannata odotella huippusettien ominaisuuksia. while(true) {play(metal);} | |
![]() 31.03.2006 15:53:12 | |
No juu joo, mulla on ELX mallia 2003. En ole katsellut noita uudempia ollenkaan. Ne muutamat EX:t joita olen nähnyt ovat antaneet hieman huolimattomamman viimeistelyn vaikutelman niitä tutkiessani. Selectit on edes hiukan katsottu kuntoon. Nojoo, keskisarjan setiltä ei kannata odotella huippusettien ominaisuuksia. Mulla oli myös vm. 2003 EX vielä vuosi sitten. Viimeistelyn laadussa ei eroa ELX:eihin, silloisiin tai näihin uusiinkaan. Wräppi ei myöskään ollut kuprulla mistään, jota joku tuolla ylempänä vihjaili. Se on totta, että Selecteihin on nimensä mukaisesti valikoitu hyvän näköinen uloin puukerros, jotta läpinäyttävästä lakkapinnasta tulisi siisti ja vaikuttavan näköinen. Poistin wrapin omista EX:istäni lopulta ja vahautin, ja kyllähän se uloin kerros oli vähän epätasaisen värinen. En tosin koe, että se tekisi millään tavoin merkittävää laadullista eroa EX:ien ja ELX:ien välille. Nyt, kun hardware on alusta loppuun samaa kaikissa Export-malleissa, EX on ehdottomasti paras diili. Suosittelen myös tuota uudelleenviimeistelyä muillekin, sillä tavoin saa Exportinkin kaltaisesta setistä hyvin omanlaisensa. Itse tosiaan vahautin ne postin oranssiksi. Olivat erittäin hyvän näköiset, eikä taatusti tullut toista samanlaista vastaan. :D "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)